Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssa pilasi elämäni hetkessä.

Vierailija
05.11.2009 |

Kaupungilla sen näki. Ihmisiä jonotti apteekeihin ja osti kaikki hyllyt tyhjäksi hengityssuojaimia. Monet vaeltelivat paniikissa ympäri katuja suojaimet kasvoillaan ikäänkuin eksyneinä.

Minäkin jouduin paniikkiin katsottuani muiden touhua. Lähdin juoksemaan kotiini sillä en uskaltanut mennä bussiin. Pidättelin hengitystä ja kun oli pakko ottaa happea hengitin kaulaliinani lävitse.

Nyt itken kotonani sillä en uskaltanut mennä töihin, en halua tartuntaa lapseni on myös kotona. Hoitoon en häntä vie! Nyt saan potkut :(

Itken ja tärisen. Kun ajattelen sikainfluenssaa saan vilun hyristyksiä, jälleen hytkin ja itken... En halua kuolla.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuta koko perhe!! Niin nopeasti kuin mahdollista! Ja siihen asti pysyt vain kotona, tilaat ruoat kotiin netin kautta (suojaudu naamariin kun haet postin ja desinfioi paketti!!!) ja kun rokote alkaa vaikuttaa, voit käydä jo itse kaupassa.

Näin teen minäkin ja hengissä ollaan vielä. Toistaiseksi.

Vierailija
62/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tunnen hyvin usein olevani terveimmästä päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuta koko perhe!! Niin nopeasti kuin mahdollista! Ja siihen asti pysyt vain kotona, tilaat ruoat kotiin netin kautta (suojaudu naamariin kun haet postin ja desinfioi paketti!!!) ja kun rokote alkaa vaikuttaa, voit käydä jo itse kaupassa.

Näin teen minäkin ja hengissä ollaan vielä. Toistaiseksi.

Tuli parempi olo kiitos =)

En halua levittää paniikkia teihin. Tarkoitukseni oli lievittää omaa paniikkia. Etelässä asun.

Vierailija
64/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö muutenkin on ahdistavaa ja siihen kun lisätään pelko sikainfluenssan tarttumisesta se voi olla täysin lamaannuttavaa. Jos sinusta tuntuu, ettet voi mennä töihin, niin hae ihmeessä sairaslomaa, etpähän menetä työpaikkaasi ja samalla pyydä keskusteluapua. Minä ainakin uskon, ettei tää oo mikää provo.

Vierailija
65/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette, niin nyt on oikea aika hakeutua ammattilaisen pakeille. En usko, että pohjimmiltaan on kyse tästä influenssasta, vaan jostain ihan muusta joka vaan projisoidaan tähän tautiin.

Vierailija
66/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät paniikissa olleet mutta suojanaamari näkyi. Ilmeisesti tilanne on jo niin paha. Etelässäkin.

t. lappalaine

Vierailija
67/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin on paaaljon todennäköisempää, että kuolet/te esimerkiksi liikenneonnettomuudessa! Ja *news flash* esim. aivoverenvuoto voi periaattessa tulla kenelle tahansa koska tahansa, myös lapsille. Elämää ei voi elää jatkuvasti huolehtien ja panikoiden tällaisista, tai ei se ainakaan hyvää elämää näin ole. Kannattaa hakea apua.

Todellakin toivon, että nämä ihmiset eivät ole tosissaan. Jos olette, niin nyt on oikea aika hakeutua ammattilaisen pakeille. En usko, että pohjimmiltaan on kyse tästä influenssasta, vaan jostain ihan muusta joka vaan projisoidaan tähän tautiin.

Vierailija
68/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vanhin poika sikainfluensassa, ja 2 muuta lievissä oireissa. Itse olen raskaana ja nokka vuotaa. siltikin osa mukuloista on koulussa kun ovat terveitä, mieskin töihin lähti.

Ite vedän tamifluuta naamariin tuon raskauden takia ja piikkikin on otettuna. Eipä tuo hysterisoiminen auta sairauteen.. jos se tulee niin tulee jos ei niin hyvä niin. mutta ei se kotona oleminenkaan taarkoita etteikö se voisi olla tai tulla. relaa nainen.

Vierailija
69/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on pakko myöntää että vähän hirvittää toi sikatauti, varsinkin lasten puolesta pelkään, niin terveen lapsen kuin astmaatikko-lapsen.

En mä yhtään ihmettele että ihmiset ehkä "ylireagoi" mediasta tulee kokoajan jatkuvalla syötöllä sika-asiaa, ei oikein tiedä mihin uskoa ja mihin ei?

Kaverin poika (9-vuotias) oli eilen sanonut äidilleen että, "ei katota 45-minuuttia-ohjelmaan koska sieltä tulee siitä sikainfluenssasta" Jopa lapset rupee tulee hysteeriseksi.

Vierailija
70/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä rokotetta ei rahallakaan saa, jos ei kuulu riskiryhmiin? Me muut saadaan se rokote ( jos saadaan) vasta viikkoojen kuluttua?

Vierailija
71/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö muutenkin on ahdistavaa ja siihen kun lisätään pelko sikainfluenssan tarttumisesta se voi olla täysin lamaannuttavaa. Jos sinusta tuntuu, ettet voi mennä töihin, niin hae ihmeessä sairaslomaa, etpähän menetä työpaikkaasi ja samalla pyydä keskusteluapua. Minä ainakin uskon, ettei tää oo mikää provo.

Soitin töihin. Onneksi pomo on ymmärtäväinen. Sain 2 viikon sairasloman lääkäriltä ja huomenna ajan hänelle. Otan myös lapseni mukaan niin voimme purkaa pelkojamme.

t. ap

Vierailija
72/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo...! keksi parempaa.

Vierailija
73/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tampereella kalevan prismassa näin yhden ihmisen hengityssuojan naamassa RUOKAOSTOKSILLA ja kaikki sitä tuijotti aivan hoona. Toki aloin itsekin miettiä, että liekö siinä perheenäiti ruokaostoksilla eikä halua tartuttaa koko kauppaa , jos kodissa kaikki sairaina tms, mutta on se silti oudon näköistä

Vierailija
74/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden sisällä voi olla pernaruttojauhetta tai teippinauhassa kurkkumätäbakteeri. Kauppoihin, kirjastoihin, urheilukentille, konsertteihin, kouluihin ja muihinkaan laitoksiin en enää mene, koska niissä voi vaania terrori-uhka. Olen koko ajan kotona ja syön pelkkiä säilykkeitä joita tilaan netistä kotiovelle. Kaikki säilykkeet desinfioin ennen avaamista. Juon etanolia ja syön vitamiineja. Radioni on koko ajan auki ULA-taajuudella. Vietän päivät netissä osoitteessa www.tilannehuone.fi, sillä haluan tietää milloin pakenen väestösuojaan.

Vierailija
75/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet panikoija

Vierailija
76/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaisin jääväni sairaslomalle hysteerisen sikaflunssapelon takia? Ei taitaisi ymmärrystä tippua... Mua vähän naurattaakin koko ajatus. Jos ap on ajatuksiensa kanssa noin sekaisin niin se ei kyllä naurata sitten.

Vierailija
77/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan jäädä minäkin sairaslomalle hysteerisen pelon takia.

T: Teho-osaston hoitaja (jolla kotona rokottamattomia lapsia)

Vierailija
78/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen edestakas olohuoneen ja eteisen väliä. Hermostuksissani kurkin ikkunoista näkyykö tartunnan saaneita. Mietin pitäisikö vaatteet desifioida vai onko se jo hullua. Jos olen kantanut viruksen kotiini nojatessani bussipysäkin tolppaan!!! miksi nojasin siihen tolppaan.

Vierailija
79/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala hysteria sielä tosiaan oli

Toiset tönivät, toiset juoksivat kuin päättömät kanat ympäriinsä. Toiset törmäilivät seiniä päin kuin raivotaudin saaneet ja hermostuneimmat repivät sanomalehtiä rauhottaakseen itseään.

Kyllä nämä on lopun aikoja. Nyt on hyvä aika tehdä sopimus Herramme Jeesuksen kanssa taivaspaikasta.

Vierailija
80/148 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala hysteria sielä tosiaan oli Toiset tönivät, toiset juoksivat kuin päättömät kanat ympäriinsä. Toiset törmäilivät seiniä päin kuin raivotaudin saaneet ja hermostuneimmat repivät sanomalehtiä rauhottaakseen itseään. Kyllä nämä on lopun aikoja. Nyt on hyvä aika tehdä sopimus Herramme Jeesuksen kanssa taivaspaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan