Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa 5-10 kg vaikka olen raskaana

Vierailija
11.01.2010 |

Vakaa aikomus on tiputtaa painoa ainakin viisi kiloa, mielellään enemmänkin. Alkuraskaus on menossa, joten minulla on sopivasti 3-4 kk aikaa, ennenkuin maha alkaa tulla tielle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen mainitsikin voi olla kohtalokasta vauvalle.

Vierailija
2/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on lähtöpaino? Pituus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa ei saa, mutta jos ravintoa parantaa niin ne liiat kilot karsiutuu luonnollisesti pois koska turhat energiat jää saamatta!

Ei ole mikään järki pitää paskaa ruokavaliota ja pysyä pullukkana jos muutoksen voi tehdä luonnollisesti syömällä paljon ja monipuolisesti.

Vierailija
4/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino tippuu liikunnalla ja ruokavaliolla. Terveellisemmistä elämäntavoista ei varmasti ole mitään haittaa kummallekaan. Sitä paitsi jos se pentu vastoin mun tahtoa on kohtuun juuttunut, niin tuskinpa sitä sieltä ulos saa parilla vatsalihasliikkeellä.

Vierailija
5/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit toki muuttaa elintapojasi, jolloin siitä johtuva laihtuminen voi olla vain hyväksi vauvalle. Siis että liikut enemmän ja syöt terveellisesti ja MONIPUOLISESTI, mutta jätät kaikki turhat herkut, rasvat ja mehut pois.

Vierailija
6/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti lynkata.

Minullakin on raskausajan diabetes, ja olen niin tiukalla ruokavaliolla jolla saan pidettyä juuri ja juuri sokeriarvot kurissa ilman että joudun insuliinille, että painonvartijoijat kuulostaa mässäilyltä tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi