Olen ikuisesti sinkku.
Ei rakkautta, ei parisuhdetta, ei lapsia, ei ystäviä myöskään. Kiltin miehen elämä on pelkkää kärsimystä kun taas naiset antaa jännämiehille rakkautta ja elämisen arvoisen parisuhteen.
Kommentit (19)
Naiset haluaa mieheltä komeutta ja varakkuutta. Jos niitä ei ole niin mies jää yksin ikisinkuksi.
Parempi olla ikuisesti sinkku kuin AV-mamman tossun alla komenneltavana.
Koita niitä tasoisiasi kilttejä naisia välillä niiden yli oman tasosi olevien jännänaisten sijaan.
Sinkkuus on oikeasti ihan kiva juttu. Monet suhteet on aikamoisia helvettejä. Koita nauttia elämästäsi, keksi kivaa puuhaa yms.
Aloittajalle tiedoksi, että esimerkiksi mega-luuseri ei ole synonyymi sinkku-sanan kanssa, kuten ei moni muukaan sana, joka tuohon usein liitetään.
Naiset antaa rakkautta ja elämisen arvoisen parisuhteen? Eiköhän toimiva parisuhde vaadi panostusta molemmilta osapuolilta....
Jos kukaan ei sua halua niin mene katsomaan itseäsi peilistä. Sieltä näet sille syyn.
Et kuitenkaan huolisi minua.
T: ruma nainen, siksi ikuisesti sinkku
Parisuhteen ei kuulu olla asia, joka tekee elämästä "elämisen arvoista"
Sama täällä. Ei mitään jakoa päästä edes treffeille..
Jos olisin parikymppisenä tiennyt, miten vaikeaa tulisi olemaan tyttöystävän löytäminen, olisin elänyt nuoruuteni aivan toisin.
Nyt ikää yli 40, niin voi todeta junan menneen ja kyydistä jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan huolisi minua.
T: ruma nainen, siksi ikuisesti sinkku
Mä lähtisin mielelläni treffeille kanssasi :)
Incellin ilta itkut, tyydy kohtaloosi vässykkä.
Suomessa on yli miljoona sinkkua ja ikuisesti. Mikä on kun naisille ei kelpaa tavis mies?
Vierailija kirjoitti:
Naiset antaa rakkautta ja elämisen arvoisen parisuhteen? Eiköhän toimiva parisuhde vaadi panostusta molemmilta osapuolilta....
Ei koska jos mies on komea niin nainen antaa miehelle kaiken kunnes tulee kohdelluksi huonosti ja petetyksi. Silloinkin naiset odottaa 5 vuotta ja roikkuvat komeassa miehessä eikä ne edes ajattele että joku kiltti mies olisin parempi kumppani
No niin minäkin. Se täytyy vaan hyväksyä. Mulla oli kauniit haaveet kumppanuudesta, halusin löytää sen tosirakkauden. Ensin toki halusin kehittyä ihmisenä jotta olisin se paras puoliso hänelle. Niin en pitänyt kiirettä. Toki traumatausta vaivasi myös eli koin nuorena arkuutta ihmisten seurassa ja oli helpompaa olla yksin. No. Nyt sitten kun alkaisi olla itsetunto ok tasolla ja olen ehtinyt vaikka mitä niin en ole löytänyt ketään. Haluaisin kovasti rakastaa ja saada vastarakkautta. Tukea kumppaniani täysillä hänen tavoitteissaan, luottaa ja rakastaa. Sellaista aitoa, henkistä kumppanuutta jossa ollaan yhdessä koska halutaan olla ja koska se on molempien parhaaksi. Olisin halunnut myös saada vielä pari lasta. Mutten taida ehtiä enää mitään näistä. Täytin hetki sitten 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa mieheltä komeutta ja varakkuutta. Jos niitä ei ole niin mies jää yksin ikisinkuksi.
Mun nykyinen on tavis. Ulkoisesti ja sisäisesti komea. Mieti mitä voit henkisesti tarjota naiselle, ellet tietoisesti etsi onnenonkijaa.
Kyllä inselitkin saavat rakkautta ja ystäviä olemalla hyvä tyyppi. Ei ehkä parisuhteen muodossa, mutta kaveruus on aika helppo oppia.