Lue keskustelun säännöt.
J. Nikula käyttää korkokenkiä? :DDD
27.11.2008 |
no kukin tyylillään ja fetissejähän on monenlaisia, mutta en olisi Nikulan uskonut noin neiti olevan sentään... ehkä se Ellenin komento on vihdoin tehnyt tehtävänsä :-)
Eli tuolla Iltalehden etusivulla on oikeanpuoleisella palstalla, alempana, kuva Nikulan naamaasta, ja alla teksti:
"Miten käytän korkokenkiä?"
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla