Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kauhistui, kun kuuli että pissaan suihkuun

Vierailija
24.10.2009 |

Kyllä mä suihkussa kusen, samoin mieheni, mutta ei siitä mitään hajua kylppäriin jää! Ei se nyt mikään hirvittävä ja kauhea asia ole, veden mukana se menee viemäristä alas. Tuskin kukaan siellä mihinkään kuivaan paikkaan siellä ruiskii, vaan samalla antaa tulla kun suihkuttaa.

Turhalta tuntuis mennä pois suihkusta, kuivata, käydä pytyllä ja sitten tulla jatkamaan hiusten pesua, tms. Tai sitten odottaa kunnes on valmis, ja sitten vasta käydä wc:ssä, kun juuri on alapään pessyt.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisin juuri käynyt pissalla niin suihkussa alkaa aina pissattaa ja annan vaan tulla, ei sitä kukaan näe ja tulee hyvä olo.

Ihan sama juttu on kyllä jos olen kylpyammeessa, tulee aina hirveä pissahätä ja pakkohan se on lirittää ulos että voi jatkaa rentona kylpyä.

Mulla on vaan sellainen juttu, että kun olen vedessä tai veden lähellä, niin alkaa pissattaa. En turhaan viitsi kärsiä pissahädästä vaan annan sen vaan tulla, olin sitten suihkussa, ammeessa, saunan lauteella, järvessä tai uimahallissa!

Vierailija
2/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka hyväksyvät suihkuun pissaamisen, perustelevat näkemyksensä joko tavan haitattomuudella ja vaivattomuudella, joissakin tapauksissa jopa edullisuudella.

Ne jotka vastustavat, vetoavat lähinnä vanhoihin tapoihin (pissa kuuluu pönttöön) tai viitseliäisyyteen (onko kova vaiva tehdä mutkaa pytylle, kun on menossa suihkuun).

Jos nuo vastustajat edes saisivat sanottua suoraan, että pitävät pissaa inhottavana ja likaisena ja siksi eivät pidä asiasta. Minusta se olisi ihan jees peruste. Ja juuri siksi, että muiden pissa on minustakin inhottavaa, en pissaa uimahallin suihkuun. Mutta kotona kyllä annan tulla, ja huodehdin että lattia tulee huuhdeltua kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkupissat päivässä pitää jalkasienen loitolla! Näin tekee myös Madonna.

Vierailija
4/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuveden seassa spermatkin ja mun ejakulointituotteet.

Vierailija
5/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiselle kirjoittajalle: kuka SANOISI kaverilleen että joo mäpä pissaan suihkussa. lähes kaikki tekee niin, ainakin joskus, mutta ei siitä puhuta.

Olen nelikymppinen, enkä ole koskaan pissannut suihkuun. En tiedä tietty lapsena, mutten kyllä ainakan muista että lapsenakaan olisin pissannut.

Tiesittekö, että suuri osa ihmisistä (oma arvioni 60% naisista, 30% miehistä) on nykyään niin ehdollistuneita pissaamaan vain pöntölle, että ne eivät todella OSAA pissata muualle. Lapset eivät osaa enää kouluikäisinä pissata puskaan eivätkä vuodepotilaat osaa pissata alusastiaan: katetrointia tarvitaan yhä enemmän.

Vierailija
6/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissin minäkin, enkä näe siinä ongelmaa. Ihme hygieenikoita nämä nykyihmiset.

Vierailija
7/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut jopa niin, että äiti opetti tämän tavan. Joskus pienenä olin suihkussa ja äiti pesi minua ja tuli pissahätä. Pyysin päästä pöntölle ja äiti sanoi, että pissi vaan sinne viemäriin. Käteväähän se on.

Vierailija
8/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään

Vierailija
9/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hermostui, kun tyhjensin lapsen pissapotan lavuaariin. (Huuhtelin sekä potan että lavuaarin tietysti.) Kysyin mieheltä, että pesetkö sinä sen p***apyllyn sitten vessanpytyssä? No ei pessyt. Lavuaarissa pesi. Ja kaikkihan tietää, että pissa on ihan puhdasta jos vertaa siihen itseensä.

Tämmöisiä ei vaan ajatella. Ulosteet ja muut on niin sopimattomia.

Vierailija
10/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

44: onpas sinulla ihana mies kun pesee paskaisen perseensä lavuaarissa. eikös se oo aika hankalaakin? luulin suihkun tai vähintään pöntön olevan kätevämpi persepesupaikka

Vierailija
11/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuun, sänkyyn, kusi tippoja suuseksissä... :)

varmaan pahempiakin asioita on kaataa viemäriin kuin kusta sinne...ennemmin joisin kusen kuin kloriti veden!!! tai vaikka lattian pesu veden!

minä ainakin kusen suihkussa.

Vierailija
12/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mielellänne uitte uimahallissa, jossa minä aina pissaan veteen. En koskaan kotisuihkussa.

Vierailija
13/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken viimeksi. Ja valuttelin samalla tosiaan spermatkin sinne samaan rööriin kun oltiin sekstailtu ennen suihkua. Ja ei, en jaksanut käydä pytyllä, se olisi ollut liian iso vaiva.

Vierailija
14/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suihkussa pissaajat varmaan mielellänne uitte uimahallissa, jossa minä aina pissaan veteen. En koskaan kotisuihkussa.

En käy uimahalleissa. :) Mutta se tuskin kellekään yllätys, mitä kaikkea uimahallin vedessä pyörii? (Paljon pahempiakin juttuja kuin virtsaa.)

Vierailija
15/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös uimahallin suihkussa joka on ns kopissa oven takana. Eikä kukaan tiedä mitään.

Vierailija
16/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se märkä uimapuku on inhoittava riisua ja pukea uudestaan jos menee pöntölle.

suihkussa siirrän uikkarin kangasta haaroista hieman sivuun ja annan pissan tulla. huuhtelen itseni ja lattian sen jälkeen ja takas uimaan.

Vierailija
17/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset kuseksii suihkussa! Ei ole tullut mieleenkään pissata suihkussa eikä järvessä.

Vierailija
18/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaan suihkuun,mutta vain siinä tapauksessa, että hätä on kova ja jostain syystä en käynyt pöntöllä. Se vasta inhottavaa on, että koko vessa on märkä,kun suihkunmärkänä sinne menee.

Uimahallissakin pissaan suihkuun, jos ei ole ketään ihmistä näkemässä. Jos siinä on muita, niin en.

Vierailija
19/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pissa ole 200 % steriilimpää kuin järvivesi.

Aikuiset ihmiset kuseksii suihkussa! Ei ole tullut mieleenkään pissata suihkussa eikä järvessä.

Vierailija
20/116 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu on kyllä jos olen kylpyammeessa, tulee aina hirveä pissahätä ja pakkohan se on lirittää ulos että voi jatkaa rentona kylpyä. ... En turhaan viitsi kärsiä pissahädästä vaan annan sen vaan tulla, olin sitten suihkussa, ammeessa, saunan lauteella, järvessä tai uimahallissa!

Miksi sitä ei samalla kävis pesulla siinä vessanpöntössä. Säästys meinaan vettä varmaan tosi hirveesti, jos ei erikseen tarttis käsienpesuvettä valutella vaan huitasis pestä kätensä pöntössä.

Aika hyvä provo kumminkin.