Tuusis tuli ulos kaapista!
Kommentit (111)
Heillä 5 lasta.Täysin puskan takaa tieto vaimolle tuli.Ei ollut mitään edes aavistanut miehen mahd.homoudesta.Edelleen tämä mies on parisuhteessa toisen miehen kanssa.
että vanhin lapsi ei ole saman miehen. Viisi lasta kahdelle miehelle ei nyt niin hirveän omituista mun mielestä ole. Tuskinpa Tuusis on maailman tai edes Suomen ainoa äiti, joka on saanut KAHDEN eri miehen kanssa lapsia. Ymmärtäisin ihmettelyt jos viisi lasta olisi vaikka neljän eri miehen kanssa, mutta että kahden. Ja nuo Tuusiksen lapset on tavallaan kaikki kyllä saman miehen kanssa kun alusta asti mies ollut vanhimman lapsen elämässä mukana ja varmasti rakastaa myös tätä vanhinta kuin omaansa. Edelleen ihmettelen näitä arvostelijoita. Olisiko lasten elämä parempi jos vanhemmat jatkaisivat eloa kulississa vain siksi, ettei lasten tarvitse kokea avioeroa. Tästä on tehty tutkimuksia ja nimenomaan kulississa eläneiden lasten olot ovat olleet epämiellyttävämmät kuin lasten, joiden vanhemmat ovat olleet aidosti onnellisia, vaikka sitten ovatkin eronneet tai löytäneet uuden puolison. Mä en Tuusista tunne muuten kuin mitä oon telkkarissa nähnyt ja vähän lukenut blogia, mutta vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä, joka uskaltaa myöntää tunteensa ja elää elämäänsä toisin kuin te kitisevät mammat, jotka elää jollain 1800-luvulla mieluummin onnettomina kulississa ettei vaan tulis avioeroa. Kaikkea hyvää Tuusikselle, uudelle puolisolle, lapsille ja lasten isälle!
oikeastiko se vanhin lapsi ei olekaan sen miehen??? uskomaton tapaus!! toivottavasti nyt tajuaisi olla tekemättä enempää lapsia! todella säälittävä tapaus..... :( tulee vaan mieleen, että onkohan tämä katjakin samantyylinen, vanhassa hupparissa kulkeva tapaus.. tuolla blogissa muuten tulee vaan pelkkiä "onnea uudesta elämästä"-kommentteja, jotka minusta on täysin aiheettomia tässä tapauksessa, kun kuitenkin 5 lapsen elämä on muuttunut totaalisesti!! itse laitoin sinne aika kipakkaa palautetta, saas nähä hyväksyykö sen! ;D todella miehen hyväksikäyttämistä tämä!! vaikka mies olisikin saanut tästä 5 rakastettavaa lasta omikseen niin silti minä ainakin tuntisin itseni vedätetyksi! :( ja tuusiksen elämää saa todellakin ruotia, koska hän itse elämäänsä tuo esille julkisesti!!! se on vaan sellanen juttu, että ei pitäs niitä PLOKEJA pitää jos ei kestä näitä leviäviä juttuja!
ei.. tuusis sanoo et jättäkää katja ulkopuolelle,mut entä lapset?!! niitten kuvat on netissä. vanhin jo koulussa.. ja mies sen kuvat kans. ja se lehti juttu.. luku sinänsä.
Tuttuni Tuusiksen ikäisenä lopetti myös miesten kanssa seurustelun ja aloitti naissuhteen. Kävivät hedelmöityshoidot, saivat lapsen ja nyt erosivat kun toinen ihastuikin uudestaan. Lesboscenessä alun jälkeen ilmeisesti löysi vielä syvemmän itsensä, ei sen, että tykkää naisista vaan että haluaa olla vielä jotein erityisempää (alascenet, rekkalesbot, trans jne). Aivan puskan takaa tuli tämä aviossa olevan ihastuminen toiseen naiseen toisellakin kertaa.
Luin jostain että lesboilla tiivis naisyhteisö, joten uusia löytyy aina ja viettelyksiä riittää. Ihmiset ihastuvat, mutta jokainen voi päättä miten sen jälkeen toimii. Toisaalta eipä ulkopuolinen voi tuomita toisten liittoja. On vain naivia julistaa onnea ja uskoa, että lapsista normaalisti ja ystävyydellä eroavat huolehtivat. Se voi tuntua siltä aluksi.
En sano ohjeita tähän tapaukseen kun en tunne ihmisiä, ihan mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta tullut ja juuri pilkka ja ivakin luo draamaa ja tekee tästä mielenkiintoista. Jos jutut alkaa tuntua ahdistavilta niin ainahan voi jatkaa elämää livenä ja jättää tämän täysin sivuun. Oikea elämä on kuitenki ne läheisimmät.
Palataan asiaan 300 päivän jälkeen kun arki tulee ja toisen hyvät ja huonot puolet tietää:-)
se nainen ei ajattele lapsiaan muuta kuin tukiensaantivälineenä!
Hänelle on toki itsestäänselvää, että lapset jäävät hänen kanssaan asumaan, muutenhan tuet ja kaupungin iso vuokra-asunto menisi! Milläs sitten eläisi? Voisi joutua jopa tekemään töitä.
Mutta joku tunne lapsiin hänelläkin kai on vielä jäljellä, kun yrittää paikata huonoa äitiyttään ostelemalla järjettömät määrät vaatteita! Mieluummin huomiota ja harrastuksia ja vähintään joka toinen viikko isälleen. Tekisi varmasti hyvää, ettei lapsista tule ihan tynnyrissä kasvaneita kuten äitinsä vaikuttaa olevan.
niin totaalista white trash-meininkiä :(!
Juu, eron jälkeen viisi onnellista lasta?! Siis whaat!! Täyttä paskaa! Noilla elämänkokemuksillako ne viisi lasta kasvatetaan terveiksi?!
kokonaan blogin kirjoittamisen?
mut tais karahtaa jo karille se onni...
että vanhin lapsi ei ole saman miehen. Viisi lasta kahdelle miehelle ei nyt niin hirveän omituista mun mielestä ole. Tuskinpa Tuusis on maailman tai edes Suomen ainoa äiti, joka on saanut KAHDEN eri miehen kanssa lapsia. Ymmärtäisin ihmettelyt jos viisi lasta olisi vaikka neljän eri miehen kanssa, mutta että kahden. Ja nuo Tuusiksen lapset on tavallaan kaikki kyllä saman miehen kanssa kun alusta asti mies ollut vanhimman lapsen elämässä mukana ja varmasti rakastaa myös tätä vanhinta kuin omaansa.
Edelleen ihmettelen näitä arvostelijoita. Olisiko lasten elämä parempi jos vanhemmat jatkaisivat eloa kulississa vain siksi, ettei lasten tarvitse kokea avioeroa. Tästä on tehty tutkimuksia ja nimenomaan kulississa eläneiden lasten olot ovat olleet epämiellyttävämmät kuin lasten, joiden vanhemmat ovat olleet aidosti onnellisia, vaikka sitten ovatkin eronneet tai löytäneet uuden puolison.
Mä en Tuusista tunne muuten kuin mitä oon telkkarissa nähnyt ja vähän lukenut blogia, mutta vaikuttaa tosi mukavalta ihmiseltä, joka uskaltaa myöntää tunteensa ja elää elämäänsä toisin kuin te kitisevät mammat, jotka elää jollain 1800-luvulla mieluummin onnettomina kulississa ettei vaan tulis avioeroa.
Kaikkea hyvää Tuusikselle, uudelle puolisolle, lapsille ja lasten isälle!