Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet viimeksi nähnyt miehesi alasti?

Vierailija
21.10.2009 |

Yhtäkkiä tajusin, että en edes muista, milloin näin olisi käynyt. Siitä on varmaan vuosia. Teiniperheessä ei niin vaan alasti kekkuloida, ja seksipuuhatkin pitää hoitaa aina pimeässä, ettei naapurit näe ja lapset yllätä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sisin on tärkeintä eikä ulkokuori. Emme nakuile toisten nähden. Saunassakaan emme käy.

Vierailija
22/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunoa eri sukupuolta olevan teinin kanssa alasti. Itse lopetin yhteissaunomiset 10-vuotiaana, eikä onneksi minua painostettu sinne enää mukaan vaan saunoin sitten muun porukan jälkeen yksin. Äidin kanssa olen saunonut myöhemminkin. Ajatus veljen kanssa alasti saunomisessa ällöttää. Meillä 11vuotiaana poika ehdotti että mitäs jos pidettäis poikien ja tyttöjen saunovuoro erikseen ja tottahan se sopi.

Alastomuus ja paskalla käynti on luonnollisia asioita mutta en silti tykkää että teini-ikäinen lapsi niitä katselis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sitten aikoinani ollut outo teini, kun en tollasesta osannut vaivautua. Tietenkään meillä ei oltu alasti, kun kavereita oli kylässä, mutta muuten kyllä opin suhtautumaan alastomuuteen luonnollisesti - niin kuin hyvä olisikin.

Vierailija
24/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, meillä lapsetkin usein alasti.Ei alstomuudessa sinänsä mitään, mutten yhtään tykkää että istuvat milloin sohvalla tai vaikka keittiössä. YÖK!! mutta minkäs teet, isäänsä tulleet..

Vierailija
25/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä kyllä häpeillä teini-ikäisiäkään vaan kuljetaan alasti. Eniten minä!!

Vierailija
26/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siksi, niinkuin täällä on todettu, että monen teinin mielestä se ei ole mukavaa, eikä varsinkaan jos kaveritkin on näkemässä

Eikä oman perheen kesken alastomuus ole välttämättä mikään epämukava juttu.

Tietysti täytyy ottaa koko perhe huomioon ja jos jotain teiniä häiritsee, niin sitten puetaan jo pukkarissa.

Meillä käydään koko perhe yhdessä saunassa, vanhin lapsi on 11v ja nuorin 3v. Muuten ei oleskella alasti, mutta kyllä se alasti saunominen on ihan normaali juttu, eikä sitä mitenkään peitellä.

Vierailija
27/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä kyllä häpeillä teini-ikäisiäkään vaan kuljetaan alasti. Eniten minä!!

Vierailija
28/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai murrosikäisten lasten kanssa saunassa?

Vierailija
29/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, saunon niin 9v kun 15 vee poikani kanssa ja tyttö 7v isänsä. Alasti pälyillään aamuisin pitkään kotona, joskus ulkonakin ja varsinkin saunan tai suihkun jälkeen.

Vierailija
30/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos poikasi saa tahattoman erektion kuten heidän ikäisillä se on tapana. Häntä nolottaisi. Etkö ajattele teiniesi tunteita ollenkaan?

Vierailija
31/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos poikasi saa tahattoman erektion kuten heidän ikäisillä se on tapana. Häntä nolottaisi. Etkö ajattele teiniesi tunteita ollenkaan?

Mutta erektiokin on ihan luonnollinen asia. Pesenhän niitä lakanoitakin jossa tahattomia siemensyöksyjä...

Vierailija
32/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä on lakanoillakin.

Vierailija
33/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan moiseen ilmiöön törmännyt, edes lukenut moisesta, mutta voihan se pissa sullakin joskus lirahtaa tahattomasti tai räkä valua pitkin naamaa. Pakko siis pukeutua säkkiin myös saunassa.

Vierailija
36/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että me suomalaiset ollaan aika estottomia. Briteissä asuessani aina naureskelin kuinka siellä ihan naisten puolella ihmiset itseään peittelee ja täällä Vauva-av:lla tuntuu olevan ihan sama juttu. Musta ei ole mitään pahaa alastomuudessa. Mutta se, että isä ja 15v tytär ei saunassa samaan aikaan käy on ihan normaalia. Se ei ole normaalia jos ei vaimo näe miestään alasti.

Minä näin mieheni alasti aamulla.

Vierailija
37/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi niin alkukantaista menoa. Hävettää ajatella teitä teinienne kanssa alasti saunassa. huh huh. Taidatte olla provoja.

Vierailija
38/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE TUOSTA KUULLUT?

Kyllä se on varmaan melkein jokaisen teinipojan "ongelma".

t.terkka

En ole kyllä koskaan moiseen ilmiöön törmännyt, edes lukenut moisesta, mutta voihan se pissa sullakin joskus lirahtaa tahattomasti tai räkä valua pitkin naamaa. Pakko siis pukeutua säkkiin myös saunassa.

Vierailija
39/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään päivittäin. Nukumme alasti ja saunomme yhdessä vähintään kerran viikossa.

Enkä minäkään ymmärrä mitä kamalaa on perheen kesken alasti olemisessa. Omassa perheessäni saunottiin koko perhe (äiti, isä, veli ja minä) yhdessä niin kauan kuin perhe oli koossa (vanhempani erosivat, kun oli 16 v.).

Nykyäänkin voin hyvin mennä saunaan esim. mieheni ja veljeni kanssa. Ei ongelmaa. Sauna ei ole seksuaalinen paikka.

Tuntuisi tosi oudolta, jos en näkisi miestäni alasti, vaikka yhdessä asuttaisiin.

Vierailija
40/50 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE TUOSTA KUULLUT?

Kyllä se on varmaan melkein jokaisen teinipojan "ongelma".

t.terkka

Ja tiedän että öiset unet aiheuttaa moista, mutta muuten en ole kuullut. Enkä nähnyt. Tapanani ei ole siellä saunassa tuijotella niitä poikani munia, sori!