Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen takia yksin oleminen on ihmisille muovattu huonoksi asiaksi ja että ihminen on epänormaali, huom äärimmäinen yksinäisyys on huono

Vierailija
25.06.2026 |

Siis otsikon idea ei ole sanoa tai väittää että yksinäisyys on hyvä asia, se ei todellakaan ole pidemmän päälle. Idea on sanoa että kaikki yksin oleminen on muokattu sellaiseksi että ihminen on epänormaali jos se viettää aikaa yksin, tavallaan pakotettu kokoajan hommaamaan viihdykettä. Se on vähän sama asia kuin siinä vanhassa "The Village" elokuvassa, että pysy siinä omassa yhteisössäs ja ole hiljaa, sielä metässä on mörköjä, älä sinne mene missää nimessä. Ne metsän möröt on ihan suoraan verrattavissa niihin mörköihin jotka ihminen kohtaa kun ihminen on hetken yksin, eli oman itsensä ja omat heikkoutensa, sen jälkeen se nainen juoksee vapauteen aidan yli, sekin on tavallaan verrattavissa siihen vapauteen jonka ihminen löytää itsestään, se kyläyhteisö yritti pitää ihmisen pois vapaudesta ni ne pelotteli sille naiselle ja kaikille muillekkin että siellä on mörköjä. Ne itse oli ne möröt. Mörkö yritti pitää naisen pois vapaudesta. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörköjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän