Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein?
esim. kirjoittaa savu siika, kun pitää olla savusiika
tai poliisi päällikkö, kun pitää olla poliisipäällikkö
en voisi itse miehenä katsoa tällaista naista enkä wokenaisia
wokenaiset on haram, kirous
Kommentit (51)
No en voisi! En edes tunne ketään, joka niin yksinkertaista asiaa ei osaisi.
Omena kaunis puu ei käy. Siis: omenapuu!
Ranta hieno sauna ei käy. Siis: rantasauna!
Kauko kiva matkailu ei läy. Siis: kaukomatkailu!
Voisin ja taidan ollakin. Myös itselleni tulee paljon niitä 50/50 tapauksia, etten ole varma kummalla tavalla pitäisi kirjoittaa.
Yhdyntä sanojen oikein kirjoitus vaatii myös - harjoittelua.
AP, Mietin miten sinä pystyt elämään edes itsesi kanssa.
Mikä ettei. Pääasia että yhdyntä onnistuu!
Sehän on tämä pirullinen tekstin käsittely järjestelmä joka näyttää usein punaista tai hyväksyy erilleen kirjoitetun yhdys sanan ilmanmuuta.
Jos on ammatiltaan Toimitus johtaja niin saa kirjoittaa miten haluaa.
Köyhät tottelevaiset ne sääntöjä noudattaa
Me Toimitus johtajat kuljemme omia polkujamme...
Täytyy myöntää, että en voisi. Yhdyssanoja osaamaton ihminen rinnastuu mielessäni lapseen tai lapsenmieliseen, eikä sellainen mies sytytä.
Korostan, että tämä on ihan puhtaasti oman ajatusmaailmani asia. Maailmassa on paljon hienoja ihmisiä, jotka eivät osaa yhdyssanoja. He kelpaavat hyvin naapurikseni tai putkimiehekseni, mutta en näe sellaista puolisonani eikä todennäköisesti kyseinen ihminen näkisi minua puolisonaan.
On huippuälykkäitä ihmisiä, joilla on luki-häiriö tai puheongelmia.
Tottakai
keksityt säännöt joilla ei ole mitään merkitystä
En ole woke. Minulla on lukihäiriö ja siksi en osaa niitä.
Voin näköjään. Nytkin seurustelen miehen kanssa, joka silloin tällöin kysyy minulta oikeinkirjoitusta. Rakkaus on sokea.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai
keksityt säännöt joilla ei ole mitään merkitystä
Onhan niillä merkitystä. Vai väitätkö että noidan nuoli ja noidannuoli ovat sama asia?
En varmaankaan voisi. Enkä sellaisen miehen kanssa joka ei lue kirjoja.
Miehelläni on lukohäiriö ja siitä huolimatta ollaan hyvin pärjätty.
En missääntapauksessa. Yhdys sanat ovat tärkeitä yhteis elämässä. Täyty olla tieto puolinen ja hallita kieli oppi. Olen tätämieltä. Äidin kieli haltuun ennennaimista!!
Mieheni on Kirurgi ja kirjoittaa joskus yhdys sanat väärin.
On kuitenkin asunut suomessa jo 10 vuotta !
Me mieheni kanssa kysytään toisiltamme tai lapsiltamme, jos ei varmaa tietoa. Ollaan oltu naimisissa muuan vuosikymmen. Kohta juhlitaan 6 kymppisiä.
eli vastaus on Kyllä!