Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyrniöljykapseleista kukaan saanut apua silmien kuivuuteen? Tai mihinkään muuhunkaan vaivaan?

Vierailija
09.07.2025 |

Onko hukkaan heitettyä rahaa tuollaiset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko placeboa. Joskus käytin, mutta totta puhuen en huomannut mitään.

Vierailija
2/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mihinkään. Tippoja silmiin tai tutkimuksiin onko kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 7 Eye auttaa rutikuiviin silmiini, suosittelen.

Vierailija
4/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mihinkään. Tippoja silmiin tai tutkimuksiin onko kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Tipat on käytössä. Ja voiteet. Siitä huolimatta silmät on kirvelevät aamuisin. 

Vierailija
5/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
6/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenlaisia olen käyttänyt, molemmat apteekista ostettuja ja.. ei auta, vain silmätipat auttaa. 

Vierailija
7/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho tarvii jotain öljyjä, mutta ehkä sisäisesti, laadukas ruokaöljy on riittävän hyvä. Jos oikeita tyrnimarjoja löytyy, niitä ei tarvi montaa kerralla.

Vierailija
8/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omega 7 Eye auttaa rutikuiviin silmiini, suosittelen.

Joskus käytin noita, mutta on nyt jäänyt. Kiitos muistutuksesta. Silmälääkäri kirjoittelee ja valittaa joka lauseessa, miten kuivat mukulat mun silmissä on. Vissiin joutuu lääkitystä vaihtamaan.

Vierailija
9/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

No ne ei ainakaan auta.

Vierailija
10/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valoimpulssihoidossa. Ensin olin skeptinen ja pidin kalliina. Nyt olin ekaa kertaa ja auttoi. Siinä annettiin valoimpulsseja melboinen rauhasiin, joiden tukkeuma aiheuttaa silmän kuivuutta. Sitten hoitaja puristeli luomista jokaisen rauhasen pään. Minulla tuli kuivia helmiä, jotka ovat tukkineet rauhasen ja estänyt öljyn tulon silmän pinnalle. Pitkään aikaan ei ole ollut näin hyvä olo silmissä. Kutistuneet rauhaset voivat kasvaa takaisin.

Huono puoli hoidossa on, että ei saa olla ollut etelässä kahta viikkoa ennen ja  2 päivää hoidon jälkeen pitää olla kokonaan pois auringosta ja 2 viikkoa vältellä aurinkoa ja laittaa 50 suojakertoimista voidetta.

Vierailija
11/11 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä oli näköjään tukkeumat siinä rauhasen päässä. Sen ohi ei päässyt öljyinen neste kunnolla tulemaan. Nyt pitää vielä pyyhkiä luomet aamuin ja illoin sellaisella luominesteellä. Joka siis estää uusia tukkeumia tulemasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi