Kaksosten nimiksi Hilppa (tyttö) ja Vilppu (poika) ?
Kommentit (13)
mutta mitä väliä sillä on jos itte tykkään nimistä! Laita vaan. :) Tärkeintä on, että nimet on omasta (ja kumppanin) mielestä hyvät.
Ehkä liian erikoiset, mut voisin tykätä jos näkisin lapset! =)
kun pitää suluissa erikseen mainita sukupuoli. ihan kivat ja pirteät vauvanimet, mut oikeassa elämässä ei. en ainakaan itse tykkää erikoisuuden tavoittelusta.
siinä toki auttaa sekin että meillä on suvussa kohta 2v Vilppu:)
vai... Hilipati hippaa, Hilppa.. Vilppu vilpillinen
Takuulla en haluaisi olla Vilppu jos olisin poika
Mulla oli tyttökoira jonka nimi oli Vilppu!
Olen molempia nimiä miettinyt puolitosissani omillenikin. Puolitosissani siksi, että pidän enemmän kolmitavuisista nimistä. Muuten olisivat varmaan vakavasti harkinnassa (jos mieheltä ei kysyttäisi). :)
Varsinkin Vilppu on aivan ihana! (On muuten kalenterissakin eli ei ole mitenkään epäselvää, onko pojan nimi). En silti laittaisi molempia, sillä ovat liian samanlaiset. Valitkaa se kummasta enemmän pidätte ja keksikää toiselle jokin muu nimi, ehdottaisin.
miten ois edes Hilla ja Vilppu? Tai Hilla ja Ville?
Yhteen rimmaavat nimet on kaksosilla jokseenkin noloa, oikeasti. Olen itse kaksonen, aina saanut kuulla tyyliin "jos sä oot Merja nii onks toinen sit Mirja" juttua.
Kaksosilla voi olla vaikeaa löytää itseään, kun kaikki luettelee muutenkin samaksi massaksi "ne kaksoset". Joten jos vielä nimet on jotenkin samaa sarjaa, se pahentaa vain asiaa.
Suosittelisin minäkin että valitsette noista mieluisamman, toiselle joku ihan muu. Vaikka Hilppa ja Roope. Tai Vilppu ja Saana. Tai ihan mitä vaan, kunhan niistä EI löydy selkeästi mitään yhteistä.
Muuten ihan hyviä nimiä, tunnen yhden noin 30v Hilpan. Ja yhden muutaman kk ikäisen Vilpun.
mutta se on sukunimi.