Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt eroaisitte, olisiko MIEHESI "kuumaa valuuttaa" sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
23.10.2009 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on, hyvässä työssä ja nuorekas ikäisekseen. Voihan olla että vauva ja taapero hieman vaikuttaisi haluttavuuteen.

Vierailija
62/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menestynyt yrittäjä, ei mikään tyhjätasku, on karismaattinen vaikka ei mitenkään erityisen komea. Sosiaalinen hyvä supliikkimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on sellainen satakiloinen ja satakuuskytsenttinen.. mut ihana isä, ja huolehtiva mies. Hauskakin on. Ja ihan paras ja rakkain mulle :)

Vierailija
64/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tummat hiukset, 183cm/79kg, lihaksikas ja kohtelias. Mahtava hymy ja loistava luonne.

Vierailija
65/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ukko oli 42-vuotias kun alettiin olla vakavasti, eikä ollut sitä ennen ollut varsinaisesti avoliitossa tai kihloissakaan asti... tuskin se vienti on lisääntynyt vuosien myötä :)

Vierailija
66/66 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on, hyvässä työssä ja nuorekas ikäisekseen. Voihan olla että vauva ja taapero hieman vaikuttaisi haluttavuuteen.

Totuus kun on että ne eivät vaikuta.

Varsinkin sellaiset naiset joilla ei vielä ole omaa perhettä, mutta sellaisen haluavat, kokevat ne miehet joilla on lapsia, ns. unelmamiehiksi.

Ap:n kysymykseen: Olisi ilmeisesti. Sen verran sille vieraat naiset viestittelevät, siis minulle vieraat naiset, ei hänelle. Ei en ole mustasukkainen ämmä joka tiiraa salaa miehen viestejä, vaan mies näyttää ne minulle, pyytämättä.