Elokuun sadonkorjuuta toivovat!!!
Kommentit (86)
Mua vähän,eikä ihan vähän,masentaa!Toivon niin kovin raskautta,enemmän kuin mitään enkä saa nyt ajatuksia muualle.Kaikki tarvittava on tehty ja nyt piinavat päivät edessä ennen tietoa,onko mitään saatu aikaan....
Mutta mua masentaa kun mies kääntääkin nyt kelkkansa=/nyt tämän kierron oli täysillä mukana mutta haluaa että siirrämme yritystä eteenpäin jollei nyt tärppää....Ja varmasti on mukana taas sitten myöhemmin mutta mä haluan nyt heti tässä enkä sitten 6kk päästä....Itsekästä,anteeksi!
Paussi tähän väliin vaan tuntuu kohtuuttomalta...
Anteeksi vuodatus.
Nyt kp 19/28...kiidä aika kiidä...
Vauvafani ja Maijamehi81 näytti ainakin plussanneen, paljon onnea!! :)
2 vuotta sitten olin juuri plussannut pari päivää ennen pikkujouluja. Kerroin raskaudesta baarimikolle (:D), pyysin tekemään samanlaisia drinkkejä kuin muillekkin mutta ilman alkoholia ja täydestä meni! :)
Itsellä ovulaatio oli ilmeisesti eilen ja meni nyt ihan ohi, kun ollaan kipeenä minä ja poika. Olen nukkunut pojan vieressä pari yötä jotta raukka saisi edes pari tuntia yössä unta. Saa nähdä tuleeko meille elokuista... :/
gianni: Kurjaa, eikö miehesi päätä pysty mikään kääntämään? Minustakin tuntuisi kohtuuttomalta, jos mies nyt kesken yrityksen haluaisikin paussin! Pidetään kovasti peukkuja että nyt sitten tärppäisi tästä kierrosta, eikä tarvitsisi pitää pausseja! :)
Plussatuulia myös muille!
öisin herättää aina klo 2 vessaan, rinnat on kipeet, turvonneet ja nännit näkyy välillä topattujen liivien ja topin+t-paidan läpi (??!!).
eilen vihloi tosi ikävästi emättimeen, niinku kohtua kohti? kun joku olis tikulla tökkinyt. tänään oli menkkamaisia kipuja, mutta lieviä. väsyttää kuten aina :) ja jotenki oon sellanen sähläri, kaikki tippuu käsistä eikä mikään meinaa onnistua. huomenna testin teen. on olo, että voisi ehkä ollakin tärppi käynyt?!!
Heippati kaikille uusille ja vanhoille. Olen kuumeillut taustalla ja nyt päätin ryhdistäytyä ja ilmottautua mukaan. Pitkästä aikaa ovis tikutettu ja aika tosi tehokkaasti hyödynnetty. Nyt mennään kierron lopulla ja huomenna ajattelin testailla. Meillä jo neljä lasta ja todellista iltatähteä kuumeillaan. Ikääkin jo mulla 40 ja isännällä 45. Järki ja sydän kun ei kulje käsi kädessä ja täältä itseni tuon tuostakin löydän..
kirjuuttelen aamulla kuinka käy.
Rinnat on olleet tosi kipeät ja vihlaisuja alavatsalla, eli ei mitään uutta auringon alla. LA olisi varmaan 3.8 tms..
Joten öitä ja huomiseen..
päälle. Oikein ahkerasti ollaan lakanoita heiluteltu ja tähän liittyykin nyt seuraava kysymykseni. Onko koskaan muilla tehnyt kipeää seksi ovulaation aikaan? Sorry tällanen kysymys, mut jäi vähän nuo omat tuntemukset vaivaamaan. Vielä pari viikkoa jännitystä, onneks on yks testi viime kuulta jäännyt tuonne keittiön kaappiin odottamaan. Toivo vaan alkaa mennä mitä enemmän kuluu kuukausia yrittämiseen.
Kiitos jo etukäteen jos joku viittis vastailla mun ongelmaan.
Pikku3 yk5 kp15/28-30
Pikku3 mulla on ollut ihan samoja tuntemuksia ton oviksen aikasen seksin suhteen, joten et oo ainoa. Mistä lie johtuu..kertokoon joku viisaampi jos tietää :)
-Puh-
yk5 kp 23/25
Mä en oo päässyt kirjoittelemaan tänne hetkeen, mutta tänään tein plussatestin :) Kp 32/28. En uskalla kovin lujaa asiasta vielä iloita, viime kierrossa tuli km (tai kemiallinen raskaus) tässä kohtaa. Nyt tosin oireet on ihan erit ja viiva testissäkin paljon vahvempi :) Testailen parin päivän päästä uudelleen.
Sateista huomenta kaikille yritteliäille naisille!
Nyt tänne varmaan alkaa pikkuhiljaa tulemaan noita plussauutisia enemmänkin kun päästään korjaamaan romanttisten syksy-iltojen satoa...
Onnea jo plussaneille!!!
Oma napa tuntuu yhä raskautuneelta, tein jo perjantaina ja lauanataina negan, mutta huomenne uudestaan, jos vielä tädiltä vältytään. Oireita on kyllä mukavasti,rinnat tosi kipeät ja meheväiset...yleensä just sellanen AA, nyt B kuppi!! Aamulla ja pitkin päivää saa nieleskellä, sen pahemmaksi ei mun pahoinvointi ole koskaan mennyt. Armottomia hetkellisiä menkkakipuja, etenkin selässä ja lämmöt eilen 37,2.Naaman kuumotus on myös ollut armotonta.. Joten huomenna clear blue esiin... jos...
Mukavaa sunnuntain jatkoa, meillä sunnuntai on kiireinen peli ja harkka päivä, kun talossa on 4 futaria ja 1 valmentaja...
Kiire kiire....
Täällä sitten kierto venyy ja paukkuu... kp32... Alkaisi jo ne vuodot!
Aikani olen teidän muiden viestejä lueskellut ja viimein päätin liittyä joukkoon. Vauvahaaveista ei pettymysten pelossa uskalla kovin monille puhua, mutta täällä onneksi muitakin samassa tilanteessa.
Nyt minulla menossa kp 14/30 ja ovis plussattu kp 13 ja 14. Jos oikein hyvin käy ja tärppää niin elokuun lopussa olisi odotettavissa toivottu tulos:) Reilut pari viikkoa pitäisi tässä taas jännäillä! Taustasta sen verran, että harmia on ollut ja minulla on toinen munasarja ja johdin enää jäljellä. Munajohtimen aukiolokaan ei ihan priimakunnossa, mutta toivoa vielä on ja lekuri kannusti yrittämään ihan luomusti ennen kuin muuta mietitään.
Onnea jo tässä vaiheessa plussanneille ja tsemppiä muille! Kuluis aika vaan nyt pian..;)
eli kp 30/29-40 plussasin!Yrityskiertoja kerkesi olla 6, tässä viimeisimmässä löysin ovulaation testillä, oireiden perusteella olisin mennyt metsään arvailujeni kanssa. Eli suosittelen ovistestiä lämpimästi. Itse käytin mammaksin ovistestejä. Nyt mennään rv 4+4, plussattu on 4 kertaa ;), eli eka tuli haamu mammaksin liuskatestillä, sitten 2*selkeää plussaa clearbluella ja 1*selkeä plussa predictorilla. Olo olikin erilainen kun ennen, vessaan yöllä herätti jo ennen plussaa, ja rinnat erilailla kipeät, ja erilaista vatsakipua; menkkamaista jomotusta vain ehkä n. 30 sek kerrallaan, eikä mitään kovaa, vaan sellasta pientä juilintaa. Sitte on erilaista vihlomista, terävää, neulamaista, au. Öllöoloa hetkittäin, ja väsymystä, muttei nukuta?! Mutta siirtyilen pikkuhiljaa odottajiin, olen onnellinen mutta varovainen.. Tsemppiä teille kaikille ja toivottavasti nähdään pian odottajissa!!!!!
Onnea kaikille plussanneille =) Eipä sitä aina tahdo ekasta plussatestistä uskoa vaan pitää varmistaa asia =) Täälläkin on tehty testi mutta negaahan se näytti, en tajua miksi edes tein kun ovista ei ollut... Ei se toinen viiva taida tahdonvoimalla siihen testiin ilmestyä... Joten odotellaan nyt sitten seuraavia menkkoja ja uutta yrityskiertoa! Plussaonnea vielä kaikille jännääjille!!!
henrietta kp 27/? yk 1
Suurensuuret onnittelut plussanneille :) Ihanaa, että joillakin yritys tuottaa tulosta! Itselle kuuluu sen sijaan heikompaa: täti kurvasi eilen paikalle ja pyyhki samalla haaveet elovauvasta kauas pois. Nyt ajattelin lopettaa tjottailun ja ottaa "kovemmat" konstit käyttöön, eli apteekin kautta ja ovistikkujen kera kotiin. Toivottavasti tikut auttaisivat aikankin oviksen määrittelyssä.
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille, tavataan ei-plussaneiden kanssa syyskuisissa?
Janet yk 5, kp 2/ 27 - 31 (38)
Parin päivän sisällä pitäisi menkat alkaa jos ovat alkaakseen. On tullut teelusikallinen tuhrua eilen mutta ei muuta. Jännittää!!! 14 päivää positiivisesta ovulaatiotestistä. Voi hemmetin hemmetti :)
Niinkuin otsikko jo sanoo, niin tänne ei vieläkään mitään uutta. "Kauhulla" odottelen että koska täti tulee kylään.. Pientä raskausoireilua on kyllä ollut, mutta en yhtään ihmettelis vaikka keksisin ne aivan omasta päästäni :D Rinnat on ollut yli viikon arkana ja jotkut hajut ottaa voimakkaasti nenään!?
Tänään menossa kp 34. Ens viikon perjantaina ajattelin testailla ellei oo tätiä näkynyt. Nyt ei onneks oo testejä kaapissa valmiina :D
Näin tänään vanhan työkaverin kaupassa. Niille tulee vauva toukokuussa. Oli siinä sitten vaikeeta onnitella, kun on kuitenki itte yrittänyt omaa vauvaa jo vuoden alusta. Ja varsinkin kun työkaveri on pari vuotta sitten sanonut ettei hanki lasta lähemmäs kymmeneen vuoteen... Eilenkin kaupassa tuntu että joka toinen nainen oli maha pystyssä tai pariskunnalla oli pienen pieni vaavi mukana.. Onko tuttua?!
Katzu kp34
eli ens pe pitäis tädin tulla kylään, toivottavasti skippaa tämän osoitteen. Musta kans tuntuu et nään vaan niitä raskaana olevia ja pienen lapsen kanssa kulkevia joka puolella, kai sitä haluis jo olla itekkin yksi heistä. Me kai sit Katzu testaillaan samana päivänä, oon nimittäin niin malttamaton et aion testata heti perjantaina kun sattuu yks testi olemaan tuolla keittiönkaapissa. Toivottavasti nyt tärppäis.
Pikku3 kp 22/28 yk5 tai 6
Onnittelut kaikille plussanneille tasapuolisesti!
Itsellä täällä tosiaan pian hermot palaa. Niin kuin silloin iloitsin niistä ensimmäisistä kuukautisista synnytyksen/km:n jälkeen ja uskoin, että kyllä se kierto heti tasaantuisi. No tässä painutaan, kp n.40... Monesti olen kuvitellut, että ne kuukautiset jo alkaisivat, mutta kun ei niin ei. Ja raskaana en ole, se ei mitenkään ole nyt mahdollista. Eli eipä auta muu kuin vetäytyä taas näistä kuukausipinoista odottelemaan, että joskus suvaitsisivat kuukautiset alkaa. Jos vain malttaisin vähentää imetystä niin voisi ehkä tehdä hyvää hormonitoiminnalle. Mutta laiska mikä laiska...
Plussatuulia kaikille pian testaaville!
Katjalah kp n.40/??? (toivottavasti ei taas yli sadan)
..ja jännitys tiivistyy.. Tuli jo testi tehtyä, mutta ei sinne mitään kiinnostavaa ilmaantunut..
Jos tuo kierto olisi edelleen about 28 niin kohta pitäis jo jotain tapahtua. Ärsyttää kun ei varmuudella tiedä oman kierron pituutta. Pari kertaa on pilleri lopetettu, ja silloin kierto on ollut normaali ja säännöllinen, mutta ei sitä tiedä mitä nuo "äaithormoonit" on kropalle tehnyt, PÄÄN NE AINAKIN SEKOITTAA :)
...mutta toivottavasti myös pienentyisi ja porukka siirtyilee tuonne odotuspuolelle=)
plussanneille suuret onnittelut!
Nyt jännittää suuresti, kun ei tiedä oman kierron pituutta, mutta nyt on kuitenkin kp 13... Peittoa pitää vissiin vähän ravistella=)