Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies suostutellaan vauvan tekoon ?

Vierailija
02.11.2009 |

Kauhea vauvakuume, mutta mies ei lämpene. Kolme lasta muka riittää. Miten saisin miehen pään käännettyä, kokemuksia ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taktiikka on ensin selvästi ilmaista, että itse haluan vielä neljännen tai jopa viidennen ja odottaa vähän aikaa. Katsotaan... Yleensä mies prosessoi juttuja itsekseen ja mieli voi vaikka muuttuakin... Tosin vähän pahaa pelkään :-(

Kolme lasta mahtuu normaaliin autoon ja meilä on makuuhuoneita talossa juuri neljä... Mies on järki-ihminen, minä taas tunneihminen.

Minkä ikäisiä lapsenne ovat? Meillä 6v, 4v ja 1v. Rakastan raskaanaoloa ja vauva-aikaa, mies kuvittelee sen takia että mulla on oikeasti vaan raskaus- tai VAUVAkuume - ei lapsikuume. Tää on piinallista..

Vierailija
2/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla myös miehellä on oikeus päättää kuinka monta lasta hän haluaa. ei toista voi moiseen pakottaa. Ja niille, jotka kysyvät, että mitäs kun minä haluan ja mies ei ehdottomasti halua, niin kyllä siinä kohtaa arvon mammojen on alistuttava siihen, ja valittava, haluaako lisää lapsia toisen miehen kanssa, vai tyytyykö tähän lapsilukuun tämän miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanot miehellesi selvästi, että haluat vielä kaksi lasta. Lopulta miehesi saattaa suostua vielä yhteen eli teette "kompromissin". No joo, aika arveluttavaa voi olla.

Se vaan on vaikeeta, kun itse vielä sen yhden haluaisi.

Vierailija
4/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä sitä miestä voi siihen pakottaa. Että jos ei se halua ja ite ehottomasti tahtoo, niin sitten on pakko etsiä toinen mies. Kuitenkin kannattaa antaa aikaa, ei se pää hetkessä käänny.

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä nyt ihan pakottamaan meinannutkaan ruveta, mutta jos joitain lempeitä keinoja löytyisi mitä voisi kokeilla. Meillä lapset 6v., 4v. ja 2v. Kiire alkaisi jo olla, kun en ihan kamalan isolla ikäerollakaan haluaisi..