UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *
Kommentit (353)
Eikös se niin mene, että erimunaiset eli ei-identtiset kaksoset voi tulla just noin, että on yhdessä kierrossa 2 ovista, yksi molemmista munasarjoista?
En mä ainakaan huolestuisi :)
Itselle ei mitään uutta, kuivaharjoittelua ja aaton (oviksen...) odottelua :)
-Annukkainen
Iirikselle paljon onnea ja toivotaan plussan vahvistuvan!! :)
Täälä ei mitään kummempaa.. Jotenki on semmonen olo, että ei varmaan oo raskautunut tässä kierrossa ku peitot ei oo heilunu kovin ahkeraan.. Sunnuntaita tai oikeestaan maanantaita odottelen jos sitten vaikka kuitenki testailis!! Nyt kp31/33 Ei oikeestaan oireita oo suuntaan jos toiseenkaan. Maha ehkä vähän turvoksissa jos oikeen ettimällä ettii jotain raskausoireita! ;)
Nyt kun tässä kirjoittelen ja mietiskelen niin kummasti kuume nostaa taas päätään! Tuli jo täs mieleen, että mitäs jos hakisinkin jo huomenna testin ja.. Mikä siinä onkin, että ei millään voi odottaa siihen asti, että menkat olis oikeesti myöhässä! Rahaakin menee vaan turhaan kun kaikki testit ei edes näytä raskautta ennen ku menkat myöhässä.. Mut saahan sitä aina toivoa edes jonkin laista roskishaamua tai edes viivan paikkaa!! ;) Saa nähdä malttaako olla huomenna ostamatta.. Hieman epäilen itseni tuntien, että huomenna voi tarttua muutamakin mukaan!:) Ei tälle vaan voi mitään! :D
Naispaholainen, mikäs se osote olikaan sinne sun blogiin? Olis kiva käydä lukemassa! :)
Apuva, aamusta tein testin kun en millään malttanut odottaa. Menossa siis kp 25/28. Testiin tuli n. kymmenen minuutin päästä haalea viiva mutta kuitenkin täysin silmin nähtävissä oli ja vähän kauempaakin. Tarkastaakseni mielenterveyteni pyysin myös miestä tarkastamaan viivan olemassaolon ja sekin näki selvän viivan. Nyt jännittää sitten hirveesti, että vahvistuuko tuo vaiko ei :) Repäisyjä tuntui muutama ilta sitten, mutten uskalla liittää niitä vielä varmasti raskauteen. Tissit ovat myös jo toista päivää kipeänä.
Plussatuulosia!
Emyne; Varovaiset onnentoivotukset, toivotaan että viiva pysyy ja vahvistuu:)
ON: Ovista olen ahkerasti tikutellut ja tänään vaiva palkittiin; kaksi yhtä vahvaa viivaa:). Olen huojentunut tiedosta, että ainakin ovuloin, sitäkin kun olen alkanut jo epäilemään. Nyt menossa kp 23, aika myöhään tuli tuo ovisplussa, mutta onhan kierrot ollutkin aika pitkiä...
Nyt jään odottelemaan ukkoa kotiin että päästään laittamaan uuden vuoden vauva tilaukseen;)
Plussapuhureita!!!
dano
Emyne: Täältä kans onnittelut ja viivalle vahvistuksia!! :)
Onneksi täälä kuulee aina vähän väliä näitä ihania uutisia.. :D
En ehtinyt hakee tänään niitä testejä ja hyvä niin nimittäin täti kurvas jo tänään paikalle..:(
No ens kierrossa toivottavasti sitten tärppää!:) Lähtis vaan täti jo pois niin vois alottaa taas uuden yk:n!!
kp1/31-33 yk3
Niin jos kolmas kerta toden sanois.. ;)
Hrrh..ollaan sitten molemmat murun kanssa kipeitä. Nyt kun joululoma lähestyy ja stressi alkaa helpottaa, niin tottakai iskee kaikki pöpöt kimppuun. Luulen että mulla oli viime yönä kuumetta, kun oli niin kamala olo ja tärisin järjettömästi. Kun otin särkylääkkeen niin n. puolen tunnin päästä havahduin horroksestani siihen, että olin ihan läpimärkä hiestä :/
Pakko on kuitenkin tänään mennä töihin, joten .. jos keltään löytyy ylimääräistä säkillistä voimavaroja, niin ottaisin mielelläni vastaan! Hirveesti ei oo viime yönä tullu nukuttua..Ääh..
Ei enää edes hirveässti haittaa ettei sitä tätiä näy eikä kuulu...antaa mennä omalla painollaan. Ja kaiken tän työkiireen keskellä ei ole kerennyt edes ajattelemaan hirveästi raskausjuttuja, mitä nyt sen verran, että tänne aina parin päivän välein kirjottelee ;) pari päivää sitten harrastettiin seksiä saunassa (en suosittele) ja ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen en jäänyt makoilemaan tyyliin jalat pystyssä aloilleni, ettei spermat vaan valu ulos :D vaan puuskutin tieni välttömästi suihkuun. Sinne meni ehkä pari(tuhatta) siittiötä "hukkaan", mutta ei ole aikaa nyt sellaisille ajatuksille :D
Emynellä on muuten jännät paikat..lupaathan tulla heti kertomaan meille, mikä tulos oli? ;) toivotaan parasta! täällä on varmasti muutama utelias silmäpari jännäämässä..
Nyt flunssaisena töihin möngertää,
Laurau yk 1 kp 42/?
selvän plussan digitaalimittarilla! Oireitakin on alkanu tulemaan, rintojen arkuus, vatsakipu, ajoittainen pahoinvointi. Ihanaa, ei meinaa uskoa todeksi. 2kk on ollut yritystä, aika pian sitten tärppäsi. Muillekin plussatuulia ja hyvää joulua!
T. onnellinen Iiris
Onnea plussanneille!
Toivottavasti moni muukin täällä saa parhaan joululahjan mitä voi toivoa.
Täällä odotellaan tätiä kylään... ei vaan kuulu eikä näy. Joo lupasin viikonloppuna testata, mutta mutta.. pelkään niin pettymystä ja päätin jättää testaamatta. Kuitenkin on sellaista tunnetta, että kuukautiset alkaisi. Pientä nipistelyä ja sitä rusehtavaa vuotoa oli jo monta päivää sitten...
Nyt siis menossa kp 36 eli kolme päivää yli. Vaikkakin on tuo kierto aiemminkin venynyt.
No jos nyt vielä malttaisi olla testaamatta... ehkä sitten aamulla.
Iiris, superisot onnittelut
Emyne, Elise ja Haaveilija83, jännät paikat, toivotaan että se plussa sieltä tulee.
Laurau, mä lähetän sulle säkillisen voimia!
Voimia tädin kohdanneille ja tsemppiä meille muille, sitä joululahjaa tai uudenvuoden ihmettä kaipaaville! :)
Täällä ei kummempia tällä hetkellä. Ovulaatiosta kulunu n. 7pvää, eli odotusta riittää vielä.. huoh.. odottavan aika on pitkä :)
Onnea plussanneille ja heippa pitkästä aikaa kaikille kuumeilijoille :)
tänään kp49 haamuplussa tokasta pissasta ja hui miten jännittää..(33-50)
En ole pitkään aikaan kirjotellut kun on ollut vähän kaikenlaista negatiivista ja nyt tosiaan vähiten olisin tätä odottanut niin nyt se sitten tuli..toivottavasti vahvistuu..pelko persiissä ja ravaan koko ajan vessassa kun on sellanen tunne että menkat alkais..
epäuskoinen manta :)
Kiitti Annukkainen vastauksesta!
Enpä ollu tullu ajatelleeksi, että jostakinhan ne kaksosetkin tosiaan tulee :)
Nyt sit ootelleen, että pääsis testaamaan..
Onnittelut plussista&Rentouttavaa joululomaa kaikille!!
-Pöönis
kp 33/n.35 yk 5
Eli eipä kestä, Pöönis. Testailehan jo pian :)
Onnea hirmuisesti kaikille (haamu)plussanneille, ja oikein hyvää ja mukavaa ja lämmintä joulua!
Itselle ei edelleenkään mitään sen ihmeempiä kuulu, joulu (ja ovis) jo ovella kolkuttelee..
-Annukkainen, kp 12/24-38, yk5
Täällä täti tuli näin aamusella vierailulle, kovat alavatsakivut mukanaan. Eilen tein testin ja se näytti negaa, joten olihan tämä jo odotettavissakin.
Harmittaa ja ottaa päähän. Toisaalta tässä on alkanut miettimään itsestään vikoja, että miksi sitä plussaa ei tule.
Nyt täytyy taas ottaa ovistikut käyttöön. Miten muuten haamu ovis pitäisi tulkita? Itselläni tuli edellisessä kierrossa kaksi haamua, mutta reissun vuoksi jätin tikuttelut kesken. Nyt aatteli tikutella ahkerasti, jotta saisin selvyyttä onko sitä ovista ollenkaan.
Moikka!
Täällä on kovasti peukut pystyssä kaikille haamun testanneille :) Toivotaan nyt erityisen kovasti plussia kaikille, niin saadaan kaikkien aikojen parhaita joululahjoja ja uuden vuoden yllätyksiä!
Mitäs Heljalle kuuluu?!
ON: Tikuttelin tässä kierrossa ekan kerran ovista ja se oli yllätyksekseni varsin positiivinen kokemus :) Suosittelen siis Clearbluen ovistestiä kaikille muillekin, sillä vaikka se on aika hintava niin ainakin itse koin sen tosi miellyttäväksi ja helppokäyttöiseksi. Ovulaatio tuli bongattua helposti ja varmasti (jee!!), eikä tarvinnut tihrustaa epämääräisten viivojen perään.. Ovulaatiosta on nyt 6 pvää aikaa, joten jos täti ei ilmaannu ennen uuden vuoden aattoa, niin silloin täytynee testata varmuuden vuoksi ettei tule turhaan maistettua porejuomaa ;)
Ihanaa joulunaikaa kaikille,
Janet yk 5 kp 22/ 27 - 31
Joo, eli täti eilen pyrähti vierailulle, mukanaan suuri saavillinen alavatsakipuja, joita riittää näköjään vielä tällekin päivälle. :(
Tässä kierrossa ajattelin ottaa ovistestit käyttöön, kun en tiedä yhtään milloin se ovis tulee vai ovuloinko ollenkaan. Nytkin päättynyt kierto jäi nimittäin lyhyeksi, vain 24 päivää, ja sitä edeltävä 23 päivää.
Toisaalta ihan kiva että jos kerran täti on tulossa ni tulee sitte etuajassa eikä jälkijunassa niin ei ehdi turhaa luulemaan olevansa raskaana. Ja lisäksi mieluummin eilen ja tänään kärsin nämä menkkakivut kuin jouluaattona ja joulupäivänä.
Onnea kaikille plussanneille ja paljon onnea plussaa odotteleville! Niin ja tietysti ihanaa ja rauhallista joulua kaikille!
-Helja yk 6, kp 2/23-26
Ps. Janet: mistä oot noita Clearbluen ovistestejä tilannut/ostanut?
Voi harmi, suuret pahoittelut Heljalle tädistä! Toisaalta hyvä juttu, että tuli nyt jos kerta piti tulla, niin voit viettää joulua rauhassa ja ottaa joulupöydässä vähän viiniäkin :) Tsemppiä uuteen kiertoon, sulla on onneksi lyhyet kierrot niin pääset kohta jo ovista bongaamaan! Suosittelen lämpimästi noita mainitsemiani ovistestejä, koin ne itse tosi helppokäyttöisiksi ja oli kieltämättä suuri helpotus saada se hymynaama oviksen merkiksi testiin :) Mä tilasin omani halpa-testi.fi:stä, kun sieltä sai huomattavasti edullisemmin. Kävin vertailun vuoksi tsekkaamassa apteekissa niiden hinnat, siellä olisi joutunut pulittamaan jopa 12e enemmän?? :(
Ihanaa joulun aikaa kaikille,
Janet
Oikein ihanaa joulun lähestymistä ja pidän peukkuja että monelle tulisi jouluyllätys viivoja! :) Onnittelut kaikille jonkin asteisin viivan saaneille, jee!! Ja kaikille jaksamisia viivojen odotteluun!
Täällä varhaisultrassa näkyi jo pienen pieni syke arviolta 5+5 ja nyt menossa sitten kaiketi jo 6+6. Vielä jännäillään tietty miten menee mutta voi olla että alan lueskella jo pikku hiljaa enemmän odotuspuolen palstoja. Nyt tosin en ole varmaan viikkoihin ollut koneella kun ollut niin kaikenlaista. Mutta yritän vielä tännekin moikkaamaan! :)
Täällä taas, musta tuntuu että käyn kerran kuussa täällä kertomassa miten on mennyt ja täällähän sitä ollaan jälleen.
Onnittelut kaikille joita on joulutonttu potkassut ja voimia niille joita ei. Kyllähän se lapsi sieltä nyt joskus kaikille toiveikkaille tulee, jossei muulla niin adoptiolla.
Meillä alkais menkat varmaan sunnuntaina, mutta jos ei al, teen testin uudenvuoden aattona. En aikasemmin. JA tuntemuksia ei ole, joten enpä tiedä taas mitä odotaa. AInoot tuntemukset koska pillerit on lopettanut on paaaaaaljon herkempi olemukseni ja pieni vainoharhaisuuskin. :)
En teidä, tunteet vipoo kattoja mutta niin kai ne oli silloinkin kun ei ollut mitään hormoonia... HUI!
Musta tulee varmaan ihan kauhee jos raskautuisin, ehkä se kuka näistä asioista päättää on kovin huolestunut mun läheisten jaksamisesta ettei vielä oo täysin vakuuttunut antaisko mulle vauvan vai ei. No niinku sanottu, mä oon täysin valmis adoptioon, mies ei vaan vissiin niin ole. JA hei tässä on nyt 3 kerta kohta takana, että jos nyt ei kirvestä kaivoon ihan vielä??
Hyviä lomia kaikille, viettäkää ne oman kullan kainalossa villasukat jalassa ja hymy huulilla.
ps. En tiedä oonko laskenut ne kiertopäivät aina väärin, alotetaanko lasku siitä kun menkat loppuu vai siitä kun alkaa??? Ja onko kierron puolivälissä ovis? TÄÄ EI TAJUUuuuu :D
Ei ole täällä viiva vahvistunut ja aavistelen että täti lähestyy :( Onhan tässä toki aikaa kun nyt menossa kp 30 eikä vielä ole tätiä näkynyt, mutta en viitsi elätellä turhaa toivoa nyt ettei mene loma pilalle.
Toivotaan että muilla on parempi tuuri ja oikein hyvää Joulua!
Täällä odotellaan seuraavaa testausmahdollisuutta, jonka pitäis tulla joulunpyhinä, jos viimeset kierrot pitää paikkansa (n.35). Haasteena tässä kierrossa on se, etä onko hormonit, testit vai mikä sekasin, mutta testasin täss kuussa kaksi ovista!!? Siis oikeesti, en tiedä pitäskö olla ylpee vai huolestunut.. Eka ovis osui kp 16, ja niinä edeltävinä päivinä olin testannut peräti kahdella testimerkillä, molemmat näyttii oviksen lähetystymistä. Sillon oltiin aktiivisa,mutta toi ovis ois osunu tavallaan liian aikasin, jos aiempiin kiertoihin luottais, mutta testirt näytti vahvan viivan.
Noh, tuossa n kp 23 alko tulla ovista edeltävän vuodon tyyppisiä oireita, jollon testasin huvikseni jälleen, noh alkava viivahan siellä taas oli..tän testauksen perusteella olis ollu sit ovis kp 25.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?? Mikähän hormoonijuttu vois selittää sen, että ovistesti menee plussalle kahdesti kuussa :S Joulun jälkeen testaan viimestään, ellei oo pakko testata jo joulun alla..
Onnittelut plussan aluista!Ja tsemppiä muille yritykseen!
-Pöönis
kp 30/n. 35 yk 5