Rokottaako lapsensa??
Olin aiemmin täysin sitä mieltä,että en missään nimessä rokota lapsiani (8kk,2v ja 4v).
Mutta nyt luettuani juttuja joka puolelta en ole enään yhtään varma...:/ Mitä te muut,kuka aikoo rokottaa lapsensa ja kuka ei???
Kommentit (30)
Poika on alle 2v eli aika pian alkaa olla hänen vuoronsa. Hän kuitenkin imeskelee kaikki ostoskärryt ym. joten on varmaankin ihan tarpeen.
Virukset saattavat aiheuttaa autismia. Tavallinen flunssa voi aiheuttaa sen. Emme ole miltään suojassa.
Kahvin, tupakan, alkoholin, suklaan, lakritsan ja salmiakin sekä huumeiden käyttö voi puhkaista aikaan skitsofrenian jos henkilöllä on alttiutta siihen esim. suvussa sairastavia..
Rokotteita aletaan antamaan kuulemma sitten kun niitä saadaan. Halunnevat hoitaa tuon luvan kyselyn etukäteen. Mietin jonkin aikaa, mutta päädyin antamaan luvan. Luultavasti vien myös päiväkoti-ikäiset lapseni rokotettavaksi sitten, kun terveille, siis ei riskiryhmään kuuluville, lapsille sitä annetaan.
Rokotusten ja autismin yhteyttä toisiinsa ei ole tutkimuksista huolimatta löydetty joten tuo väite on täyttä puppua.
Juu siis sitähän minä tuossa naureskelinkin että kaikkea ne ihmiset osaavat pelätä ja yhdistelevät mielessään täysin naurettavia asioita :D
perusterveet lapset eivät ehdi saada rokotusta ennenkuin H1N1 saapuu etelään.
päädyttiin siihen ettei rokotetta oteta kenellekään, lapset 5v ja 8v.
Saavat rokotteensa marraskuun lopulla, toivottavasti ajoissa!
ehkä jo 80 000 ruotsalaista on sairastanut taudin, lisää tulossa.
ehkä jo 80 000 ruotsalaista on sairastanut taudin, lisää tulossa.
Mä ajattelen juuri toisin päin. Tauti on tulossa, ja siihen saattaa sairastua. Mä en vois antaa itselleni anteeksi jos en ole edes yrittänyt suojella lapsiani. Mitä jos lapsi vaikka kuolee sen takia etten ole antanut heitä rokottaa? Silloin olen syyllinen. Jos olen ottanut asiantuntijoiden turvalliseksi lupaaman rokotteen lapselleni ja siitä koituu jotain, en koe olevani lainkaan yhtä syyllinen tähän. Itse olen jo sh:na rokotteen saanut ja lapsenikin saavat marraskuussa.