Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen vielä nykyaikana vieroksuu homoja? Oikeasti.

Vierailija
27.10.2009 |

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkavat lähennellä minua, heteroseksuaalia. Inhottavaa. Kerrankin eräs nainen puristi takapuolesta ravintolassa.

Vierailija
62/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet sitten huoleti puristella sua?

jos alkavat lähennellä minua, heteroseksuaalia. Inhottavaa. Kerrankin eräs nainen puristi takapuolesta ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on alkanut vähän ärsyttää homojen joukkoesiinmarssi, ihan kuin nykyisin olisi jotenkin trendikästä olla homo.

Mutta eipä sekään mun elämää pilaa :)

Vierailija
64/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtään homoa enkä halua tutustuakaan. Pysykööt kaapeissaan, ei mua kiinnosta tietää edes heteroiden seksuaaliperversioista saati sitten homojen.

Vierailija
65/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristella minua.

Vierailija
66/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri on homo mutta ihan normaali ihminen eikä sellainen sormipystyssä kulkeva sössö, johon viikon vaihteessa törmäsin, kilometrin päähän näki että tuossa tulee HOMO.

Vierailija
67/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ei tunne itse ketään homoa (tai ei tajua tuntevansa..) niin voi olla ennakkoluuloinen..

Itsellä parikin työkaveria ja ystävää jotka ovat homoja, ja ovat aivan erityisen ihania ihmisiä.

Ei minua kiinnosta kenenkään seksiasiat, olivat sitten heteroja tai homoja tai mitä vain.

Minulle IHMINEN on se tärkeä.

Vierailija
68/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali, perusarvoja kunnioittava ihminen!

Vierailija
69/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ei tunne itse ketään homoa (tai ei tajua tuntevansa..) niin voi olla ennakkoluuloinen..

Itsellä parikin työkaveria ja ystävää jotka ovat homoja, ja ovat aivan erityisen ihania ihmisiä.

Ei minua kiinnosta kenenkään seksiasiat, olivat sitten heteroja tai homoja tai mitä vain.

Minulle IHMINEN on se tärkeä.

Mikä tekee homoista erityisen ihania? Ihmeellistä asenteellisuutta mielestäni. Tai sitten tulee mieleen, että homous todella on asia joka tekee ihmisestä epänormaalin jotenkin. Down-syndrooma lapsistakin kuulee usein sanottavan, että ovat erityisen ihania.

Vierailija
70/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

patti rikollisia kylläkin, mutta en pidä homoutta hyväksyttävänä asiana.

Vierailija
71/71 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan eivät tosiaan iholle tunge.