Jos nyt eroaisitte, olisiko MIEHESI "kuumaa valuuttaa" sinkkumarkkinoilla?
Kommentit (66)
läski, huono itsetunto, ei uskalla ryhtyä mihinkään, kaavoihin kangistunut tylsimys.
pienenä hidasteena/rajoitteena kaksi pientä poikaa, jota tulisivat "kaupanpäällisinä".
Muuten, jos itse baanalla törmäisin, niin kyllä kiinnostuisin...
Menee nimittäin vähän yli. Jos saisi vielä kuvat niin nähtäisiin totuus. t: punkkari äiti
Omani on mallia renttu, tosin itsestään huolehtiva, mutta varmasti löytäisi huolehtivan sijaiskodin itselleen jos tarve olisi, eriasia on kuinka nopeasti lähtisi taas uudelleen sijoitukseen..
hyvännäköinen, nuori, just sellanen josta naiset tykkää....
mut toiv ei tule eroa!
kolme lasta meillä on, ja varmasti haluaisivat olla isällä paljon ja isä heidän kanssaan, poajt ei hänestä irti päästäisi!
Mieheni on mukavan näköinen, pitkä, huumorintajuinen, huomaavainen, kohtelias ja hauska; sopivan rento, mutta kaikkia kohtaan reilu ja ystävällinen. Naisia kohtaan välillä suorastaan ritarillinen (muitakin kuin minua...). Parisuhteessa hellä ja huomaavainen, ahkera ja oma-aloitteinen. Ja valmis isäksi (mikä monelle saattaa olla ehdoton plussa, eikös juu?).
Varmasti kelpaisi monellekin - ainakin siltä on vaikuttanut. Voisin kuvitella, että ensimmäiseksi iskisi kiinni joku "läheltä": miehen kuorokaveri tai entinen opiskelututtu, joka on nähnyt, miten mahtava tyyppi mieheni myös parisuhteessa on.
Mutta tarkoitus ei ole päästää irti... Yhteisiä vuosia takana kohta yhdeksän, eikä kumpaakaan kyllästytä. :)
Hyvännäköinen, fiksu, hyvä ammatti, ihana ihminen - minun mielestäni :)
Ei ole suomalainen, ja hieman tummempi ulkonäkö saa usein (minun mielestäni liikaa;) positiivista huomiota muilta naisilta.
Huonona puolena uuteen suhteeseen tulisi raivoisa eksä, joka ei halua päästää ihanasta miehestään irti - eli minä! :)
mutta neljän lapsen elarit kyllä varmasti säikäyttäisivät aika monta matkoihinsa. Lisäksi olen itse niin kiva & hyvännäköinen, että tulisi alemmuuskomplekseja exän suhteen...
Taidan pitää itse. Ollaan epätäydellisen täydellisiä molemmat.
P.S. Mies on muhun umpirakastunut, eikä kukaan kestäisi hänen toipumistaan meikäläisestä. Pitäisi olla 100 kertainen pyhimys.
mieheni on älykäs, hyväpalkkaisessa haastavassa työssä, todella mukava, pitkä ja kivan näköinen. Ainoa epäilykset tulisi siitä että keskivartalo ei ole ihan sikspäkki kunnossa tällä hetkellä ja miehellä olisi joka toinen vk-loppu nämä kaksi alle 2-vuotiasta lasta, en tiedä mitä sinkut tykkäisi siitä.
ITSE sen sijaan en kyllä olisi kuumaa kamaa, väsynyt äiti maharöllykällä... :/
On komea ja raamikas, sekä osaa käyttäytyä hurmaavasti kun oma etu on kyseessä.
MUTTA, kunhan naikkoset oppivat tuntemaan ja selviää alkoholi- ja peliriippuvuus. Holtiton elämänasenne ja itsekeskeisyys. Sitten kun naiselta on lähtenyt rahat ja luottotiedot niin on jo myöhäistä. Tuskin edes kertoo tapaamilleen naisille että hänellä on kaksi lasta sopivasti kun asuu satojen kilometrien päässä eikä tapaa lapsiaan kuin erittäin harvoin eikä koskaan omalla paikkakunnallaan.
Sääliksi käy kuka hänen kynsiinsä joutuu.
Urheilullinen, korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen, pitkä mies. Näytti kelpaavan helpostikin :( Lapsetkin tuntuivat olevan vain plussaa.
t. jätetyn surua poteva
Päälle päin näyttää hyvältä,kuoren alta paljastuu juoppo narsisti
hänellä kun on sellaisia handicappeja kuten vittumainen ensimmäinen ex ja hankalat lapset.
samoin täällä!
Korkeakoulutettu, kunnianhimoinen, ansaitsee yli 120t euroa vuodessa.
On hyvännäköinen ja solakka, treenaa 4-5 krt viikossa eikä ole kaljamahaa nähnytkään. Hiukset hyvin leikattu.
Tulee kaikkien kanssa toimeen, on vastuullinen mutta hauska tyyppi, loistava isä.
Nyt jo yritetään viedä käsistä. Ihmettelen itsekin välillä miten se mun kanssa vielä hengaa, kun olisi tarjolla todella hyviä vaihtoehtojakin. Ehkä se musta vielä vähän tykkää, vaikka vaikea onkin vaikea vuosi takana.
TODELLAKIN olisi!! :D
Ennenkuin minä hänet nappasin, oli jo moni nainen yrittänyt :P
Kyllä, ei pelkästään komean ulkonäkönsä ja sporttisen kroppansa vaan myös uskomattoman ihanan luonteensa puolesta. Muttei huolta, mä pidän siitä lujaa kiinni :P
..meistä tulisi nyxien mielestä kauhuexät, kun tulisimme liian hyvin toimeen ja karkaisimme tämän tästä yhdessä matkoille. Meiltä ei arki vaan tahdo sujua. Mieheni ei ole ulkoisesti järin hottis, mutta niin sydämellinen mies, että löytäisi kyllä ottajan. Samoin minä.
mietinkin joskus että jos kuolen tulee munahaukat heti lohduttamaan.
kelpaisi vielä jotenkuten.