Minkälaisia aikoja olette jonottaneet si-rokotusta?
Katselin tuossa, että kaupungin sivuilla sanottiin, että kannattaa varautua jonottamiseen ja ottaa eväät mukaan. Minkälaisista jonotusajoista mahtaa olla kyse?
Jos rokotukset on välillä 9-14, niin jos lähden töistä 12 ja menetän osan päivän palkkani, niin saankohan sitten rokotuksen vai pitääkö vielä mennä seuraavanakin päivänä jonottamaan ja ottaa taas palkatonta?
Kommentit (29)
Meidän neuvolassa ei takuulla homma hoidu kunnolla, kun siellä joutuu aina muulloinkin odottelemaan 15-30 min vaikka olisi varattu aika.
ja kysyin asiaa, niin sanottiin, että odottavat sinne tuhansia samaan aikaan, eli jonottamaan pitää varautua tuntikausia!!
mua ennen oli 8 jonossa,meni 40min.Uskomattoman hidasta.
Meni peräti 5 min per asiakas!!
Rokotuksen antoon kuuluu näet myös muutakin kuin "piikki sisään ja piikki ulos ja ulos ovesta"
*huokaus*
niin kertokaahan, kaikkitietävät, miksi niin ei neuvota tekemään? Olen yhden ainoan kerran jäänyt lapseni kanssa odottelemaan 20 minuutiksi neuvolan terkan suosituksesta. Ja aika monta piikkiä tässä on ehditty pistää sekä minuun että 9-v. lapseeni.
ulkona jonottivat, kiemurteleva kymmenien metrien jono. Olivat jopa käännyttäneet ihmisiä pois.
ja kymmenen aikaan aloitettiin sanomaan ihmisille, että ens viikollakin saa rokotteita
itse odotin tunnin rokotetta (11:sta oli mut rokotettu), kun tulin pois oli piha ihan tyhjä (sisätiloissa kyllä porukkaa kiitettävästi)
ELi ilmeisesti aamulla ei kannata mennä ainakaan Joenuussa jos ei pakko
2 minuuttia..jonon ohi meni että heilahti..
Mulla oli eilen vielä lämpöä tasan 37, mutta uhkarohkeana kävin rokotuksessa tänään, kun ei enää ollut lämpöä. Nyt on sitten piikki olkapäässä, työterveyshuollossa meni ehkä 5 min itse rokotuksen saamiseen ja 15 min odotin pistoksen jälkeen. Oma Epipen oli varalta mukana, joten jos olis sen jälkeen tullut jotain kauheaa, niin olisin jäänyt henkiin kyllä.
kun sitä raskaanaoleville tarjottiin.
Olin paikalla 10 min rokototuttamisen alkamisen jälkeen ja odotin noin 20 minuuttia. Minun edessäni oli 10 ihmistä.
Mahdollisen vakavan allergisen reaktion varalta.