Elokuun sadonkorjuuta toivovat!!!
Kommentit (86)
Taitaa vielä aika moni elätellä toiveita heinäkuisesta, niinpä täällä on vähän hiljaista. Saa nähdä, kuulunko mäkään tänne. Mulla oli ovistuntemuksia viime viikolla, joten vielä on toivoa heinäkuisestakin. Tosin riippuu nyt mille päivällä se ovis osui, että onko edes mahdollista raskautua, mies kun oli työreissussa niin tuli vähän taukoa tuohon yrittämiseen. Meillä olikin ajatus, että tää kierto, joka on siis eka KM:n jälkeen menköön omalla painollaan, jos tärpää, niin tärppää.
Moikka!
Täällä yksi elokuun esikoisesta haaveileva :) Olen aikaisemmin kirjoitellut ainoastaan tuonne esikoishaaveilijoiden pinoon, mutta nyt kun käynnistyi 4. yk niin uskaltaudun jo muihinkin pinoihin mukaan.. Meillä on siis tosiaan esikoinen toiveissa, toivottavasti tämä kierto jo toisi toivottua tulosta mukanaan :)
Janet yk 4 kp 2/ 27 - 38
Olen ollut hieman laiskempi kirjoittelemaan näihin, mutta nyt lähti (tai lähtee tänään, tunnen sen) neljäs kierto käyntiin, joten ehkä alan aktiivisemmaksi kun kuumeilu vaan kasvaa, mutta mitään ei toistaiseksi ole kuulunut :/
Esikoinen täälläkin toiveissa!
yk 4 kp 1 tai 29 /28-32
Minäkin tulen mukaan tänne kun tipuin heinäkuisista pois. Kp 7/26 menossa ja elokuinen nyytti toiveessa!
Kovasti olen kuumeillut ainakin kesästä asti, mutta helmikuisen synnytyksen jälkeen ei ole kuukautisia vieläkään kuulunut =( Imetystä olen nyt vähentänyt kun tyttö täyttää jo 9kk, noin 2 kertaa päivässä imetän vielä. Jospa ne kuukautiset sieltä ilmestyisivät niin pääsisi oikein kunnolla haaveilemaan kolmannesta lapsesta! Esikoisen jälkeen alkoi kuukautiset puolen vuoden kuluttua synnytyksestä joten nyt olen vähän ihmeissäni ollut miksei jo ala... Ja ei, en ole raskaana, viimeksi eilen tein taas testin ja niin puhdas nega oli kuin voi olla. On noita testejä kulunut kun olen aina välillä kuvitellut itselleni ties mitä raskausoireita =)
Mutta toivotaan oikein paljon plussia tähän pinoon!!!
-henrietta
Kannatti kirjoittaa tänne viesti kun heti tänä aamuna alkoi sitten menkat =) Ei mitään suurta vuotoa mutta pyyhkiessä selvää punaista joten lasken nämä kyllä ekoiksi menkoiksi! Höpsö kun olen niin katsoin jo että la olisi 11.8 jos nyt heti raskautuisin =) En kyllä usko että heti tärppäisi, esikoisen jälkeen tuli muistaakseni 4-5 kuukautiset ennen raskautumista... Mutta tästä on hyvä jatkaa =)
Eli siis täällä kp 2/25-30 ja eilen pudottiin kovaa ja korkealta...
Uuteen yritykseen ja toiveet korkella että on THE kierto!
Onnea yritykseen kaikille!!!!!!
elikkäs mulla nyt kolmas kokeilukierto ja viidettä haluttais. kp nyt 19/34-35 ja nyt pitäis olla oviksen aika ainakin oireiden perusteella et toivotaan et nyt tärppää ja jos niin laskettu aika olis sit 2.8. tää ei ole enää niin helppoa kun nuorempana kun ikää jo 35v mut toivotaan parasta.
Eipä tässä vielä mitään ihmeellisempää taida olla kenelläkään raportoitavana.
Hetken jo mietin, mahtoiko se vuoto olla kuukautiset lainkaan, että jos vaikka olikin vain ovulaatio, mutta kyllä ne kuukautiset taisivat olla. Eli niillä näkymin jossain ensi viikon vaiheilla saattaisi jotain tapahtua...
Tai no tapahtuuhan tuota jotain joka päivä, kun nuo neljä hedelmöittynyttä munasolua pitävät asiasta huolen. Nyt ei muuta kuin isänpäiväkakkua väsäämään.
Hyvää isänpäivää kaikkien perheille... niin ipanoiden kuin vanhempienkin isille.
Mäkin siirryn noista heinäkuisista tänne odottelemaan. Nyt olis kp 7 menossa ja varmaan jo yk7 ??!
elokuisiin, heinäkuisista tuli potku persuksille eilen. Meillä esikoista ollaan haaveiltu ja tehtailtu jo vuosi, pillerit jäi pois viime vuoden marraskuussa, ekat luomumenkat tuli joulun aikaan. En oikein tiedä varsinaisten yrityskertojen määriä, sillä uskon vahvasti etten välttämättä ovuloinut keväällä ollenkaan. Vaikka onhan niitä siltikin ainakin kuusi kertynyt.
Viimeiset 3 kk tasasin pitkiä kiertoja terolutien avulla, ja asettuivatkin hyvin siihen 30-32 päivään. Nyt vaan toivotaan ettei ala venymään uudestaan. Onko kellään kokemusta?
Suuresti tsemppiä kaikille, ja elokuun vauvoja meille! :)
pienimyy kp2/30-32
22/35 ja nyt lämmöt koholla 37.4 et kyl ovis oli mut nii se oli viimekskin et en mä enää tohon "jekkuun"mene ja pidän mopon tallissa siihen asti että menkat on todellakin myöhässä!!! kaikki nippailut,palelut ym eivät enää mua huijaa :) et vielä monta päivää saa odottaa......
Täällä myös yksi elokuulle vauvaa toivova!Nyt alkaa neljäs kierto ja toivotaan että tärppää. Toinen vauva toiveissa, kotona olen poikani 10kk kanssa. Aika turhauttavaa aikaa tämä vauvakuumeilu...
kovasti lasta toivova äiti;)
Kesästä asti on menty TJOT,ilman tulosta ja nyt alkaa pinna kiristyä,missä mättää kun ennen ei ole mieskultaa kun silmiin tarvinnut katsoa;););)
Jaa no hiukan petiinkin on täytynyt houkutella:0)
Nyt otin greippimehut ja vehnänalkioöljyt messiin ja enää ei ole tjot,vaan päiviä lasken....
Kovaa työtä tämä totinen vauvakuumeilu!!!!;)
Onnea matkaan kaikille!!!!!!
haaveillaan elokuun vauvasta. Tänään alkoi menkat ja näin ollen lähti yrityskierto 2 käyntiin.
Ennestään meillä on 07/08 syntynyt poika. Minä meinasin alunperin että alettaisiin vasta tuossa keväällä yrittämään uutta vauvaa, kun on tuosta vauvana niin huonounisesta esikoisesta vielä univelkaa jäljellä, mutta mies sai tartutettua minuun niiin kamalan vauvakuumeen että! Nykyään en näe muuta kuin vauvoja ja masuja jokapuolella! :) Ja olisihan se kahden vuoden ikäero kyllä aika kiva.. :)
Mulle tuli "potkut" tuolta heinäkuisista. Yk 2 lähti käyntiin tänään. Ennestään ei ole lapsia, joten ensimmäistä yritetään. Vauvakuume on ihan huipussaan, toivottavasti plussaan tästä kierrosta!
Kp 1/32
Meitähän on jo monta tässä pinossa, toivotaan että mahdollisimman moni pääsisi hyppäämään tuonne odotuspuolelle =)
Viime yönä meinasi taas mieli muuttua tän yrittämisen suhteen kun tyttö valvotti melkein koko yön =(. Huomasin aamulla että toinen hammas on tulossa joten siinä se syy sitten varmaan oli. Tuli yöllä pari kertaa mieleen että miten ihmeessä sitä jaksaisi jos olisi nyt raskaanakin, mulla on alkuraskauksissa ollut muutenkin aina tolkuton väsy ilman mitään ylimääräisiä valvomisiakin.
Onko kellään muuten tietoa että miten toi possunuha vaikuttaa jos se sairastaa ihan alkuraskaudesta? Saakohan siihen heti rokotteen jos tulee raskaaksi? Vähän pelottaa se vaikkei ole edes mitään tietoa raskaudesta!
Milloinkas päästään odottelemaan plussajännäilyjä? =) Onkohan Vauvafani pisimmällä kierrossa? Jaksamisia kaikille kuumeilijoille!
henrietta kp 8/? yk 1
mut nyt vaan rauhallisesti otetaan(nii varmaan)mul olis testauspäivä 22.11 su mut itseni tuntien pe viimeistään ekan teen...mul on niin pitkä kierto aina et jos nyt ei tärppää ni taas niin pitkä aika et saa koettaa uudestaan.
mulla kans noi 4 ekaa tuli niin helposti et ihan hävettää mut nyt otin määkin jo greippimehut kehiin täs kierrossa mut ei musta silti limat ollu yhtään paremmat mut katellaan.aina kun jotain nippailua ym keksittyä pahaaoloa ni muistutan itteeni et joo niin varmaan,ihan samat ovisoireet ja tulevat menkat ne vaan on niin ku viimisissäkin kierroissa. mut toivossa on hyvä elää edelleenkin ja tosi paljon plussatuulia kaikille t:vauvafani 24/34-35
henrietta: en tiedä pitääkö paikkansa, mutta mulle on kerrottu että rokotteen voi saada missä vaiheessa vain raskautta.
Mun kohdalla plussajännäilyt on vasta joulukuussa :(
Eikö täällä ole muita elokuun satoa toivovia... Vai olenko vain kovin aikaisin liikenteessä elokuun suhteen.