Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

\\O// Vitsit mikä remppaMIES! \\O//

Vierailija
22.10.2009 |

Ohhoh, siskot! Nyt on pakko vähän puhaltaa ilmaa ja saada äkkiä kylmää vettä niskaan -tai sitten tukea, miten vaan.

Olen aivan sydänjuuriani myöten ihastunut! Siis tämä tunne on aivan sanoinkuvaamaton. Ääh, mä en tiedä miten kertosin joten aloitan alusta.

Mulla on siis täällä talossa remonttimies auttamassa muutamissa pikkukunnostuksissa, ollut nyt tän viikon. En ollut nähnyt miestä aiemmin, otin hänet avuksi kun tuttavaperhe suositteli. Olen iloinen, että hän pääsi, koska en tiennyt mistä pyytäisin ja kehen voisi luottaa.

Teen töitä kotoa käsin, joten olen ollut tässä hänen seurassaan koko viikon, lapsi on koulussa päivät. Ja voi taivahan talikynttilät. Meillä säkenöi ja salamoi, ilmassa oleva sähkö on jotain aivan uskomatonta.

Voiko näin käydä vai heräänkö mä kohta ihanasta unesta? Mies vastaa kaikkia mun toiveita miehestä ja on ollut lapsellekin aivan ihana. Jutellut ja ollut kiinnostunut sen koulupäivästä. Pyysin laittamaan myös lapsen huoneeseen erään hyllyn seinään kun täällä on ja mies pyysi lapsen mukaansa, ruuvasivat siellä yhdessä.

Uskaltaako tällaiseen tunteeseen luottaa? Mitä mä nyt teen, olenko vaan cool vai näytänkö kuinka lujaa sisimmässä tuulee??? Mies on nyt tuolla alakerrassa ja musta tuntuu aivan hykerryttävälle, että kohta voimme pitää yhteisen lounastunnin.... apuaaa!! Olen kuin pikkutyttö vaikka ikää on jo 34 ja ikäviä kokemuksia rutosti takaraivossa kolkuttamassa...

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan kaameeta. Syötiin lounasta, tein kuulkaa oikein makaroonilaatikkoa :o). Ainakin perusruokaa ja näytti miehelle maistuvan.

Enehtinyt kysyä siitä puhalluksesta vaan mies ehti kysyyn, että muistanko, että oli puhe siitä. No, muistanhan minä ja sanoin, että olis tosi kiva jos hän vaan viitsii, siitä olis iso apu mulle. Mies näytti ihan neutraalilta ja sanoi, että "joo, tottakai". Sovittiin, että tulee joskus lauantaina iltapäivällä.

Uskaltauduin sitten sanoon, että mä voisin tehdä sitten päivällistä jollei miehellä ole kiire minnekään. Sydän hakkas kyllä kahtasataa kun mies katsoi mua hetken ja totes sitten vaan ihan tyynesti, että mikäs siinä, kyllä mulle sun pöperöt maistuu...

Mies tulee kuitenkin autolla koska tuo sen puhaltimen, joten en nyt tiiä niistä viineistä sitten. Mutta tarjoan toki, voihan hän lasillisen juoda jos viipyä aikoo. Sen kerroin jo ennen koko keskustelua, että lapsi on isällään viikonlopun ja siihen mies totesi, että sehän on kiva kun saan välillä vähän omaa aikaa.

Kyllä mua hirvittää, oon niin tumpelo näissä mies-asioissa nyt sitten ilmeisesti kuitenkin. Mutta toistaiseksi tämä on edennyt ihan kivasti, vaikka tosiaan jännittää, että mitä huomisesta tulee. Kauhee stressi iski heti, että mitä puen päälleni etten oo liian tyrkky mutta en mikään homssuinenkaan... Ja vähän tarttee siivota.

Onkohan kukaan muu näin uuno kuin mä? Että täällä netissä vuodattaa elämäänsä? Mietin jo, että voi taivas jos tuo mies jostain syystä lukis tätä täältä, tunnistaisi itsensä kyllä välittömästi ja vois hiukki ihmetellä... Olis aika noloa.

No, tehty mikä tehty ja kiitos teille tuesta. Tuntuu mahtavalle kun tiiän, että joku jossain miettii, tuleeko tästä mitään. Sitä mietin minäkin, kokoajan.

Lapsi tulee tuossa kahden aikaan koulusta ja sitten täytyy vähän pakata viikoloppukamoja, isänsä hakee hänet täältä. Mies lähtee tuossa ihan kohta pois joten mun tarvii mennä nyt setviin tuo maksupolitiikka näistä rempoista mitä se teki. Mieli tosin tekis sanoa, että jospa maksan luonnossa :D!!!! No heh, en tietty sano sitä, mutta mielessä kävi...

ap

Vierailija
2/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan täpinöissä sun puolesta. Aivan kuin itse olisi samassa tilanteessa. Masussa pyörähtelee onnen perhosia sun puolesta ap. =) Voithan sä tarjota sille lasillisen viiniä kuitenkin, ei se yksi lasillinen autolla ajoa estä, jos ei samantien lähde ajamaan. Ja mistäs sitä tietää vaikka ei lähtisikään samana iltana mihinkään ;)

Mulla on kans sellanen tunne että teidän juttu toimii, kun arjessa on niin paljon kipinöitä. Onnea =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä hymy huulilla sun puolesta! Toivottavasti tuosta tulee jotain kivaa sun elämään pidemmäksikin aikaa!!

Halit! :)

Vierailija
4/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän juttu toimii, kun arjessa on niin paljon kipinöitä. Onnea =)

kun eivät vielä edes tunne toisiaan.

Mutta täälläkin jännitetään... Tapahtui mitä tahansa niin tuo kutkuttava tunnekin on ihan kokemisen arvoinen :)

Vierailija
5/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenkiinnolla lukenut tätä ketjua ja toivon sydämestäni,että onnistuisitte!

Tottakai mies on sinusta kiinnostunut,mutta älä ole liian tyrkky,ts. älä heti ehdota,että jäisitkö yöksi.Parempi tutustua ensin ja katsoa,onko oikeesti kiinnostunut.Tuskin sinä mitään seikkailua haluat,vaan oikean ihmissuhteen.

Äläkä pelkää vaan olet vaan ihan normaali itsesi,ja on toki luonnollista,että jännittää!

Vierailija
6/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan kylmät väreet kun luen tätä! Olen itekkin ihan sekaisin ja haluaisin tulla halailemaan sua vaikken edes tunne! Kuulostaa niin mahtavalta..! Oi että!!:D

Onnea kovasti viikonlopulle ja haluan myös heti lewhtien puhalluksen jälkeen raporttia!! Tuleeko mies lauantaina vai sunnuntaina? Mihin aikaan? Apua kun olen täpinöissä sun puolesta!;)

Vierailija
7/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että jos sinun lapsi lähtee pian isälleen, niin olisiko ne viininmmaistelut onnistuneet ex temporena tänä iltana? Onko remppamies siis vielä luonasi?

Vierailija
8/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivista, ihastumista ja kemiaa!

Vierailija
9/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen tätä ketjua

Vierailija
10/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen tätä ketjua

Vierailija
11/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko?

Vierailija
12/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen tätä ketjua

vaan punkkariäiti

Vierailija
13/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne on kyllä vietävän ihana, kun huomaa rakastuneensa.. Melkein käy kateeksi, mutta löysin oman remppamieheni tuossa jokunen vuosi takaperin ja olen kyllä vieläkin ihan rakastunut.. Mutta onnea matkaan.........

Vierailija
14/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
15/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on perhosia vatsassa sun puolesta! Tsemppiä lauantaille ja sit heti kertomaan tänne että miten meni;)

Vierailija
16/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tunteilleen voi mitään.

Vierailija
17/180 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissakin on todettu, että ihastuminen on tahdonalainen teko. Jos ihminen ei halua millään tasolla ihastua, hän ei ihastu. Esim. jos on onnellisesti rakastunut toiseen, tai vain niin sitoutunut tilaan, jossa ei ihastu. Eli esim. varattu, tai muuta.

Ap voi tietenkin antaa mennä, jos kerran ei ole rajoittavia puolisoita.

Vierailija
18/180 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kuulkaa taisi olla vaan tsoukkia...

Vierailija
19/180 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu liian hyvää ollakseen totta.

Vierailija
20/180 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista tunnetta minäkin niin kaipaisin.. =) Toivottavasi ap palaa kertomaan tilanteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi