Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa! Varasin juuri liput Laura Pausinin keikalle Roomaan :)
Kommentit (3)
nyt sitten vaan pysyt terveenä. Meillä piti vaimon kanssa olla ihana piitkä viikonloppu suosikkiartistimme konsertin kera Lontoossa. Odotettu kesästä asti. Ja viikkoa ennen reissua pikku onnettomuus ja lentokielto. ARGH! no täytyy lähteä toinen kerta.Elämä on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun suosikkini valitettavasti kuoli enkä voi enää mennä hänen konsertteihinsa. Surullinen olo, arvannet että kyse Michael Jacksonista.
miten ihanaa olis itekin lähteä jonnekin ulkomaille hyvälle keikalle :)) Pidä superkivaa ja nauti !