Perustelkaa mulle, miksi tarvitaan KUIVAUSRUMPU?
Kommentit (25)
että en enää tarvitse siltysrautaa eikä tarvitse silittää vaatteita, kun rummun silitys-toiminto huolehtii sen. Mun mielestä rummun paras puoli, koska helpottaa ihan hirveästi arkea, ettei tarvitse silittää!
et lakanapyykin saa suoraa kaappiin,ei meidän kerrostalo kolmiossa ois tilaa noita ripustella mihinkään... enkä tod jaksais juosta kuivaushuoneeseen tai vastaavaan..
Ja toisekseen vauvan vaatteet on pehmoisia ja puhtaita nopsasti.
Ai niin ja miehen työvaatteet saa samantien kuiviksi,miehen firma antaa vaan yhdet työvaatteet ja pakkohan ne on pestä melkein joka päivä kun mies hikoilee,jos ne ripustas kuivuun niin ei ne millään ehtis aamuksi kuivua,mies tulee töistä klo 17,lähtee klo 04...
Kuivauskaapissa on kaikki rummun hyvät puolet, plus lisänä: siinä voi kuivattaa myös märkiä ulkovaatteita, kenkiä ym. ei-puhdasta.
Hyvänä esimerkkinä untuvapeitot. Meiltä pieneni pesulakulut lähelle nollaa kun hankittiin Miele-pesutorni. Enää vain mattoja pesetetään.
-pyykin saa nopeasti kuivaksi joten ei tarvitse olla ihan niin suunnitelmallinen, esimerkiksi jonkun likaantuneen suosikkivaatteen saa nopeasti takaisin käyttöön.
- Koska pyykkäys ja kuivaus on nopeaa, vaatteita ei tarvita niin paljon kuin silloin, jos pitää varautua siihen, että on odotettava sopivaa kuivauspäivää/pyykitupa-aikaa
- pyykkiä voi pestä useampia koneellisia samana päivänä ilman, että joka huoneessa pitäisi liputtaa
- näin talvella on hidasta kuivata pyykkiä ulkona ja asuinhuoneissa kuivuva pyykki, vaikkakin kosteuttaa mukavasti huoneilmaa, ei ole kovin siistin näköistä.
- huuhteluainetta ei enää tarvita, ilman sitäkin esim. pyyhkeistä tulee kuohkeita ja pehmeitä
- kangasvaatteet kuivuvat niin sileiksi, ettei tarvitse silittää, jos muistaa siirtää heti henkarille