Millainen ihminen vielä nykyaikana vieroksuu homoja? Oikeasti.
Kommentit (71)
miehet sitten huoleti puristella sua?
jos alkavat lähennellä minua, heteroseksuaalia. Inhottavaa. Kerrankin eräs nainen puristi takapuolesta ravintolassa.
Tosin on alkanut vähän ärsyttää homojen joukkoesiinmarssi, ihan kuin nykyisin olisi jotenkin trendikästä olla homo.
Mutta eipä sekään mun elämää pilaa :)
Mä en tunne yhtään homoa enkä halua tutustuakaan. Pysykööt kaapeissaan, ei mua kiinnosta tietää edes heteroiden seksuaaliperversioista saati sitten homojen.
työkaveri on homo mutta ihan normaali ihminen eikä sellainen sormipystyssä kulkeva sössö, johon viikon vaihteessa törmäsin, kilometrin päähän näki että tuossa tulee HOMO.
että kun ei tunne itse ketään homoa (tai ei tajua tuntevansa..) niin voi olla ennakkoluuloinen..
Itsellä parikin työkaveria ja ystävää jotka ovat homoja, ja ovat aivan erityisen ihania ihmisiä.
Ei minua kiinnosta kenenkään seksiasiat, olivat sitten heteroja tai homoja tai mitä vain.
Minulle IHMINEN on se tärkeä.
normaali, perusarvoja kunnioittava ihminen!
että kun ei tunne itse ketään homoa (tai ei tajua tuntevansa..) niin voi olla ennakkoluuloinen..
Itsellä parikin työkaveria ja ystävää jotka ovat homoja, ja ovat aivan erityisen ihania ihmisiä.
Ei minua kiinnosta kenenkään seksiasiat, olivat sitten heteroja tai homoja tai mitä vain.
Minulle IHMINEN on se tärkeä.
Mikä tekee homoista erityisen ihania? Ihmeellistä asenteellisuutta mielestäni. Tai sitten tulee mieleen, että homous todella on asia joka tekee ihmisestä epänormaalin jotenkin. Down-syndrooma lapsistakin kuulee usein sanottavan, että ovat erityisen ihania.
patti rikollisia kylläkin, mutta en pidä homoutta hyväksyttävänä asiana.
kunhan eivät tosiaan iholle tunge.
jos alkavat lähennellä minua, heteroseksuaalia. Inhottavaa. Kerrankin eräs nainen puristi takapuolesta ravintolassa.