Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuusis tuli ulos kaapista!

Vierailija
02.11.2009 |

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi aina tarkistaa kirjoittamaani, kun pitää maksaa niin paljon veroja koko ajan. Eikös ko. blogistin lapsilla ole useampi isä..? Muistelisin, että vanhin tai vanhimmat lapset on jonkun toisen miehen kanssa tehtyjä.

Vierailija
82/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita eri kauppoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies lähtee avioliitosta toisen matkaan ja jättää vaimon ja lapset? Vai onko bi/homous/lesbous rohkeaa itsensä löytämistä, joka on hienoa, vaikka kolmannen korvapuusti.

Vierailija
85/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitellaanko jos mies lähtee avioliitosta toisen matkaan ja jättää vaimon ja lapset? Vai onko bi/homous/lesbous rohkeaa itsensä löytämistä, joka on hienoa, vaikka kolmannen korvapuusti.

Totta, ei taideta onnitella...

Vierailija
86/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sit iskis sen.

t. yks toinen yh, ei lesbo

Vierailija
87/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... heidät annetaan isälle / isille !!!

Vihdoinkin he pääsisivät elämään normaali lapsen elämää!

Vierailija
88/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää lapsia... Oh my God!

Toivon, että kaapista ulos tulo olisi ollut tajunnan räjäyttävä oivallus, että hänellä ei ole kaikki ihan kunnossa pääkopassa ja hän hankkii apua, jos ei itsensä, niin ainakin lastensa vuoksi.

Ja tiedoksi epäilijöille: hänellä ei todella ole varaa mihinkään shoppailuun. Tuusis ei omaa sen enempää varakkaita vanhempia kuin mitään omaisuuttakaan.

Vierailija
89/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta näyttää ja varrmaan tosi rauhallinen ja kärsivällinen mies :-)

Jos vaikka sit iskis sen.

t. yks toinen yh, ei lesbo

Vierailija
90/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sit iskis sen. t. yks toinen yh, ei lesbo

Vierailija
91/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilas ulkomailta paljon vaatteita,mm.Disney Storen ja myi niitä sitten huutiksessa.

Vierailija
92/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun Tuusis esiintyi niin oikeesti ei hänellä ihan kaikki kotona ollut.Silloin jo oli keskusteluja palstoilla siitä hänen esiintymisestään siellä.

Vierailija
93/111 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele että on tehnyt miehen kanssa 5 lasta ja sitten ilmoittaa olevansa lesbo. Tai ainakin itseni tuntisin petetyksi jos mieheni ilmottaisi viiden lapsen jälkeen olevansa homo.

Vierailija
94/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli 4 tai 5 lasta,rakastui naiseen ja erosi.Edelleen on naisen kanssa.

Vierailija
95/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja mies löysiitsestään sisäisen homon. Ei juuri tehnyt mieli onnitella miestä.

Vihaksi pisti miten joku kehtaa jättää puolisonsa ja lapsensa. Ihan sama onko mies tai nainen.

Sen verran voisi Tuusiskin ajatella ettei joka tussun perässä juokse kun lapsia tehnyt urakalla.

En jaksa myöskään siis ymmärtää miksi ihmiset onnittelee?? Onnittelisitteko jos Tuusis olisi jättänyt miehensä toisen miehen takia? Juu - ei varmaan.

Vierailija
96/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko se vanhin lapsi ei olekaan sen miehen??? uskomaton tapaus!!

toivottavasti nyt tajuaisi olla tekemättä enempää lapsia! todella säälittävä tapaus..... :(

tulee vaan mieleen, että onkohan tämä katjakin samantyylinen, vanhassa hupparissa kulkeva tapaus..

tuolla blogissa muuten tulee vaan pelkkiä "onnea uudesta elämästä"-kommentteja, jotka minusta on täysin aiheettomia tässä tapauksessa, kun kuitenkin 5 lapsen elämä on muuttunut totaalisesti!!

itse laitoin sinne aika kipakkaa palautetta, saas nähä hyväksyykö sen! ;D

todella miehen hyväksikäyttämistä tämä!! vaikka mies olisikin saanut tästä 5 rakastettavaa lasta omikseen niin silti minä ainakin tuntisin itseni vedätetyksi! :(

ja tuusiksen elämää saa todellakin ruotia, koska hän itse elämäänsä tuo esille julkisesti!!! se on vaan sellanen juttu, että ei pitäs niitä PLOKEJA pitää jos ei kestä näitä leviäviä juttuja!

Vierailija
97/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vaikka MINÄ olen julkinen ihminen ja mua saa ihan vapaasti ruotia! niin Katja EI ole. Eli ne jutut saisi pitäytyä ihan mun haukkumisessa tai missä vaan kritisoinnissa ;)Mua ei haittaa.

MUTTA: Katja on ihana ihminen ja hänen elämänsä ei ole julkinen netissä vapaasti riepoteltavissa. Se on ainoa asia mitä pyydän tältä keskustelulta.

Tuusis

Vierailija
98/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostaisi vain, että eikö sulla ole omia ongelmia yhtään, joita voisit pohtia tai vaihtoehtoisesti eikö sulla ole iloja elämässä, joista voisit iloita? Vai tekeekö toisen elämän ruotiminen omastasi paremman? Ihan vain mielenkiinnossta kyselen, että miten se toisen elämä voi kiinnostaa?

Ymmärrän onnentoivotukset niin, että onnitellaan uskaltamisesta: uskallat sanoa, että elämäsi oli kulissia, uskallat etsiä onnea. Ilmeisestihän asia lähipiirille oli selvää jo ennen kuin se tuotiin blogi- ja av-julkisuuteen. Eli ei se niille muille osapuolille nyt enää ollut uutinen.

oikeastiko se vanhin lapsi ei olekaan sen miehen??? uskomaton tapaus!! toivottavasti nyt tajuaisi olla tekemättä enempää lapsia! todella säälittävä tapaus..... :( tulee vaan mieleen, että onkohan tämä katjakin samantyylinen, vanhassa hupparissa kulkeva tapaus.. tuolla blogissa muuten tulee vaan pelkkiä "onnea uudesta elämästä"-kommentteja, jotka minusta on täysin aiheettomia tässä tapauksessa, kun kuitenkin 5 lapsen elämä on muuttunut totaalisesti!! itse laitoin sinne aika kipakkaa palautetta, saas nähä hyväksyykö sen! ;D todella miehen hyväksikäyttämistä tämä!! vaikka mies olisikin saanut tästä 5 rakastettavaa lasta omikseen niin silti minä ainakin tuntisin itseni vedätetyksi! :( ja tuusiksen elämää saa todellakin ruotia, koska hän itse elämäänsä tuo esille julkisesti!!! se on vaan sellanen juttu, että ei pitäs niitä PLOKEJA pitää jos ei kestä näitä leviäviä juttuja!

Vierailija
99/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedetään että jos olisit löytänyt uuden onnen miehen kanssa niin ei todellakaan sataisi onnittteluja. Eikä tuo ero varmastikaan ole ollut lapsille helppo.

Vierailija
100/111 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noikin lapset hävetä äitiään ja elämäänsä murrosikäisenä. Niin häpeävät minunkin lapseni ja sentään ollaan ihan tavallinen perusperhe joka ei elämäänsä netissä levittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme