Sikainfluenssa pilasi elämäni hetkessä.
Kaupungilla sen näki. Ihmisiä jonotti apteekeihin ja osti kaikki hyllyt tyhjäksi hengityssuojaimia. Monet vaeltelivat paniikissa ympäri katuja suojaimet kasvoillaan ikäänkuin eksyneinä.
Minäkin jouduin paniikkiin katsottuani muiden touhua. Lähdin juoksemaan kotiini sillä en uskaltanut mennä bussiin. Pidättelin hengitystä ja kun oli pakko ottaa happea hengitin kaulaliinani lävitse.
Nyt itken kotonani sillä en uskaltanut mennä töihin, en halua tartuntaa lapseni on myös kotona. Hoitoon en häntä vie! Nyt saan potkut :(
Itken ja tärisen. Kun ajattelen sikainfluenssaa saan vilun hyristyksiä, jälleen hytkin ja itken... En halua kuolla.
Kommentit (148)
Nyt on hyvä aika tehdä sopimus Herramme Jeesuksen kanssa taivaspaikasta.
en suosittele tekemään tuollaista vääryyttä. On vain yksi Jumala. Jeesus ei ole mikään jumala. Eli ole hyvä ja tee sopimus JUMALAN kanssa! Pyydä häneltä taivaspaikka!
sillä Jumalalla on kolme persoonaa Isä, Poika ja Pyhä henki.
Jeesus on ainoa tie Jumalan yhteyteen, ihmiseksi syntynyt Jumala, syntien sovittajamme, Vapahtajamme.
Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä ja ainoa tapa pelastua on turvautua Jeesuksen sovitustyöhön.
siis tarkoitan apta, joka on selvä provo.
Vaikka sikainfluenssaan sairastuneista suurin osa parantuu, nin se on kuitenkin tauti, joka voi olla kohtalokas.
Jumala siis kiristää ihmisiä sikainfluenssalla nopeisiin päätöksiin kumman puolen valtisee?
Minä en halua valita kumpaakaan. en saatanaa enkä Jeesusta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää???
vaikka se olisikin sinusta ihan tosi epäreilua.
Jos joudut merihätään, joko hukut tai pelastut, jos et anna pelastaa isesäsi niin hukut. Ei ole mitään välimuotoja.
Ei ole mitään välimuotoja.
Uskovaiset ärsyttää ja oikein erityisesti ärsyttää nämä tällasissa ketjuissa katakombeistaan esiin ryömivät munkkilatina-besserwisserit.
Jumala siis kiristää ihmisiä sikainfluenssalla nopeisiin päätöksiin kumman puolen valtisee?
Minä en halua valita kumpaakaan. en saatanaa enkä Jeesusta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää???vaikka se olisikin sinusta ihan tosi epäreilua.
Jos joudut merihätään, joko hukut tai pelastut, jos et anna pelastaa isesäsi niin hukut. Ei ole mitään välimuotoja.
Lentävähollantilainen oli yksi sellainen ja raportoitu fakta. Jumalalle on yhdentekevää ne jotka jättävät allekirjoittamatta kymmenen käskyä. Joko tekevät sopimuksen Saatanan kanssa tai jäävät vaeltamaan kuten merihädästä tuttu Lentävähollantilainen. Tämä on fakta.
Ja ap elä pelkää sikainfluenssa tarttuu vain joka viidenteen. Sinä luultavasti säilyt lapsesi kanssa. Lapsesi on tulevaisuudessa kiitollinen valppaudestasi. Koettakaa kestää, keksikää tekemistä. Osta kerralla yhdet isot ostokset ja käy kaupassa vain iltamyöhään tai heti aamusta.
[No kun on vain nämä kaksi vaihtoehtoa,
On esim. se vaihtoehto, että kieriskellessäsi siinä tuskissasi hukkumiskuolemaa tehden joku voi tulla taputtamaan olkapäällesi että hei, mistä olet saanut päähäsi että olet hukkumassa?! Katso ympärillesi, havaitse että elämä on aika kivaa ja ihmisen parasta aikaa, unohda nyt hyvä ihminen tuo aivopesu.
On vain kaksi vaihtoehtoa joko Jumala tai Saatana.
Voit valita vain yhden. Minä valitsin Jumalan. Kenet sinä valitset? ap oletko jo valinnut?
On vain kaksi vaihtoehtoa joko Jumala tai Saatana. Voit valita vain yhden. Minä valitsin Jumalan. Kenet sinä valitset? ap oletko jo valinnut?
murehtiminen ja nauti elämästä!
Miten jaksat olla kaiket päivät sisällä.?
Kyllä minulla menisi hermot. Oletpa kylmähermoinen ap.!
käy pitkäksi. Olen aloittanut vanhan harrastuksen uudelleen, kuvataiteen, muuten kaikki aika menee kotitöissä ja lapsen kanssa.
t. toinen hysteerikko, joka ei poistu kotoa.
Eivät paniikissa olleet mutta suojanaamari näkyi. Ilmeisesti tilanne on jo niin paha. Etelässäkin.
t. lappalaine
vaikka olen kulkenut julkisilla Helsingissä, siellä Pasilassakin.
t. helsinkiläinen
vielä viikkositten näkyi paperimaskisia hysteerikkoja sen kuolleen tytön innoittamana.
Kyllähän se järkyttää ja vetää hiljaiseksi.
Ei ole mitään välimuotoja.
Uskovaiset ärsyttää ja oikein erityisesti ärsyttää nämä tällasissa ketjuissa katakombeistaan esiin ryömivät munkkilatina-besserwisserit.
Tämä oli ehkä osuvin luonnehdinta ikinä:D
Naurettava näky. Tosin jos ovat sairaita nin ihan rohkeeta =D
Itse kuljen 6-7 julkisilla eikä ole vielä yhtään maskipäistä tullut vastaan.
Oletko jo hankkinut rokotteet kuntoon?
Ajattelin jo käydä ensiviikolla kaupassa jouluostoksilla. Onneksi tämä helvetti laantui. Kun muistelen niin ihan sydämestä otti.
t:ap
Että sellanen provo sitten.
Jos ap on oikea kirjoittaja, minkä todennäköisyys on 0,001 promillea, mulla on vaan yksi toivomus ja se on se että älyät hankkia lapsillesi apua ja mieluimmin vielä ne sossuun huostaanotettaviksi.
Että sellanen provo sitten.
Jos ap on oikea kirjoittaja, minkä todennäköisyys on 0,001 promillea, mulla on vaan yksi toivomus ja se on se että älyät hankkia lapsillesi apua ja mieluimmin vielä ne sossuun huostaanotettaviksi.
en ollut minä. En harrasta irtoseksiä
t:ap
vaikea on tuntea sympatiaa kun itse on vastaavan äidin lapsi ja tietää täsmälleen minkälaista helvettiä tollanen on lapselle.
Tuolla hysterian tasolla ap ei takuulla sairastu SI:hin, mutta sen sijaan lapsi saa sieluunsa ikuiset arvet. Jos ja kun tilannetta jatkuu kuukausitolkulla ja sitähän jatkuu. Jos panikoinnin aihe ei ole sikainfluenssa, se on joku helvetin mayojen kalenteri ja maailmanloppu.