Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun sadonkorjuuta toivovat!!!

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kierrossa niin varma siitä että olisin raskautunut, oli niin selkeitä oireita.

(Esikoisesta oireet alkoivat voimakkaina jo 8 päivän päästä ovulaatiosta) Olin tuntevinani myös kiinnitymiskipua, sekä tuli vaaleanpunainen tuhru vessakäynnillä. Mutta kuviteltuja näköjään, kun täällä yhä haaveilemassa ollaan!

Minä sairastin juuri sikainfluenssan. Kuume nousi äkisti 40 asteeseen ja oli valtava päänsärky. Muita oireita en ilmeisesti ehtinyt saamaan, kun sain Tamiflun heti. Tiistaina loppui kuuri ja tuli flunssa oireet :/

Lääkärille kerroin että raskauteen on mahdollisuus, lääkkeen sain silti ja lääkärin mielestä oli turha huolehtia. Muutenkin tuo tuntui vain hieman normaaliflunssaa kovemmalta. Vaikka en toki oleta että kaikki selviäisivät yhtä "helpolla"! Korkean kuumeen kuitenkin muistelisin olevan pahaksi alkuraskaudessa, joten sitä pitäisi pyrkiä laskemaan (korjatkaa jos muistan väärin:)

Voi että tuntuu aika menevän hitaasti odotellessa ensin ovista ja sitten myöhemmin testin tekoa!

(Niin ja sittenhän odotetaan että kuulee sydänäänet ja sitten että on 12 viikkoa täynnä ja sitten että lapsi syntyy ja sitten että lapsi sanoo esimmäiset sanat ja ja ja! ;)

Plussauutisia _odotellen_ kreetteli kp 2/??

Vierailija
22/86 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ilmoittaudun tähän pinoon, kera ihanan mieheni :)

vasta (varsinainen) yk 1 ja kp 4/28-30..

ensimmäinen lapsi haaveissa, voi kumpa päästäis elokuussa synnyttelemään! ;)

plussahenkäyksiä kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meille ei kyllä elokuista tule. Ovulaatio oli lämpöjen mukaan tuossa pari päivää sitten ja ei ole ehditty mitään saada aikaseksi. Paitsi valvoa ipanoiden kanssa yöt läpensä...

Eli pitänee jättää toivot elokuisista toisten harteille. Ihan pienet mahkut vielä voisi olla, jos tänään pääsisi peitonheilutukseen. Mutta luultavasti moisilla ajatuksilla vain huijaan itseäni. Tuskinpa tässä päästään ja vaikka päästäisiinkin niin myöhässä ollaan...

Eli parin viikon päästä toivottavasti ajallaan pääsen uuteen kiertoon.

(ja sen puoleen, jos mulla la olisi tullut olemaan tuo 5.8 niin heinäkuussahan minä VIIMEISTÄÄN olisin synnyttänyt, mikäli en kesäkuussa...)

Vierailija
24/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotka olette tuota ihmeellistä greippimehua juoneet, niin kuinka paljon sitä pitää oikein juoda? Olen nyt noin viikon juonut mutta en ole mitään vaikutusta huomannut kyllä, olen suunnilleen 1-2dl juonut päivässä. Jostain luin että ennen ovista kun juo niin vaikuttaa parhaiten.

Luinkin tuolta odotuspuolelta siitä sikainfluenssasta että sen saa heti kun tekee positiivisen raskaustestin. Jossain maissa ei kuulemma anneta sitä ennen rv12 mutta Suomessa annetaan kaikille raskaana oleville. Lapsille mennään maanantaina ottamaan rokotukset, pitkän pohdinnan jälkeen.

Älä ny Katjalah noin helpolla luovuta =) Meidän molemmat lapset on saaneet alkunsa just silloin kun olin varma ettei olla puuhailtu oikeaan aikaan =)

henrietta kp9/? yk 1

Vierailija
25/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittamani että sen sikainfluenssaROKOTTEEN saa heti kun tekee positiivisen testin, ei sikainfluenssaa =D

Vierailija
26/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrietta, joo meilläkin muutama ipana saanut alkunsa ihan kerrasta kuussa ja viimeisinkin silloin, kun olin varma ettei mahiksia.

Mutta kun tässä kuussa ei noiden ekojen kuukautisten jälkeen ole vielä ollut sitä yhtäkään kertaa. Niin aika heikolta näyttää... no jos tänä viikonloppuna tenavat nukkuisivat eivätkä kutiaisi tai roikkuisi tississä jatkuvasti niin vielä saattaisi olla pieni toivonkipinä, mutta liikaa ei tuohon pidä tarrautua.

Katselinkin tuossa juuri koiraverkkoa ja mietin, miten ison tarhan tuohon keväällä rakentelisi. Kun vauvaoperaatio lykkääntynee niin voi sitten suunnitella sitä karvaisten kaverien ottamista edelleen.

Vierailija
27/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä join ainakin noin 2-3dl päivässä kp 1 alkaen ja jatkoin pari päivää viel oletetun oviksen jälkeen :)siit tulee kyl vähän huono olo mut mitä sitä ei tekis et sais pikkusen vauvan

Vierailija
28/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eli tän mystisen greippimehun pitäis auttaa raskautumisessa? pitäisköhän yrittää :D kaikkia kikkoja me naiset ollaankin keksitty!

ihanaa, nukuin tänään oikein pitkään ensimmäistä kertaa puoleentoista viikkoon. on nää vauva-asiat niin pyörinyt päässä, että on herännyt joka aamu nyt sellaiseen hillittömään jännityksen & malttamattomaan odotuksen tunteeseen ,ettei ole saanut enää unta, vaikka on mennyt myöhään yöllä nukkumaan. nyt on tosi virkeä ja levännyt olo!

Laurau yk 1 kp 5/28-30

Vierailija
29/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeen tiedä kuulunko tänne vai heinäkuisiin.. Jos nyt olis tärpänny ni la todennäköisesti sit olis kyl elokuun puolella (oliskohan se sit 2.8.), mut ku esikoinenkin aikoinaan on syntynyt ennen laskettua aikaa.. tosin vaan päivää ennempää..

Sinäänsä oon onnellinen, et viime viikonloppuna bongasin ton oviksen... ja peittoakin tuli sit silloin heiluteltua, mut katotaan tuottaako se mittään tulosta

Maijamehi81 yk 1 ja kp 19/28

Vierailija
30/86 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jo yksi vauva, syntyi viime helmikuussa ja seuraavaa toivotaan kovasti :) tänään alko menkat joten olis ovis sopivasti miehen synttäreinä joten melko varmasti niihin aikoihin sitte touhuillaan :) melkoset ylipuhumiset sain kyllä pitää miehelle ennen kun suostu yrittämään taas mutta oon tosi yllättynyt että kuitenkin vielä ehkä jopa innostui ;)

Vierailija
31/86 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kokeilin viime kierrossa tota greippimehua YHDEN päivän. Oli niin pahaa ettei pystyny juomaan, jäi tosi karvas maku suuhun siitä. Yök.

Mulla tuntuu tässä kierrossa olevan kummalliset menkat. Vuotoa oli kaksi päivää ja nyt tulee tuhrua enää. E-pillereiden aikaan menkat kesti 5 päivää (joista yksi päivä lopussa tuhrua) ja ennen pillereitä jopa viikon! Mihin ne nyt katos?

32/86 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Meillä on menossa yk 3, ja nyt on kp 17. Esikoisvauva olis tänne oikein tervetullut elokuussa! :) Mä en oo tikutellut ovista tai juonut greippimehuja tms. Yritän mennä oikein rennolla asenteella, toivotaan että se riittää.

Vierailija
33/86 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laurau, ton greippimehun pitäis jotenkin parantaa noita alapään limoja, niin olen ymmärtänyt, että toukalla olis paremmat mahdollisuudet kiinnittyä =) Joten minä ainakin jatkan juomista ainakin tämän kierron =) Eipä tosiaan ole se maku mikään mieltä ylentävä mutta siihen tottuu =D Olen kyllä kuullut että kaikilla toi mehu ei vaikuta positiivisesti niihin limoihin että kannattaa tarkkailla asiaa jos sitä alkaa juomaan, ite en ole huomannut mitään eroa ainakaan vielä.

Hulda Huoleton, sehän se olisi hyvä kun pystyisi rennosti ottamaan tän vauvakuumeilun eikä turhia stressaisi! Jotenkin se vaan pyörii ajatuksissa vaikka kuinka koittaisi olla miettimättä.

Oon parina päivänä ovista koittanu tikuttaa mutta ei ole vielä ainakaan tullut kuin haalea viiva, toivotaan että jossain vaiheessa tulis selkeä plussa... Oon koittanut itselleni hokea ettei ovista edes pakosti oo kun imetän vielä mutta minkäs sitä toiveilleen mahtaa =)

henrietta kp10/? yk1

Vierailija
34/86 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taid elokuistakaan meil tulla...26/34-35 ja aivan samanlainen olo ku nois kahdes ekassa mis ei tärpänny.oviksesta alkaen nippaillu vattaa ja tissit vähän arat mut hyvin vähän.lämmöt ylhäällä niin ku ennenkin ain oviksen jälkeen.mä olen lukenu muitten oireista mut en muista mitään omia oireitani noista 4 ekasta! kui on voinu niin unohtua vaik kuopus täyttää tammikuussa 4v. et ei siit ny NIIN pitkä aika viel ol.

Vierailija
35/86 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastan greippimehua (ja greippihedelmiä) joisin sitä litratolkulla. Samoin meidän isot pojat. Koskaan en tuota ole "käyttänyt" aina silloin tällöin kuitenkin ostan ja juon ihan muuten vain. Ja yleensä itse en saa kuin mukillisen ennen kuin purkki jo on tyhjä.

Vauvafani: Ne oireet kyllä unohtuu... mulla nelonen täyttää tammikuussa vuoden ja jo nyt ihan hukassa sen kanssa mistä sen sitten huomaa, jos raskaaksi tulee... vaikka ainahan tuon kyllä sitten on tiennyt kun se oikeasti on ollut totta. Tosin nelosta odottaessakin ehdin pari kiertoa olla vahvasti valeraskaana, mutta kun se oli totta niin kyllä siinä ei ollut mitään epäilystäkään ja tiesi itsekin, että plussa sieltä nyt pärähtää.

ON: ei edelleenkään elämää (siis seksielämää) joten sitä elokuista ei todellakaan tule. Tuo pian 10 kuinen on alkanut heräilemään vähän väliä, tekee kai hampaita... ja ei nukahda vieläkään kuin tissille (huono tapa, mutta kun se on niin helppo menetelmä vaimentaa ipana)...

Vierailija
36/86 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli siirto tänne elokuisiin. Onneks meitä näyttää täälläkin olevan ihan mukavasti. Kolmatta yritetään kovasti saada aikaiseksi, tyttö 11v. ja poika 6v. jo valmiiksi meillä. Kai minäkin jo alan olla sen verran "vanha" (34v.) ettei tässä nyt ihan heti saadakaan sitä kolmatta aluille. No toivossa on hyvä elää. Työ aiheuttaa koko ajan stressiä ja muutenkin tuntuu tämä elämä jotenkin niin hektiseltä et en yhtään ihmettele jos ei millään tärppää. Onneks nyt on saanut tämän yrityksen vähän taka-alalle työnnettyä, jos vaikka elokuussa saataisiinkin nyytti tänne meillekkin. Aattelin vaan et varmaan tossa keväällä vasta tuun raskaaksi kun kummatkin lapset on alkuvuodesta syntyneitä, niin kaipa sitten se kolmaskin tulisi samoihin aikoihin...eli menisi vuodelle 2011. Että tällaisia ajatuksia täällä, sorry tosi masentava on viesti...plussatuulia meille kaikille

Pikku3 yk5 kp2/28-30

Vierailija
37/86 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Elokuista täällä toivotaan ja tämä onkin ensimmäinen viestini Vauvan keskustelupalstalle :) Kesävauvaa toivotaan, nyt alkaa olla viimeiset hetket käsillä. Eli tässä kierrossa pitäisi tärpätä, että elokuulle ehtisi. Toki syysvauvakin olisi tervetullut, kunhan nyt johonkin vuodenaikaan tulisi! ;)

Olen 30-vuotias ja mies on 31. Esikoinen haaveissa, nyt yk 4 pyörähti käyntiin, kp 4/25-27.

Plussatuulia!!

Vierailija
38/86 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin tässä huvikseni tuota lasketun ajan laskuria.. sen mukaan jos nyt oon raskautunut niin la on 2.8.

Piinallisia hetkiä mennään...Vaikka melkeinpä uskon siihen että täti kurvailee tuossa sunnuntaina tai viimeistään maanantaina.

Maijamehi81 yk2 kp 23/28

Vierailija
39/86 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan kaikille uusille, toivottavasti vierailu jää lyhyeksi tällä puolella =D

Ei tainnut olla ovista tässä kierrossa =( Eilen oli testissä melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolliviivakin mutta ei ollut yhtä vahva vaikka kuinka toivoin. Sitä ei kai sit lasketa... Tänään oli jo selvästi haaleampi... No, tämä nyt oli odotettavissakin. Tätiä nyt vain odottelemaan täällä sitten. Vaikka odottajan aika onkin tunnetusti pitkä niin raskausajalla sentään on joku selvä aikataulu kun taas tässä kuumeilussa ei ole mikään varmaa, joutuuko odottamaan kuukauden vai vuoden vai enemmän...

Toivotaan siis kaikille muille nyt ainakin sitä elokuista nyyttiä, kohta alkaa olemaan jännät paikat jo monella =)

henrietta kp 13/? yk1

Vierailija
40/86 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maijamehi : samois mennään eli jos tärppää ni 2.8 laskettuaika ja su ja ma menkat tulee jos tulee ja kun varmaan tulee :( ei yhtään raskautunut olo(huokaus) edelleen ne ovismenkkaoireet nippailu ja tissit arat,ei muuta.

t:vauvafani 29/34-35