Tuusis tuli ulos kaapista!
Kommentit (111)
ajattele että on tehnyt miehen kanssa 5 lasta ja sitten ilmoittaa olevansa lesbo. Tai ainakin itseni tuntisin petetyksi jos mieheni ilmottaisi viiden lapsen jälkeen olevansa homo.
ja kaikki eivät huomaa lesbouttaan/bi-seksuaalisuutta kuin vasta myöhemmin, ei heti teininä. Mielestäni suurempi petos olisi jatkaa miehen kanssa jos on kuitenkin toisenlaiset tunteet.
ajattele että on tehnyt miehen kanssa 5 lasta ja sitten ilmoittaa olevansa lesbo. Tai ainakin itseni tuntisin petetyksi jos mieheni ilmottaisi viiden lapsen jälkeen olevansa homo.
ei pelkkä wannabeblogisti,vaan jo vuosia tuttu täältä...
Enpä ois herkällä tätä käännettä uskonut :D kaikkea sitä näkee... tai kuulee,lukee ;D
mitä kertoo apsta se, että hän julistaa uutisena jonkun blogistiwannabeen elämää
entä mikä sun ongelma on? älä lue jos ei kiinnosta ;)
Se Katja taitaa olla ihan IRL-Katja, jolla ei ole blogien kanssa mitään tekoa...
itse mietin kuinka 5 lapsen yh pärjää, jos ei ole töissä...
Onnea parisuhteelle itse mietin kuinka 5 lapsen yh pärjää, jos ei ole töissä...
Eiköhän yhteiskunta tue yh:ta ihan eri tavalla kuin parisuhteesssa elävää?
jutussa Kuinka parisuhde kestää...
itse mietin kuinka 5 lapsen yh pärjää, jos ei ole töissä...
...ja se oli sellainen sovittu juttu, että viimeinen piste tälle vanhalle elämälle, ja sitten uusi.
Ikävä kyllä, ei lasten ja rahan takia voi jäädä elämään kulissia loppuelämäksi.
Ja heh, minun Katjani ei ole kukaan blogisti ;)
Terkuin, Tuusis ihan itse
ps.Olin revetä kun luin että olen ihan kuuluisuus, wautsi ;)
Tehkää joku vuoden urotyö ja lähettäkää Espoon Kelaan ja soskuun linkki tohon blogiin niin näkevät mihin meidän veronmaksajien rahat menevät! Onkohan mies mahtanut tähänkään asti olla kirjoilla asunnossa, jotta ovat saaneet nostettua paremmat tuet, joilla shoppailla.
...ja se oli sellainen sovittu juttu, että viimeinen piste tälle vanhalle elämälle, ja sitten uusi.
Ikävä kyllä, ei lasten ja rahan takia voi jäädä elämään kulissia loppuelämäksi.
Ja heh, minun Katjani ei ole kukaan blogisti ;)
Terkuin, Tuusis ihan itse
ps.Olin revetä kun luin että olen ihan kuuluisuus, wautsi ;)
Onnea Tuusis uuteen elämään! Olet rohkea nainen ja uskallat olla juuri sitä mitä olet. Ne on harvinaisia piirteitä ihmisessä. Kaikkea hyvää sinun ja perheesi elämään!
ja tosiaan huvittavaa että joku haluaa luoda tästä(kin) raha-asian... kyllä, lasten isä on ollut tässä ihan virallisesti kirjoilla ;)
ja muistakaahan sitten "tutut" että Katja EI ole "julkisuuden" henkilö ja koko nimen levittäminen ei ole sallittua.
Tuusis taas :)
vaikka ikäväähän se tietysti aina on kun perhe hajoaa. Mistä nuo raha-asiat tähän nyt väännettiin? Muistan ne edelliset keskustelut ko. henkilöstä ja niistä sai kyllä johtopäätöksen että sossun rahoihin ei ole tarvetta, shoppailurahaa on omasta takaa enemmän kuin tarpeeksi.
Ei ainakaan kotihoidontuesta, jos lapset ovat päivähoidossa. Mutta ihan hyvähän se on jos shoppailuharrastus voi jatkua erosta huolimatta. Lastenvaatteet ovat kyllä ilo silmälle.
jos pitää aina samaa marimekon hupparia niin menee jo retrovintage-tyylistä.
se tuusis myyny niitä siihen tahtiin ja halval osti et sai voittookin.
ja onnea vaan tuusikselle ja sille toiselle, sehän on vain toinen ihminen kehen hää on rakastunut ei avaruusolia, mitä ihmeellisempää siinä.
voihan isä olla isä lapsilleen ilman kulissiliittoakin, eikö.
onnea tuusikselle!
t.satunnainen blogin lukija
retrot on ihan jees mutta rajansa kaikella....
kannattaisi ostaa alennusmyynnistä halvalla vaatteita ja sitten palauttaa ne toiseen kauppaan ja sieltä saisi täyshintaisen palautussumman. Toimisiko?
ja tuolla blogissahan mainitsee, että asia kaikille ihan ok, mies etsii asuntoa jne.