Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun sadonkorjuuta toivovat!!!

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvafani: ei mullakaan oo yhtään sellainen olo, et olisin raskautunut, eli tod.näk. täti kurvailee paikalle sunnuntaina..

Jos yrittäis tän loppu viikon vaan keskittyä tuohon esikoiseen:)

Vierailija
42/86 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on virallisesti päätetty toinen paapa haluta, niin pääsen taas mammailemaan tänne teidän kanssa!

Esikko syntynyt 08/08 ja pikkusisarusta nyt "työstetään". Mies ihan vauvakuumeessa, ja esikko tärppäsi ekalla yrityksellä, eli ehkä tälläkin kertaa tärppää nopeasti ...

Pillerit jätin pois ja menkkojen jälkeen nyt ihmetellään, että milloinkas sitä ovulaatio osuu kohdalle...

KP 8/??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissikipu vähenee ja alaselkä ja vatta alkaa kipuilemaan enemmän joten se ei muuta tiedä kun että nyt odotellaan että saa yk4 alkamaan :( plääh olempas mä positiivisella mielellä... jospa tiputtais 10kg painosta ja lakkais laskemasta kp:tä ym jos sit vaiks ihan yllättäin sais ne 2 viivaa siihen tikkuun :) kaikille muille parempaa onnea ja plussia kovasti

Vierailija
44/86 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tääl aivan ällikällä. eilen oli niin outo olo vaik selkää ja alavattaa sattu ja rinnat arat eli menkkaoireet mut ko alko jo nekin niin aikasin et sekin mua epäilytti mut sit hajut kaikki otti niin voimakkaana mun nenään ni illalla tein testin ja olin muka näkeväni jotain vaik en sit nähny mut kumminkin....sit aamulla tein toisen ja kyl siihen heikko viiva tuli,mieskin näki :) en uskalla viel kovin iloita kun menkkojen pitäis alkaa vasta su tai ma mut huomenna teen aamuvirtsasta viel kolmannen....tulen sit kertomaan... t:Vauvafani 32-34/35

Vierailija
45/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän tääl ny yksinäki käyvän ha ha mut kerron silti et kyl siihen tänäänkin heikko viiva tuli et eiköhän tässä raskaana olla :)

oireita kyl on:

-rinnat tosi arat ja kasvaneet

-menkkakivut vatassa ja selässä

-hajuaisti tosi herkässä

-ei raivokohtauksia kun päin vastoin olen lauhkea kuin lammas :) (taitaa poika vatassa kölliä) meinaan pojista olin tällänen ja tytöistä vähemmän lauhkea ;)

odottelen et joku muukin plussaa ja tekee elokuisille oman ryhmän ja hyppään mukaan sitte :)

teitä muita kyllä kayn jännäämässä...

Vierailija
46/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille jännääjille tervetuloa.

Minä täällä suunnittelen koirankoppia ja yritän lykätä haaveita kaksijalkaisista vauvoista taka-alalle. Kun jo neljä ipanaa on syntynyt niin, että laskettu aika on ollut tammi-helmikuussa niin eiköhän tässä tuonne touko-kesäkuulle mennä ilman raskautta...

Itseä taas kaikki nyppii ja mielessä ajatus, ettei enää koskaan tule mistään mitään ainakaan sen raskaaksi tulon suhteen. Ja aina ennen olen niin helposti tullut raskaaksi... no aina ennen on älytty aloittaa yrittäminen keväällä. Ja nyt tietysti on ollut tasan yhdet kuukautiset synnytyksen ja km:n jälkeen, joten liian hätäiseksi ei pitäisi alkaa, mutta kun... mitäs sitä itselleen voi.

Tätiä ensiviikolla odottelen!

Katjalah kp24/???? + 4*terroristit

Vierailija
47/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vielä uskalla tehdä testiä.. Tarviskohan ostaa kaappiin varoiks huomiselle testi..

rinnat olleet arat oviksesta asti, mitään muita tuntemuksia ei oo.

Maijamehi81 27/28 yk2

Vierailija
48/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ku sitä aloin kittaamaan ni tärppäs :) sama oli tytöistä jotka nyt 3v ja 5v. pojista en ees tietty viel greippimehuista mut olin sillon nuorikin.pojat nyt 11v. ja 9v.

maijamehi81:mä jännään tääl sun testiä :) munkin näky jo 3+4 mun laskujen mukaan...siis menkat myöhässä olis vast huomenna tai ma mut mä olen aina nii hätänen....:)

Vierailija
49/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saatiin eka plussa tähänkin pinoon, tästä on hyvä jatkaa =) Ehkä se greippimehu sit auttaa! Ite oon vähenemässä määrin sitä hörppinyt, eihän sillä mitään väliä ole jos ei ees ovista ollut...

Tänään paistoi pitkästä aikaa aurinko! Tuntuu että mielikin on paljon parempi kun ei ole niin synkkää.

Leipomispuuhiin takaisin, tulin vain pikaisesti onnittelemaan!

-henrietta kp 17/?

Vierailija
50/86 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon et pääsen pian teitä kaikkia onnittelemaan :)

Vierailija
51/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ennestään yksi lapsi ja toinen ollut toiveissa nyt kolme kuukautta. Nyt menossa 24/27-28, joten jännitys tiivistyy...

Yritän kovasti ajatella, että "tulee kun on tullakseen", mutta mitä useampi kierto menee niin sitä enemmän alkaa laskea päiviä ym. :)

Toivotaan SUURTA sadonkorjuuta meille kaikille!

Vierailija
52/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti täältä ilmoitan, että taitaa meille olla tulossa heinä-elokuun vaihteessa pikku kakkonen.

Tein aamusti testin ja ihan haaleen vaalee viiva siinä oli näkyvissä=)

Tosin aika aikaisessa vaiheessa tuli testattua ku menkkojen pitäis alkaa tänään tai viimeistään huomenna, mut ei ainakaan vielä oo näkyny merkkiäkään tädistä..

Plussa onnea kaikille=)

onnesta sekaisin oleva Maijamehi81

Vierailija
53/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä oon jännittäny et koska muut alkaa plussaamaan ja nyt tuli heti toinen :) ja kuka on se kolmas....

ja maijamehi81: niist haaleista plussista me saadaankin sit komiat vauvat :) mä olen tehny ny kolme haaleeta plussaa mut oireita kyl piisaa ja kun menkat olis vast ens viikolla myöhässä ni siks ne on haaleita ku ei viel oo pali hormoonia kerinny kehittyyn :)

Vierailija
54/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat mulla olleet tosi kipeät hieman oviksen jälkeen (ovis siis oli isänpäivänä.

Esikoisesta mulla ei testi näyttänyt edes haaleen vaaleeta viivaa heti kun menkat oli myöhässä vaan vasta sitten ku olivat viikko pari myöhässä.

nyt vaan tarttee odotella, että tuo plussa vielä vahvistuis. Niin ja täti punainen pysyis poissa..

Edessä parit pikku joulut, joten tarvii varmaan kehitellä jotain selityksiä, ainakin työpaikan pikkujouluihin..

Maijamehi81

Vierailija
55/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei.

Meillä ei ole mitään varsinaista yritystä ollut, mutta nyt tuntuu, että on saattanut tuuri käydä... :) Aikamoinen kolotus on alamahassa ja rinnat on vähän arat. Vähemmän kipeät kyllä, kuin yleensä plussan tullen, mutta eihän sitä voi aina varmaksi muistaa miltä se on tuntunut. ;)

Meillä siis on kaksi lasta ennestään, mutta tämä on nyt, mikäli on siis tärpännyt, kuudes raskaus. Eli voipi olla, ettei matkassa kestä, mutta ainahan sitä sopii toivoa... Viimeksi reilu vuosi sitten oli tuulimuna, joka kaavittiin, sekin oli luomu. Neljä aikaisempaa raskautta ennen sitä on hoidoilla, eli mulla on ilmeisesti outo taipumus vanhemmiten muuttua hedelmälliseksi... :D

Onnea plussanneille, toivottavasti perässä tullaan! :)

Töpsy

Vierailija
56/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vinkki, kun on tullut näitä raskauksia kynnettyä, että ottakaa lasi käteen ja juokaa hiiiiitttaaaaassssttttiiiii. :) Toimii aina, kukaan ei kiinnitä huomiota, ja tarpeen tullen voitte antaa vaikka viherkasveille vähän juhlamieltä. ;) Sitten vaan lisää lasiin ja taas hitaasti siemaillen eteenpäin juhlahumussa.

Hauskoja pikkujouluja plussanneille!

Vierailija
57/86 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu pikkujouluissa voi juoda greippilimsaa jäillä ja hyvin menee lonkusta tai alkoholitonta kaljaa ja siideriä,eiks niitäkin saa baarista ja sit sössöttää vähän joukkoon ha ha.mä olin eilen pikkujouluis ja menen ens la kanssa mut olen muutenkin aina autolla ku mies pikkujouluna pali keikoilla enkä muutenkaan juo kun tosi harvoin ku krapula on järkyttävä 4 lapsen kanssa jo olen selvinpäin aivan yhtä huvittava et sekotun hyvin joukkoon :)

paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
58/86 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret onnittelut plussanneille :) Nyt toivotaan, että vedätte meidät muutkin tehokkaasti mukananne tuonne odotus-puolelle, eikö vaan? Olisi niin ihanaa saada jo tulosta tähän yritykseen ja viettää joulua aika ihanissa merkeissä!

Itsellä nyt menossa kp 23, kierron pituus vaihdellut välillä 27 - 38. Pe olisi luvassa pikkujoulut ja kovasti pohdin kannattaisiko testata pe-aamuna varmuuden vuoksi (silloin kp 27). Koska nuo kierrot olleet noin vaihtelevia, niin mahd. raskaus ei välttämättä silloin vielä näy, mutta toisaalta olisi helpompi olla ottamatta edes sitä 12 cl punaviiniä jos tietäisi missä mennään.. Lisää hyviä vinkkejä pikkujoulukautta varten otetaan siis vastaan erityisen mieluusti ;)

Plussapuhureita kaikille,

Janet yk 4 kp 23/ 27 - 38

Vierailija
59/86 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juuri tämän palstan ja heti tärppäsi samoissa fiiliksissä olevien pino :)

Meillä takana yritystä kolme vuotta ja sinä aikana kaksi keskenmenoa. Mulla kierto tasan 28pv ja aina alkaa aamulla klo 9 - - eli ei säännöllisemmät voisi olla. Nyt tulee keskiviikkona 28pv viimeisimmästä keskenmenosta ja toivon silti että olis jo tärpännyt :)

Meillä on ennestään kolme lasta (luomuna) mutta nyt taitaa alkaa ikä jo painaa (37 ja 39v) kun raskautuminen vaikeaa ja sitten jos tärppää niin ei pysy mukana.

Mutta mukana toivotaan ja jännätään :)) ehkä tärppää kuitenkin :)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Vierailija
60/86 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä menossa nyt kp 26/29-40. Oireita on vaikka muille jakaa :O muttei jaksa luottaa vaikka olo on erilainen kun ennen.. rinnat kipeytyny jokunen pv sitte ja eikun lisääntyy vaan, ei kärsi esim. halia ukkokullan kanssa. Vatsassa jänniä vihlomisia, välillä tuntuu lonkissakin ja reisissä hetkittäin. Erilaista kun ennen menkkoja. Ja tuntuu että vatsalihakset (mitkä lihakset :D) ois kipeet esim. kun nousee sängystä. Plussasin oviksen kp 16 :) jess jess ekan kerran elämässäni, ja nythän siitä on se 10 päivää. Jos ei tämä kierto natsaa niin clomiresepti odottaa joulukuun menkoista lähtien :(. Mutta hyvä että on edes se, niin pääsee eteenpäin ja ehkä vähän vähemmällä pään seinään hakkaamisella (-ko, -kö?). Onko täällä muita clomi-immeisiä?