Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtavaa olla sairaanhoitaja!!!

Vierailija
25.10.2009 |

Kohta se on varmaan hoitajien vika kun sikainfulenssa leviää kun ollaan niin ahneita ja moraalitonta porukkaa. Enpä oo kuullu että muiden ammattiryhmien pitäisi moista sietää.

Me hoitajat olemme ihmisiä siinä missä muutkin joten voimme käyttää omaa harkinta kykyä siihen haluammeko me roketetta vai emme.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valitsitko hoitoalan palkan vuoksi?! Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää...En voi muuta sanoa!

Vierailija
42/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 25.10.2009 15:50 (# 12) Mulle tulee sairaanhoitajista mieleen BB-Minna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mä en juurikaan telkkua katso enkä seiskaa lue. Joten informoikaa ihmeessä, te sairaanhoitajien kivittäjät jonkun ihmisen (onko hän siis hoitsu) mukaan...

Vierailija
44/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en eläissäni ole katsonut kyseistä ohjelmaa, enkä aio, siitä huolimatta kyseisestä henkilöstä toilauksineen on kirjoiteltu niin runsaasti että on ollut vaikeaa välttää juttuja hänestä. ( esim. julkisilla liikkuessani olen kuullut keskusteltavan kyseisestä sairaanhoitajasta).

Vierailija
45/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki lääkäritkään suostu pistettäväksi. Erittäin harvat lääkäri ja hoitajat ottavat kausirokotteita.

Rokote otetaan ei toisten suojaamiseksi, vaan siksi että työnantajalla on riittävästi henkilöstöä töissä.

Vaikka olet ottanut rokotteen voit tartuttaa muita. Voit myöskin sairastua itse sikainfulenssaan rokotteesta huolimatta. Virus muuttaa muotoaan ja olet suojaton. Osa rokotetuista voi sairastua hyvinkin vakavasti. Kukaan ei tiedä varmasti miten rokote toimii.

Vastuu on pitää ensisijaisesti itsestä huolta. Harkita useammin mitä on tekemässä. Epävarmat älkää ottako rokotetta. Ketään ei saa painostaa tekemään elämänsä tyhmintä tekoa.

Vierailija
46/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valitsitko hoitoalan palkan vuoksi?! Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää...En voi muuta sanoa!

Hoitoala ei ole poikkeus. Muistan erään koulukaverin joka meni lääkikseen pelkän "huvin" vuoksi. Edut... hyvä palkka että tunsi ihmisten olevan riippuvaisia hänen taidoistaan.

Että ei siellä hoitoalalla pelkkiä jeesusksia ole.

Hoitoala on myöskin muihin aloihin verrattuna vakaa. Eli potkuja ei tule herkästi 500 hoitsulle kerralla.

Sinulla on vanhentuneet käsitykset, mutta olithan elänytkin jo vanhaksi.

Vierailija
47/47 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis pidän työstäni. Tulen hyvin toimeen potilaiden kanssa, siitä huolimatta, että he ovat nykyään varsin moniongelmaisia ja vaikeasti hoidettavia. Menen aamuisin mielelläni toihin ja nautin kiireestä ja siitä, että saan päivän aikana tehtyä paljon. Teen työni huolella ja kunnioitan potilaita heidän elämäntilanteestaan ja sairauksistaan yms riippumatta.

Palautteesta päätellen olen oikealla alalla.

Mitään "korkeampaa" velvoitetta minulla tähän työhön ei kuitenkaan ole. Olen opiskellut ammatin ja hakenut sitten luvan harjoittaa tätä ammattia. Mutta ihan niin kuin kaikilla ihmisillä, minullakin oma ja perheen terveys ja etu ajavat muun edelle. Jos se vaikka joskus tarkoittaisikin hoitajan laillistamisen peruuttamista, niin etkö itse toimisi niin?

Teen työtäni koska pidän siitä JA koska saan siitä palkkaa. Enemmän kuin todennäköisesti työskentelisin kaikissa tilanteissa, joissa minua kentällä tarvittaisiin.

Mutta tosiaan, jos tulee hetki, jolloin en halua ammattia harjoittaa, voin sen lopettaa. Ei ole mitään korkeampaa voimaa joka velvoittaa sairaanhoitajan olemaan sairaanhoitaja ja tekemään tätä työtä vaikka oman henkensä kaupalla.