Milloin olet viimeksi nähnyt miehesi alasti?
Yhtäkkiä tajusin, että en edes muista, milloin näin olisi käynyt. Siitä on varmaan vuosia. Teiniperheessä ei niin vaan alasti kekkuloida, ja seksipuuhatkin pitää hoitaa aina pimeässä, ettei naapurit näe ja lapset yllätä.
Kommentit (50)
käy yhdessä edes saunassa ap? kyllä meillä paljasta pintaa näkyy joka päivä vaikka teinejä onkin talossa
saunavuoro pitää käyttää tarkkaan, että jokainen ehtii. Mies pienempien, minä isompien lasten kanssa, vuorotellen. ap
miksi näin, kyllä meillä ihan alasti hiippaillaan veskiin tai keittiöön juomaan vettä yöllä. Omaa porukkaa talo täynnä.
Mutta tietty laitetaan jotain vaatetta, kun lähdetään käymään vessassa yöllä tms.
että meidän teinitytöt on ainakin tosi noloina, jos isänsä alasti kotona liikuskelee.
no ettekö käy koskaan hommien jälkeen yhdessä pesulla?
Meillä kyllä voidaan olla alasti kotona. Mitä sitten jos on teinejä? Siinäpähän yökkivät sitte tai mitä tekevätkään :)
en edes muista tarkempaan, mutta 2 vuoteen ei ole ollut edes seksiä, joten tuskinpa olen alastikaan häntä nähnyt...eipä sili, että enää houkkuttais nähdäkään...
eilinen mentiin eri rytmissä (suihkut, nukkumaanmenot) ja tänään mies on reissussa.
..sekstaillessa mies ottaa usein kaikki vaatteet pois. Onkin seksikkäin ilman vaatteita. Vieläkin tykkään katsella häntä nakuna ja sytyn kun hänen munansa roikkuu seksikkäänä ja isona... mm!
Olenkohan kasvanut jotenkin oudossa perheessä, kun olen vielä yläasteella saunonut samaan aikaan isäni kanssa? Tai siis oli siellä muukin perhe.
kun käydään suihkussa yhdessä ja välillä nukutaan alasti.. seksiäkin tulee harrastettua pari kertaa viikossa joten silloin ainakin:)
Juu ei pueta kylpyhuoneessa.
Siellä kuivaamme ja haemme vaatehuoneesta vaatteita päälle.
Meillä lapset 5v ja 10v ja toivomme,että alastomuutta ei tarvise peitellä ja voisimme käydä saunassakain koko perhe yhdessä.
Me taidetaan sitten olla erikoinen perhe tai minä ja mies olemme erikoisista perheistä, koska emme häpeä alastomuutta.
Käymme veljeni mökillä saunassakin kaikki yhdessä ja jopa minä veljeni kanssa kahdestaan nyt aikuisenakin.
Veljelläni on 15v poika ja käyvät koko perhe samaan aikaan saunassa.
Ihmeellistäkö??
Musta tosi kiva näin kun onnistuisi meilläkin sitten kun lapset teinejä.
kun mies viuhahti taas pesuhuoneesta pukeutumishuoneeseen. Melkein joka aamu sama juttu. Lapsia vain naurattaa kun ovat niin pieniä, naapureista en ole ihan varma. Mies kun ei välitä onko verhot auki.
Mut toisinpäin, mies ei ole nähnyt minua alasti varmaan kuukausiin. Mä en sauno enkä viuhahtele. Vilukissana nukun flanellipyjama päällä :). Housuista on joskus tosin pako luopua ja puseron nappejakin availla ;).
minusta tuo, että joku 15v poika saunoo äitinsä kanssa on enemmänkin harvinaisuus kuin tavallista, oman kokemukseni mukaan.
"pikkupikkujoulua". Ja hui kauhistus, meitä oli samassa saunassa ILKOSEN ALASTI 5 miestä ja 5 naista!
Okei, mulla ei oo lapsia, mutta miksei kotona vois normaalitilanteissa, niin kuin suihkusta tullessa, liikuskella alasti? Eihän me nyt missään Valloissa olla.
vaikka siksi, niinkuin täällä on todettu, että monen teinin mielestä se ei ole mukavaa, eikä varsinkaan jos kaveritkin on näkemässä
tais olla eilen illalla ja viime yönä. Miehen kanssa kun nukutaan nakuna.
Mutta tietty laitetaan jotain vaatetta, kun lähdetään käymään vessassa yöllä tms.