Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö miehen pikkujouluihin tässä tapauksessa?

Vierailija
30.10.2009 |

Ollaan lähdössä muutaman viikon päästä etelään koko perheen voimin. Miehen työpaikan pikkujoulut vietetään Tallinnassa ja paluu olisi saman päivän aamuna kuin meidän lähtö matkalle (illalla lähdetään).

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies tekee sen vuoksi mitä vaan: jopa seilaa ees taas Tallinnaan "kulttuurimatkalle".

AP, mitä ohjelmaa porukalla on Tallinnassa?

Vierailija
42/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kamalan utelias. Sorry! Onko kovinkin miesvaltainen työpaikka?

Minun on vaikea käsittää, että vielä tähän maailman aikaan halutaan pikkujoulua viettää ryyppäämällä. Jokainenhan voi pämpätä kotonaankin. Ei sitä nyt tarvitse lahden toiselle puolelle lähteä. Pikkujouluissa pitäisi mielestäni olla jotain extraa: erikoisempaa herkuttelua, elämyksiä tai jännää ohjelmaa. Jotain sellaista, mitä ei arkeana tule tehtyä.

Vierailija
44/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen! Kamoon! Onko miehes aivoton, ettei itse tiedä haluaako/eikö halua, ja kannattaako? Eikö ole kiva, että miehesi loma alkaisi muutaman päivän aikasemmin, kuin teidän yhteinen loma?!? Eikö pikkujoulut ovat kuitenkin tärkeitä, ainakin sen verran, että niihin olisi kiva mennä?!? Ai päästäisitkö miehesi....My goodness!!!!

Vierailija
45/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen! Kamoon! Onko miehes aivoton, ettei itse tiedä haluaako/eikö halua, ja kannattaako? Eikö ole kiva, että miehesi loma alkaisi muutaman päivän aikasemmin, kuin teidän yhteinen loma?!? Eikö pikkujoulut ovat kuitenkin tärkeitä, ainakin sen verran, että niihin olisi kiva mennä?!? Ai päästäisitkö miehesi....My goodness!!!!

Ei siihen pikkujouluja tarvita, varsinkaan Tallinnassa. Kiva sitten, kun mies pää paperipussissa yrjöää lentokoneessa vieressä ja ei jaksa tehdä mitään.

Mua ottaisi päästä ja lujaa.

Miksi pikkujoulut on muka niin tärkeitä? Mua on alkanut etoa koko perinne reilun 20 työvuoden aikana. Eipä ole tullut mitään uutta ja ennen kokematonta enää vastaan. Kai se jostain 20 v. on kovinkin jännää. Huoh.

Vierailija
46/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin usein pakkaan omat ja lasten vaatteet ja kai valmistelut voi hoitaa aikaisemmin.

Kai nyt aikuinen ihminen sen verran osaa kontrolloida juomistaan, että pitää huolen siitä, että a) pääsee varmasti Suomeen ajoissa ja b) on sellaisessa kunnossa, että perheen kanssa voi olla. Jos ei osaa, en olisi ko. miehen kanssa saati lähtisi lomailemaan.

Kaikenlaisia sitä...

Vierailija
47/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin usein pakkaan omat ja lasten vaatteet ja kai valmistelut voi hoitaa aikaisemmin. Kai nyt aikuinen ihminen sen verran osaa kontrolloida juomistaan, että pitää huolen siitä, että a) pääsee varmasti Suomeen ajoissa ja b) on sellaisessa kunnossa, että perheen kanssa voi olla. Jos ei osaa, en olisi ko. miehen kanssa saati lähtisi lomailemaan. Kaikenlaisia sitä...

On tainnut Suomi muuttua viimeisen 15 vuoden aikana? Silloin kun sieltä läksin ei osanneet aikuiset kontrolloida, ehkä aniharva, mutta hyvin harva. Ja kyllä vaan naiset miestensä juomista päivittelivät. Etenkin jos oli ilmaista viinaa tarjolla pikkujoulujen aikaan. Mutta on tainnut maa sivistyä. Pitäisikö harkita paluumuuttoa?

Vierailija
48/52 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että teillä on aika onnellinen ja tasapainoinen liitto. Avioiduittekohan vähän myöhemmällä iällä? Olette olleet naimisissa jo ainakin kymmenisen vuotta.

Osaksi hyvin arvattu. Olemme olleet 15 vuotta naimisissa, liitto on onnellinen ja hyvä balanssi on löytynyt vuosien mittaan. Mutta menimme nuorina naimisiin :)

Vierailija
49/52 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Oletko ap harkinnut eroa?

Vierailija
50/52 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ollaan aivoliitossa ja on yhteinen koti ja yhteinen tili ja yhteinen laina ja octavia ja trampoliini, ei ole mikään miehen yksityisasia meneekö pikkujouluihin vai ei.

Vierailija
51/52 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pikkujouluihin.

Vierailija
52/52 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai päästäisin mikäli mies haluaa lähteä työpaikkansa pikkujouluihin. Kunhan pakkaisi sitä ennen. Omalla kohdallani haluaisin myös itse päättää lähdenkö pikkujouluihin vai en enkä tosiaan haluaisi, että päätöksen puolestani tekisi minun mieheni (vaikka sitä kohteliaisuuttani häneltä tietysti kysyisin). Meillä on luottamus ja vapaus tehdä omat päätökset.