Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia aikoja olette jonottaneet si-rokotusta?

03.11.2009 |

Katselin tuossa, että kaupungin sivuilla sanottiin, että kannattaa varautua jonottamiseen ja ottaa eväät mukaan. Minkälaisista jonotusajoista mahtaa olla kyse?

Jos rokotukset on välillä 9-14, niin jos lähden töistä 12 ja menetän osan päivän palkkani, niin saankohan sitten rokotuksen vai pitääkö vielä mennä seuraavanakin päivänä jonottamaan ja ottaa taas palkatonta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meni aikaa yhteensä kun avasi oven ja sulki oven 15 min. Mutta nyt sai rokotteen raskaana olevat, eli eri asia voi olla kun ns rokotuksen saa suurempi osa ihmisistä.

Vierailija
2/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotettiin eilen 6-v astmaatikon rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ottamassa lapselle tavis eilen ja aikaa meni jonotuksessa 40 minuuttia. Tämä Helsingissä. Rokotuksia annettiin nlassa vain yhdessä huoneessa ja meitä ennen oli 10 rokotettavaa.

Vierailija
4/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainkin tiedon, että työterveys rokottaa... ja se jono vetää taatusti nopeammin. Hyvä Helsinki, huono Espoo.

Vierailija
5/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotin sit yhteensä 5h 40 min...

Vierailija
6/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli noin suloiset jonot?

Vierailija
7/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ennen oli 8 jonossa,meni 40min.Uskomattoman hidasta.

Vierailija
8/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotin 40 min, ei ollut mitään vuoronumeroita jne, vaan rehdillä meiningillä mentiin, kunnes jotktu teini-mammat marssi suoraan jonon ohi rokotushuoneen ovelle ja 5 min pääsi lähtemään, vitutti hieman ja sanoinkin siitä hoitajalle.

Vierailija
9/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotushuoneessa istui pari muutakin pallomahaa, mutta terkka käveli suoraan minun luokseni ja kysyi, olenko tulossa rokotukseen. Arvelin siis toisten olevan tulossa tavalliselle nla-käynnille.

Minun rokotukseni jälkeen terkka menikin toisten äitien luo ja selvisi, että hekin olivat piikinhakureissulla.

Ei siis homma ihan toiminut saapumisjärjestyksessä, mutta onneksi kyseessä oli pieni neuvola ja vähän asiakkaita. Tuskin kukaan joutui liian kauan odottelemaan.

Vierailija
10/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta n. klo 17.30. Jääköhän siis rokotus saamatta??!!

Vierailija
11/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin 0 sek., eli ei jonoa yhtään. Rokotuksen jälkeen pitää istuskella n.10 min, ennenku lähtee kävelemään.

Vierailija
12/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin 2 tuntia

Vierailija
13/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin 0 sek., eli ei jonoa yhtään. Rokotuksen jälkeen pitää istuskella n.10 min, ennenku lähtee kävelemään.

Itse nimittäin meinasin tällä viikolla mennä ja etukäteen neuvolassa sanoi että puoli tuntia pitäisi sen jälkeen odotella. Eli kiinnostaa vain että miten pitkään siellä pitää odotella rokotuksen jälkeen. Osasta viestejä täällä saa sellaisen kuvan, ettei yhtään.

Vierailija
14/29 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin 100 km/h heti rokotteen ottamisen jälkeen. :/

Vierailija
15/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin piti odottaa 30 min aulassa, jotta mahdollisten allergisten reaktioiden tullessa ilmi saisi heti lääkettä.

Vierailija
16/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei jonotusta vaan ihan ajallaan kun meni niin pääs heti piikille. Ja 10minuuttia käski istua odotushuoneessa rokotuksen jälkeen juuri mahdollisen allergisenreaktion takia..

Vierailija
17/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte pääsin rokotettavaksi. Jonoa oli ~15 ihmisen verran, kahdessa huoneessa rokottivat. Ei tarvinnu jäädä odottamaan rokotusreaktioita.

Vierailija
18/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min mahdollisia vakavia haittavaikutuksia,oli sitten kyseessä mikä vaan rokote!!!

Vierailija
19/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona jonottivat, kiemurteleva kymmenien metrien jono. Olivat jopa käännyttäneet ihmisiä pois.

Vierailija
20/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle sanottu mitään, piiki nahkaan ja lähdin saman tien. Tulinkohan siksi niin kipeeksi?? Olin viikon sängyn pohjalla, kuumetta korkeimmillaan 39,4 ja niin h-tin kipeä. Pahinta oli järkky päänsärky. Nyt on enää yskää. Terkka sanoi, että ihan normaalia et jotku saa tällasen reaktion ja tarkottaa kyllä rokote on tehonnu.