4-kymppiset, joilla lapset jo murrosiässä, mikä elämänne "sisältö" nyt?
Sisällöllä tarkoitan sitä millä täytätte päivänne nyt kun lapset eivät enää vaadi jatkuvaa läsnäoloanne vuorokauden ympäri.
Onko elämä tyhjää vai elättekö nyt sitä 2-kymppisen nuoruutta joka jäi kesken kun lapsia teitte?
Kommentit (24)
Aikaa on itsellekin, olen hommannut itseni ns maratonkuntoonkin :)
Monet ovat aloittaneet aktiivisen liikunnan ja puolimaratonilla riittää kuhinaa. Jotkut taas ryypiskelevät rajustikin ja elävät sitä kadotettua nuoruuttaan.
Teini oli jatkuvasti vihainen minulle ja minä olin todella kiukkunen teinille ainakin vuoden ajan ennen kuin hän muutti pois kotoa. Ja vielä sen jälkeenkin. Äitien vaihdevuodet ja tytärten rakkauselämän aloittaminen osuvat samoihin vuosiin varmaan juuri sen varmistamiseksi, että nuoret muuttavat pois kotoa eivätkä jää nurkkiin kuleksimaan.
Tosin meillä kapinoidaankin aikalailla rajoja vastaa ja ollaan taas siinä jankkausvaiheessa. Jankataa yksinkertaisia asioita noiden kahden "tollon" kaaliin, kotiintuloajoista yms.
Tietysti meillä on enemmän aikaa toisillemme ja muille jutuille, mutta henkisesti tää on mun mielestä nyt jotenkin tosi rankkaa. Ainanen huoli noista ipanoista. Joo, kasvamista se vaan on ja ei kestä ikuisuuksia, mutta vaikeinta vaihetta käydään meidän perheessä nyt, ei ole helppoa lapsilla, mutta ei ole meillä vanhemmillakaan. Kaks helppoa lasta oli, nyt on vaan kaks riiviötä, näin kärjistetysti.
Aikaa on itsellekin, olen hommannut itseni ns maratonkuntoonkin :)