*****SYYSSÄTEET MAANANTAIHIN*****
Kommentit (15)
[color=navy]Se on sitten uusi viikko alkanut.. Ja ajatella, jo ensi sunnuntaina on eka adventtikin! Kääk, jouluhan on ihan just! :D
Taelsalle onnea kokeeseen!! bdbdbdbd kyllä se hyvin menee.. :)
Nyt en muista, mitä piti kommentoida, mutta kerrotaan se oma napa nyt sitten.. ;D
Kp25/26-27 ja nyt tuntuu mahassa jotain :/ pahoin pelkään, että se ei-toivottu vieras.. Mutta katotaan nyt. Pessimistinähän minä olen aavistellutkin, että TUSKIN tässä nyt oisi käynyt flaksi, mutta toivonut olen kumminkin, että JOS KUMMINKIN:.. ;) Mies totesi illalla, että toivottavasti EI olisi vielä onnistanut, kun jatkaisi kuulemma mielellään vielä yritystä! :O No, vitsinä kuitenkin sen sanoi, mutta melkein suutuin hälle tuommosesta ;D TIetää, että jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin meikän halut loppuu plussatestiin... :/ Tai viimeistään pahoinvointiin.. :(
Koko ajan saa juosta vessassa tarkistamassa tilanteen, kun ihan tuntuu siltä, että kohta lorahtaa.. :( Arghs! No, odotellaan..
No niin ja nyt huutaa molemmat lapset ja kauppaankin pitäisi raahautua! JEstas, että alkaa hyvin päivä... :/
Mutta, kaikille muille piinailijoille paljon plussasäteitä ja ovistelijoille tsemppausta! ;)
Palailen taas myöhemmin... :)
[color=red]Täällä taas... heti tietenkin täällä kun arki palasi :) Kävin kyllä viikonloppuna pinot lukemassa mutten kyllä ehtinyt juhlimisestla kirjoitella ;) Olipas mukava viikonloppu, teki kyllä hyvää, nyt taas jaksaa kuumeilla. Eikä tullut edes pahoja kankkusia, mitä kyllä ihmettelen... mietittiin kaverin kanssa voisko pillerien lopetus vaikuttaa siihen, who knows.
Joo, vikl pino jää kommentoimatta ku en enää muista mitään.
[b]Jedeledelle toivotaan heti sitä plussaa bd bd bd bd, kutkuttava tilanne ;)[/b]
Ja sitä piti kyllä mainita et [b]Riika[/b] musta on tosi hienoa että sä varasit teille sen ajan sinne " jutteluun" oliko perheneuvolaan tms. Luulen että semmoinen tekee hyvää kun voi keskustella ja joku puolueeton on mukana, hienoa! Toivon et itselläkin on rohkeutta mennä sellaiseen jos joskus tarvetta on.
Hmm...mitäs muuta.. ai niin mulla on nyt kp 13/ 26-30 ja tohon ovis testiin ei kyllä tullut edes haamua tänään, muina päivinä on kyllä tullut, höh.. tai no on sellainen että saa suurennuslasin kanssa etsiä.
[b]Jaja[/b], sää kun olit ekspertti näissä niin oliko se niin että sitä ovista ennen ei tule mitään " nousevaa" haamua vaan se plussa vaan yhtenä päivänä pamahtaa vahvana... ?? Sitä odotellessa olemme kuitenkin harjoitelleet, jos nyt nuo testit nyt huijaavatkin ;)
Tänään alkais yövuorot joten on päivä aikaa lepäillä... joo pitäis kyllä siivota mutta ketä kiinnostais, ei ainakaan mua ;)
Taidan laittaakin tästä vähän kuvin teetätykseen, onpa huono nykyään ton digikameran kanssa kun en ikinä muista teettää kuvia...
Mutta mutta kiva olla taas täällä ja oikein mukavaa viikonalkua kaikille!!!
~K~ [size=6]♥
pitihän tuo vkl pino käyudä vielä lukemassa ;)
Olivialle pahoittelut negasta ja samoin Anulle!!! ((virtuaalihalaukset)))
Noi pitkät kierrot on kyllä syvältä!!
Ja Olivia... kyllä mä ehkä sinuna odottaisin eka ne menkat ja sit soittaisin ajan gynelle, eihän siitä haittaakaan olisi, saisit ehkä apua ja vastauksia. Noista lääkkeistä ei minulla ole tietoa, kuinka nopeasti niitä saa... joku muu varmaan tietää?
Ja Pyrylle vielä onnittelut piinan aloittamisesta, siltä tämä aina välillä tuntuu ;) Ja siinä ekassa kierrossa on niin kovat panokset että ainakin minä itse tipuin ja kovaa silloin.. jotenkin sitä vaan niin toivoi heti sitä plussaa. Toivotaan että sinä sen sitten saat!!! bd
Joo menenpä jatkamaan ...
Kathyli ♥
Ihanan kirpakka aamu. Tulispa luntakin, niin olisi iltaisinkin valoisampaa. Joulukin on tosiaan jo pian, mutta kyllä pitää sanoa, että voisivat joulumainokset ja rekvisiitat pitää vielä piilossa. Minusta riittäisi, että se häslinki alkaisi 1. adventtina tai joulukuun alussa.
Jadeledelle pidän peukkuja ja tanssin villisti tädinkarkotustanssia. *pää pyörällä*
Kathylle onnea oviksen bongaamiseen!
Ja Taelsalle tsemppiä tenttiin.
Täällä alkoi juuri SEITSEMÄS viikko!! Tunteet myllertävät laidasta laitaan, suunnattomasta onnesta menetyksen pelkoon. Keskiviikkona menen ultraan ja niin hartaasti toivon, että se masulainen siellä köllöttelisi sydän sykkien.
Kaikille säteille kaikkea hyvää maanantaihin!
mallariina ja masulainen 6+0
Ihanaa olla taas kotona. =)
Vaikka kivahan äidin luonakin oli, kun ei tarvinnut tehdä mitään, muuta kuin ne pakolliset. =D
Hyrrr... kun ilma tuntuu niin kylmälle ulkona, ei huvittais nenua sinne työntää, mutta pakko se olis kohta lähteä koiran kanssa lenkille.
Poju oli ihan hirveen rasavilli mummon luona, koko ajan keksi kaikkea tuhmaa ja jonkinmoista kiusaamisen aihetta.
Saatiin todellakin olla sen perässä koko ajan vahtimassa mitä se seuraavaksi keksii.
Nyt kun ollaan kotona, niin se on onneksi vähän rauhallisempi, musta tuntuukin että se suurimmaksi osaksi esitti ja keräs huomiota itseensä.
Viime yökin meni todella hyvin, poika nukkui koko yön heräämättä ja sai itsekkin nukkua taas oikein kunnolla.
Mummon luona kun meillä molemmilla pojun kanssa oli unet vähän mitä sattui.
Olikos täällä uusia plussanneita??
Onnea nyt kumminkin kaikille plussanneille ja plussaa toivoville.
Jedelede: peukutuksia ja plussatuulia puhaltelen sinnepäin++++bdbdbd
Kathy: Minulla oli muutamana päivänä ennen selvää plussaa haaleampia viivoja testissä ja sitten tuli se vahva viiva, josta ei voinut erehtyä. Peukutuksia nyt sinnekin, että tulisi se plussa siihen ovistestiin:)
Muuten ei mitään ihmeitä. Ällötys olo on rantautunut jo meillekin, mikä on toisaalta ihan kiva juttu. Eipähän tarvitse stressata oireettomuudesta. Ja kun minulla tämä kuvotus ei ole sellaista, että tarviaisi oksentaa, eikä voisi syödä. Päinvastoin, syön taas kuin heikkopäinen ja kylläpä on vajaassa kahdessa viikossa tullutkin mukava jenkkakahva vyötärölle... Järki sanoo, että olisi niin paljon helpompi kun ei tulisi hirveästi ylimääräisiä kiloja, mutta kun nälättää ja syötättää ja kuvotus lievenee vähäksi aikaa kun syö niin minkäs teet:/? No, se omasta navasta. Ai niin, se piti vielä sanoa, että minulla tuo ultra olisi ensi viikon keskiviikkona. Toivotaan sekä mallariinalle, että minulle (ja tietysti kaikille muillekin) niitä pieniä pompottavia sydämiä sinne ultraan:)
Jaja ja pikkarainen rv 6+0
Hiljaista oli viikonloppu kun itse kerkesin kolmekin kertaa käydä niin ihmetytti. Mutta ihmekös tuo kun teistä moni oli reissussa. Tervetuloa takaisin arkeen.
Oma ).( kp 19/24, eli pikkuhiljaa niille piinapäiville siirtymässä. Joku muu oli jo vähän pidemmällä. Kaksi testiä kaapissa ja aion lauantaiaamuna toisen käyttää, koska illalla on juhlat. Mieheni ajaa kilpaa ja AKK:n palkintojenjako on lauantaina. Lähdemme jo aamusta Jyväskylään jouluostoksille ja jäämme hotelliin yöksi. Lapset jää mummolaan. Tietääpähän vähän suuntaa kuinka juhlia. Vähän pelottaa kuinka juhlatunnelman käy jos se negaa näyttää, mutta silloin on vasta kp23, eli voishan se siitä kuitenkin vielä muuttua kunhan päiviä menee. Katsotaan. Tätikään ei olis kyllä mukava kuokkavieras iltapukujuhliin ja hotelliyöhön miehen kanssa kahdestaan.
Edellisessä pinossa jo kerroinkin, että siskoni ilmoitti vauvan tulosta. Nyt kun olen asiaa miettinyt, niin olen aivan innoissani. Olisi tosi kiva olla raskaana yhtä aikaa. Mulla jo kolme kokemusta ja hän kätilö, voisi olla mielenkiintoiset keskustelut.
Ultraan menijöille tsemppiä, toivotaan, että siellä pienet sydämet hurjasti pomppii. Itse ainakin aina koin vasta ultran jälkeen todella olevani raskaana, ei ollut enää " omaa mielikuvitusta" .
Tsemppiä tätiä odottaville, ehkä sieltä gyneltä voisi jotain apua löytyä.
Nyt aloitettava ruokahommat, kun kaikilla on illalla harrastus.
Täällä vähän laiskempi palstalainen. Vielä kun ei ole yritys päällä niin ei oikein tule kirjoiteltua. Menkat ovat juuri loppuneet ja vielä olisi edessä se viimeinen kierto ennen kovaa yritystä. Mä varmaan teen kaikki poppakonstit sitten heti ekaan kiertoon ja sit (ehkä) tullaan korkealta ja kovaa alas... Mutta uskoisin että tjottailu ei oikein mulla onnistu kun olen tässä tätä aloitusta odotellut puolisen vuotta siitä kun minulle kuume iski. Kävin tänään otattamassa papa-testin ja toivotaan että on puhdas et voidaan senkin puolesta sitten jouluna aloitella.
Jedeledellä ja Gringolla ainakin taisi olla jännät paikat, joten plussa-toivotukset sinne!!!!!!!!!!!!!!
Ja kathyn ovistestailuja seuraan mielenkiinnolla kun taidan ottaa myös tikut käyttöön sitten heti ekasta kierrosta. Hommasin paketin jo kaksi vuotta takaperin ja saas nähdä onko siinä edes päiväystä jäljellä. Viimeksi en sitten ehtinyt tikuttaa ennenkuin raskaus jo onnellisesti alkoi...
Mutta nyt maitokauppaan.
Mulla on niin kova matkakuume, että melkeen koko päiväksi unohtui vauvakuume! :) Kolmen viikon päästä reissuun! Ihana päästä auringon lämpöön pitkästä aikaa, kun kesäkin meni kokonaan töissä.
Mutta siis vauvakuume muistutti kyllä näin iltasella itsestänsä. Täällä kp 14 menossa ja eilen nipisteli mahaa. Se käytettiin kyllä hyväksi, mutta se onkin toinen asia oliko se ovis vai joku muu nipistely.
Mutta joo, minä jatkan tätä matkakuumeilua! Kun kerrankin vauvakuume on hieman taka-alalla.
Plussasäteitä meille kaikille!
Täällä pitkästä aikaa! Niinkuin Villiseeprakin sanoi: ei ole kauheasti jaksanut kirjoitella kun ei ole yritys vielä alkanut. Lueskellut olen juttujanne sillointällöin.
Tosin on meillä edes pikkuisen jännitettävää nyt, kun vähän varaslähtöä otettiin ja tjottaillen meni tämä kierto! Ihanaa! Nyt kp 22/? ja viimisiä teroluteja popsin. Eli menkat alkaa luultavasti viikonloppuna. Tai ehkä ne ei alakaan ollenkaan..? *haaveilee*
Täällä on näköjään muitakin suurinpiirtein samoissa päivissä menossa. Eli jännitettävää riittää... :)
Gringolle tervetuloa Jyväskylään! Toivottavasti tulee oikein mukavat kekkerit!
Vitsit, laittakaahan Mallariina ja Jaja sitten postia, miten ultrassa meni. Voi että olis ihanaa olla tuossa tilanteessa! Toivotaan että siellä voidaan ja kasvetaan hyvin. Mitäs muuten tuossa vaiheessa ultrassa näkyy? Oliko se niin, että sydänääniä kuullaan... Äh, olen niin amatööri tämän esikoiskuumeilun kanssa, etten ole ihan perillä asioista.
Jedelede: voi piinailujen piinailu! Tuttu tunne tuo, jos KUMMINKIN... Eikös olisikin ihanaa, kun olisi jo tärpännyt =D Myös Lumiellalle plussaonnea!
Kathy: ei minulla ainakaan pillereiden lopetus vaikuttanut kankkuseen. Olisi kyllä mieluusti saanut niin tehdä =)
Taelsa: miten tentti meni?
Villiseepra: En käsitä, miten maltat olla kuumeilematta ennen yritystä =) Itse aikoinaan päätin, että tulisin tänne pinoilemaan vasta sitten, kun varsinainen yritys alkaisi, mutta täällähän sitä oltiin vissiin puolitoista kiertoa etuajassa. Heh. Meikäläiselle ei myöskään tuo tjottailu oikein sovi, kun taidan olla vähän tällainen on/off-tyyppi. Jos kerran halutaan vauvaa, niin sitten teen siitä todellisen projektin. Hohhoijaa, onneksi kuitenkin miehellä ja itsellä huumori riittää (vielä...). Mie en ole vielä niihin ovistikkuihin lähtenyt... ehkä tässä sitten vielä on varaa nostaa tuota kuumeilua =)
Hippi-hiiri: Mihin olette menossa matkalle? Tahtoo myös.
Koska en ole pitkään aikaan palannut lima-aiheisiin, nyt taitaa olla taas aika! =D Eli täällä menossa kp 8/27-29 ja nyt jo ovislimoja bongattu. En nyt pikaisesti löytänyt mistään mainintaa, että kuinka paljon ennen ovista limailu alkaa (voi luoja näitä sanoja...). Alun perin ajattelin oviksen osuvan tuonne viikonlopulle, mutta pitäisiköhän tässä pistää töpinäksi jo aiemmin?!? Ehkä huomenna sitten olisi syytä ryhtyä jo puuhiin...
Missähän kaikki säteilijät muuten ovat? Viikonloppunakin oli tosi vähän viestejä? Vai onko nyt monella sellainen kierron vaihe, että on pystynyt hetkeksi irrottautumaan kuumeilusta. Ehkä se tekisi itse kullekin (eli tälle tohottajalle) ihan hyvää. =D
Parempaa maanantai-iltaa toivotellaan tältäkin suunnalta vihdoin. Eli pahin masis on mennyttä, ja vaikkei menkkoja vieläkään kuulu (kp40 jo!!!) ja nega testattu, niin elämä taas hymyilee edes hetken.
Jedeledelle & Lumiellalle peukutuksia!!!
Pyrylle romanttista viikkoa! Itse olen myös näine " limoineni" (hyi yök) ihan sekaisin, nyt jo kolmatta viikkoa kosteat päivät menossa, varsinaista ovista en kai sitten koskaan bongannut, liekö sitä edes tapahtunut. Ja nyt kun tätiä odottelen, niin on housut muuten koko ajan ihan märät, ohhoh. Uutta tosiaan tällä suunnalla. Outoa, loppuisi jo tää kummallisuus.
Hippi-Hiiri, minne olette matkaamassa?? Mullakin hieman matkakuume vaivaa, olisi niin kiva päästä täältä pimeydestä edes vähäksi aikaa jonnekin lämpöön ja aurinkoon, tai miksei vaikka jonnekin kaupunkilomallekkin Eurooppaan. Mutta ei taida taloudellinen tilanne nyt antaa periksi... tai ehkä sitten keväällä.
Gringolle tsemiä piinaviikkoon siirtymiseen --> ottakaahan te kaikki ilo irti, ja varmistelkaa vielä, kaiken varalta ;)
Nyt Täydellisille Naisille....
[color=Red] -Olivia ♥
Rohkenen ensiesiintymiseen...
Ensimmäinen yritys päättyi meillä tädin vierailuun, olin todella pettynyt ja valmis heittämään hanskat tiskiin. Olin (tyhmänä) kuvitellut että tärppäisi heti ekalla...
Olo on helpottunut paljon tätä palstaa lueskellessa, lohduttavaa että yrittämässä on muitakin ja plussiakin tulee!! Paremmalla mielellä jatkamme toiseen yritykseen, nyt kp 11/28.
Jee, uusia säteilijöitä! Toivottavasti tärppää tässä kierrossa!
Nyt unille.
Pikainen pinoutuminen.
Viikonloppu meni nopsaan ja en kerennyt koneelle laisinkaan.
Nyt oon TAAS koulussa ja tänään olis se f****n tentti siitä Excelistä ja meikäläinen on pihalla kuin lumiukko.
Kivaa viikkoa kaikille ja palaillaan myöhemmin...
-Taelsa-