Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta miehelle isänpäivälahjaa, koska se unohti ostaa mulle äitienpäivälahjan.

Vierailija
29.10.2009 |

Mies luulee vieläkin että se on ostanut mulla äitienpäivälahjaksi Unelmakakut-kirjan, jota toivoin. Eipä ole kirjaa näkynyt, oma kappaleeni on kirjastolta lainassa. Kukkia ukko muistaa tuoda, mutta niillä ei mitään tee.

En muista minäkään miestä isänpäivänä, lapset voivat jonkun kortin päiväkodissa askarrella jos muistavat.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kosto ja kauna ovat ne avioliiton koossa pitävät voimat! Jatka vaan samaan tyyliin, ap.

Vierailija
2/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkaan Unelmakakut-kirjaa näy, niin ukko jää myös ilman joululahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä että jotakin edes ostaa :) Meilläkin toi "vain" kukkia, mutta on jo kuitenkin pienten lasten puolesta ostettu isille lahja :) On hyvällä mallilla teidän suhde :)

Vierailija
4/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlaa rahojaan kukkiin kun en tunnetusti saa niitä hengissä pysymään ja toivoin sitä kirjaa. Paskat, kukkapuska (orkidea) tuli enkä viitsinyt sitä hoitaa, kuoli parissa viikossa.

Vierailija
5/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu ikävän tutulta. Ei mies muista mitään merkkipäiviä, kuin joulun. Muistutan aina ja sitten alkaa valitus rahan menosta ja käy ehkä edellisenä päivänä ostamassa jotain marinan kera. Itse ostan aina koht. kalliit lahjat miehelle (synt. ja isänpäivät ja joulu) ja ihan mielelläni yritän löytää jotain kivaa. Olen silti tosissani miettinyt, että jätän jossain vaiheessa ostamatta. Miksi mun syntymäpäivänä ei voida juhlia, aina vaan miehen :(

Vierailija
6/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on merkillinen asetelma jos miehesi on sinun isä ja sinä olet miehesi äiti..

Vierailija
7/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on merkillinen asetelma jos miehesi on sinun isä ja sinä olet miehesi äiti..

ja teillä yksivuotias käy kaupassa?

Vierailija
8/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni puoliso ja hän minun! Mieheni on lastemme isä joten muistamiset tulevat heiltä. Ja kohta joku vikisee, että "mun lapseni on 1,5 v eikä osaa lahjoja tehdä saatikka ostaa". Ehkäpä se isikin jaksaa odottaa niitä lahjoja ja kortteja kunnes lapset osaavat ne itse tehdä. On muuten aika ällön kuuloista kun pariskunta kutsuu toisiaan isiksi ja äidiksi :-p

Vierailija
9/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilta. Jos päiväkodissa jotain askartelevat, niin sen ehkä saavat antaa jos muistamme ottaa mukaan isänpäiväksi eikä vasta 9.11.

Vierailija
10/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos ei ole niin kasva aikuiseksi)

Vierailija
11/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä saan sitten hoitaa lapsia yksin koko viikonlopun. Ei se ansaitse mitään lahjaa enkä kakkuakaan jaksa vääntää. Kun ukko kotiutuu 8.11 jätän lapset hänelle ja lähden vaikka elokuviin.

Vierailija
12/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi virikehoitoon, eikö niin?

Vierailija
13/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivälahjaa, sillä peruttiin meidän perheen kesken äitienpäivä vuodelta 2009, sillä mieheni äiti haudattiin kyseisenä viikonloppuna. Lapset on vielä niin pieniä, ettei ne tiedä ettei sellaista edes on. Isänpäivää juhlimme ja olen jo lahjan hankkinut sekä lasten kanssa askarrellaan vielä jotain pientä. Äitienpäivä se on ensi vuonnakin, tosin varmasti hieman haikea!

Vierailija
14/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni ansiosta olen saanut ihanat lapseni :)Joten en näe pahana asiana sitä että minä ostan pienten lasten puolesta jotakin hänelle :) Tai no melkein 3v poikamme valitsti mitä ostetaan :) Vein hänet kauppaan ja kierreltiin. Löysi sitten oikein hienon taskulampun (itseasiassa mies valittelikin kun ei ikinä muista ostaa kunnon lamppua ja sitä tarvitsee), joten ihan tarpeeseenkin tulee :)

Vierailija
15/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun olen siellä elokuvissa tai jossain muussa mukavassa. Ja virikehoidossa isompi lapsi on vain ma-ke eli huomiseksi on varmaan lähdettävä lasta väsyttämään marketti-kirppiskierrokselle jos saa puettua päällensä.

Tosin sikalentsu voi tarttua vauvaan, mutta luultavimmin ukko tuo sen lentsun työmaailmasta 100 kertaa varmemmin kuin me saadaan se kirpputorilta.

Vierailija
16/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et anna niin en minäkään. Jos sä petät niin minäkin petän. Taisteluparina on kivaa elää.

Vierailija
17/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkeänä. En mä jaksais mitään umpitylsää insinööriä, jonka jokainen siirto on ennalta-arvattavissa.

Pettävä muusikko on paljon kivempi, pysyy elämässä jännitys.

Vierailija
18/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me ei harrasteta enää seksiä keskenämme. Hoidetaan vaan lapset isoiksi ja ollaan kavereita, käydään esim. keikoilla.

Seksikumppanit kumpikin pitää omana tietonaan eikä niitä kotiin tuo. Hyvä systeemi.

Vierailija
19/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta se on hyvinkin riittävä syy muistaa häntä isänpäivänä. Silloin on hyvä tilaisuus kiittää häntä siitä kaikesta mitä perheensä puolesta tekee ja kertoa että arvostan hänen isyyttään. Arjen keskellä se tahtoo jäädä yleensä sanomatta.

Vierailija
20/38 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kosto ja kauna ovat ne avioliiton koossa pitävät voimat! Jatka vaan samaan tyyliin, ap.

Sopii muuten avoliittoonkin.

Taidat olla hyvä tyyppi.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi