Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi et ole ulkoilemassa lasten kanssa?
23.10.2009 |
Mitä porukka tekee täällä koneen ääressä, nythän on lasten ulkoiluaika???
Kommentit (45)
Kysyttiin miksen ole, ja kerroin.
kaikki mammat syyllistyy ja selittää mikseivät ole reippaana ulkona : )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt harkitaan ulos lähtöä, on juuri syöty aamupala. Herättiin siis 10.30. Me ei koskaan ehditä aamuisin ulos muiden lasten kanssa kun nukutaan niin myöhään. Mutta tää on meidän rytmi ja sopii meille.
Ja kuka sen on määritellyt?
En ole ikinä ymmärtänyt äitejä, jotka seisovat pihalla joka aamu klo 9 satoi tai paistoi.
Alue: Aihe vapaa
ja asutaan hissittömän talon kolmannessa (/ylimmässä) kerroksessa.
Voi kun pääsiskin ulos lasten kans!!!