Miksi et ole ulkoilemassa lasten kanssa?
Mitä porukka tekee täällä koneen ääressä, nythän on lasten ulkoiluaika???
Kommentit (45)
joten ei tod. mennä ulos.
me ei ulkoilla vesisateessa. hyvin ehtii silloin kun on parempi ilma. eilen ulkoiltiin. tänään siivouspäivä. jos iltapäivällä ei sada, voidaan mennä taas ulos.
Ja kuka sen on määritellyt?
En ole ikinä ymmärtänyt äitejä, jotka seisovat pihalla joka aamu klo 9 satoi tai paistoi.
aamusiivoukset tehty ja kunhan mies saa puettua, lähdetän kaupoille ja asioille. Illalla sitten ulkoillaan.
Nuorempi vasta heräs ja teini nukkuu vielä. Lapset on jo niin isojakin että ei niitä tartte mun lähteä ulkoluttamaan. Tosin suunnitelma on tänään se että lähdetään lapsien kanssa vaateostoksille, mutta ei tässä mitään kiirettä tartte pitää.
kaikki mammat syyllistyy ja selittää mikseivät ole reippaana ulkona : )
Vaan ihmettelee miksi ihmeessä joku edes olettaa että täällä nyt palstailevien "pitäisi" olla ulkona.
Itse olen töissä.
Mä olisin töissä, lapset päikyssä, esikoilussa ja koulussa, mutta nuorin 4 v on kipeä ja oon siis kotona sairaan lapsen kanssa.
eli en ns. ulkoile vielä lapseni kanssa :)
mitäs ap itse tekee?
mikset sinä ulkoile lastesi kanssa??
ja poika taksiin, käyty kelassa ja oltu jumbossa ja haettu pienin hoidosta ja itselläni on ensimmäinen kuumeeton päivä tällä viikolla ja nyt syödään.. tuskin lähdemme iltapäivälläkään ulkoilemaan..
Nyt odotellaan, että perunat kiehuu ja päästään syömään. Ruuan jälkeen nukkumaan.
Poika on 15-vuotta ja tyttö 9-vuotias.
ja tämän vauvamahani kanssa lähden lenkille vasta illemmalla, kun saan lenkkiseuraa mukaan!
Lällällää!
Vai, että "lasten ulkoiluaika"... Pysähdytkö sä ikinä miettimään elämääsi vai teetkö kaiken aina niin kuin käsketään?
Tunnin verran, käytiin syöttämässä sorsia ja kävelemässä.
Työssäkäyvät ovat saastuttaneet ilman pakokaasulla.
Ruokatunnille menijät ovat saastuttaneet ilman pakokaasulla. Paras aika ulkoilemiseen on klo 5-5:50 aamulla, klo 14-14:50 päivällä ja illalla 21:00 mutta sillon pitääkin olla nukkumassa.
En halua lapsilleni keuhkosyöpää pakokaasusta.
kunhan ehditään ja viitsitään. Ei meillä ole mitään pakollista "ulkoiluaikaa".
minä leivon ja siivoilen.
Eilen lapset oli varmaan 5 tunia ulkona ja huomenna koko päivä joten nyt sisäillään.
Ja 1v nukkuu nyt ensimmäisiä päiväuniaan. Lähdimme jo klo 7.30 asioita hoitamaann, ja siinä samalla tuli tehtyä myös pieni aamu-ulkoilu.
Inhottavasti vain tihkuttaa ulkona, päästäänköhän iltapäivällä uudelleen ulos...