Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ottaisitko lapset pois tarhasta/koulusta, jos mahdollista ennen rokotusta?

Vierailija
04.11.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään otat rokotteen niin suojan saa 2-3 viikon päästä. Voit olla jo viikko sitten sairastunut ja sairaus itää vasta.

Vierailija
2/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois mahis ottaa lapset pois eskarista ja kerhosta. Ei me sentään neljän seinän sisällä oltais, vaan käytäis puistossa ja pihalla ihan normaalisti. En usko, että SI siellä leviää niin hyvin kuin sisätiloissa lapsiryhmissä. En vaan tiedä, milloin lapsemme saavat rokotteen. Helsingissä asutaan ja ovat perusterveitä yli 3-vuotiaita. Tietääkö joku jo rokotusviikon heidän ryhmälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koulusta tuli eka ilmoitus, että tautia siellä on.

Siinä vaiheessa oikeasti ope oli jo sikainfluenssassa, vaikkei sitä vielä tiennytkään.

Sinuna ottaisin pois, kun eivät ole edes koulussa ja olet kotona.

Vierailija
4/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on eskarissa ja ilmoitin tänään opettajalle, että tyttö on kotona ainakin tämän ja ensi viikon, todennäköisesti vielä pidempäänkin, riippuu siitä koska lapsemme saavat rokotteen. Itse olen tällä hetkellä hoitovapaalla.

Vierailija
5/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pöpinä, jos ilmoitan, että jäädään kotiin tautipelon vuoksi :-O

Vierailija
6/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri päätin tänään ,kun täällä tampereella tuli laput päiväkodin oviin, että sikainfluenssa nyt sielläkin, että huomenna emme enää mene. Saa meikäläisen opinnot nyt olla jäissä, tärkeintä olisi säilyä terveenä. Minulla 3v ja eskarilainen ja molemmat ovat kotona, kunnes toisin ilmoitetaan :-) Ovat riskiryhmää molemmat ja saavat ensi viikolla rokotuksen, joten aika myöhässä näiden rokotusten kanssa ollaan kyllä. 2 viikkoa sen jälkeenkin vielä pitää sitten kotona kökkiä.... en tajua niitäkään, jotka tuolla ostoskeskuksissa pyörivät ja vievät lapsia massatapahtumiin tms, kun kerran EI OLE PAKKO sitä tautia oikein hakea itselleen?!

Vierailija
7/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään otat rokotteen niin suojan saa 2-3 viikon päästä. Voit olla jo viikko sitten sairastunut ja sairaus itää vasta.

eihän meijän tartte tietenkään sisällä olla, ulkoillaan paljon ja puuhataan kaikenlaista yhdessä.

Vierailija
8/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pöpinä, jos ilmoitan, että jäädään kotiin tautipelon vuoksi :-O

Itsekin pähkäilen asian kanssa. Eskarilainen saa rokotteensa viikon päästä, ehkä pidän ainakin siihen asti pois ja vielä muutaman päivän päälle. Katsotaan nyt. Muuten oon kyllä rauhallisella mielellä, mutta hiukan huolettaa kun on tuota astmaa meidän perheessä...

Vierailija
9/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonkinlainen suoja on jo 3 PÄIVÄN päästä rokotuksesta ja suoja on täydessä tehossaan viimeistään 2 viikon kuluttua.

Vierailija
10/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen gradua kotona ja otan lapset pois päiväkodista kunnes saavat rokotteen, just päätin näin.

Vierailija
11/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etäopiskelija

Vierailija
12/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei oteta rokotteitakaan

Vierailija
13/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaakoon kun on rokotettu

Vierailija
14/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaluokkalainen on ollut kotona maanantaista alkaen.

Vierailija
16/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuitenkin tietäisi minulle 3kk karenssia ja mahdollisesti lapset otettaisiin sen vuoksi huostaan.

Vierailija
17/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opettajana melko isossa helsinkiläiskoulussa, eikä meillä vielä ole sikainfluenssatapauksia. Ei myöskään lasten koulussa tai päiväkodissa. Otamme rauhallisesti, mutta taidamme kerätä kotiin kunnon varaston säilyvää ruokaa. Muistissa on kauan sitten sairastettu influenssa, jolloin jopa vessaan meno ilman apua oli mahdottomuus.

Vierailija
18/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tauti jo. Tuli esikoisen koulusta.

Vierailija
19/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset saa rokotteen perjantaina. Toivotaan, etteivät ehtineet saada tautia vielä. Ovat todennäköisesti ainakin koko ensi viikon kotona.

Vierailija
20/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ovat kerenneet saada sen, mutta toisaalta mulla olisi nyt mahdollisuus ottaa ne pois sieltä kuukaudeksi. Rokotukset saavat 2 viikon sisään... Pitäiskö?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan