Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J. Nikula käyttää korkokenkiä? :DDD

Vierailija
27.11.2008 |

no kukin tyylillään ja fetissejähän on monenlaisia, mutta en olisi Nikulan uskonut noin neiti olevan sentään... ehkä se Ellenin komento on vihdoin tehnyt tehtävänsä :-)



Eli tuolla Iltalehden etusivulla on oikeanpuoleisella palstalla, alempana, kuva Nikulan naamaasta, ja alla teksti:

"Miten käytän korkokenkiä?"



http://www.iltalehti.fi/etusivu/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi