Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt eroaisitte, olisiko MIEHESI "kuumaa valuuttaa" sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
23.10.2009 |

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ymmärrä mitä se melkein 20 vuotta nuorempi naikkonen edes tuossa miehessäni näkee?:O Vieköön jos haluaa...mulle se olis vaan pelastus!

Vierailija
22/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se kauan joutuisi sinkkuna notkumaan.

Tosin voi olla, että yrittäisivät palauttaa sen mulle kunhan se totuus paljastuisi ; D

Ei sentään hyvän miehen siitä saisi. Eiköhän meissä kaikissa ole omat puutteemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja hyväpalkkainen, kiltti. Tarvitsisi tosin aktiivisen ja päättäväisen naisen pariutuakseen, sillä on aika ujo näissä asioissa.

Vierailija
24/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bradd pittin kasvot

ja bodarin vartalo

ja fiksu

Vierailija
25/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ammatti, ei mikään hunks mutta ihan ok näköinen, ihan fiksukin, lievät huithapelipiirteet ja töksäyttely ei haittaa pahasti

Vierailija
26/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan hän sikarikas ja jumalaisen komea.

Vierailija
27/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 2 lasta ja matala tulotaso olisi esteenä. Mutta vapaaehtoisesti en luovu.

Vierailija
28/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, komea, hyvätapainen, hauska, hellä, hyvä sängyssä, loistava isä,...

Palkka ei ole kummoinen, mutta tekee lyhyttä päivää ja pitää pitkät lomat (ope). Kroppa ei ole kaksikymppisen, mutta kolmekymppiseksi hyvä.

Vierailija
29/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se on ns. "paperilla hyvä mies", mm. erittäin hyvässä ammatissa.

Mutta sitten kun ensi-ihastus hiipuisi, paljastuisi mikä porsas ja muutenkin ärsyttävä se osaa olla. En tiedä ovatko muut naiset valmiita sietämään sellaista, vai olenko mä ainoa...

Vierailija
30/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan ole, en ikinä ole ollutkaan ja olen koko meidän yhdessäolon aikana saanut aika oudoistakin tahoilta kommentteja miten sä olet voinut noin upeen miehen saada.

no, mun on ja pysyy.

Vierailija
31/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nimittäin vähän yli. Jos saisi vielä kuvat niin nähtäisiin totuus.

t: punkkari äiti

Vierailija
32/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköinen nuori tohtori, ei mikään rymyäjä muttei myöskään hissukka.

Vierailija
33/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täydellinen paperilla. Korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä. Vaikuttaa kaikin puolin normaalilta. Kaksi lasta, 35 v, hyväkuntoinen jne.

Minun mielestäni hyvän näköinen, mutta tiedän että ulkonäössä on seikkoja joista kaikki eivät pidä. Hoikka, harteikas ja kalju.

Mutta en tiedä kuinka hyvä mies olisi hakemaan seuraa itselleen. Ei ole koskaan tuollaista asiaa harjoitellut, sillä olemme seurustelleet todella nuorista. Ehkä viihtyisi hyvinkin sinkkuna.

Minulle ainakin kelpaisi hyvin! Olisi juuri sitä mitä haen.

Vierailija
34/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhteiselo voisi olla pidemmän päälle hankalaa muulle, kuin tossukkamaiselle ikävien asioiden maton alle lakaisijalle. Nim. jonkun verran on tullu töitä tehtyä.

Mutta nää varatut miehet, onhan ne kuumaa valuuttaa nytkin useiden sinkkujen silmin - saadaanhan me siitä joka viikonloppu lukea tältä palstalta :D Tuossa lähempänä puolta yötä tänäänkin varmasti joku kakkosnainen taas avautuu...

Vierailija
35/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä pidän kynsin hampain kiinni!

Vierailija
36/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat näkevät mieheni business-puolen, joka on säteilevä ja karismaattinen. Kotona näkyy sitten se lantin toinen puoli, eli mies ei ole lähes koskaan kotona, ei osallistu lasten kasvatukseen, ei jaksa kiinnostua vaimon elämästä tai tavallisesta arjesta.

Vierailija
37/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa tuoda itsestään hyvät puolet esiin, kun silmä välttää on naisia ympärillä pyörimässä ainakin ravintolassa. Mutta, kun miehen todelliset tavat (mm. itsekkyys) paljastuis niin enpä tiedä kuka sitten jaksais häntä katsella...

Vierailija
38/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen meidän yhdessä oloa vientiä ja vielä tuli rakkauden tunnustuksia vaikka olimme yhdessä :) Että varmasti ottajia olisi.

Vierailija
39/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautusoikeutta huolii, niin voin toimittaa vaikka kotiovelle asti.

Vierailija
40/66 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää arviot; toiset suorastaan nauraa ajatukselle, että oma ukko kelpais kellekään ja toiset taas pitää omaa ukkoaan suorastaan namupalana.

Jännää näin sinkkuna lukea, miten vähän jotkut omasta ukostaan pitävät.

En siis varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta pakko sen verran kertoa, että niin se oma ex:kin taisi olla ihan kuumaa valuuttaa markkinoilla (eromme jälkeen), vaikka sillä oli (ja on yhä) iso liuta elätettäviä, olemattomat tulot, melko tavis ulkonäkö ja monta vittumaista exää kiusanaan - vaan kun on hyvät puheenlahjat ja kyky kääntää mustakin valkoiseksi, niin johan niitä innokkaita morsiamia on jonoksi asti!