Milloin olet viimeksi nähnyt miehesi alasti?
Yhtäkkiä tajusin, että en edes muista, milloin näin olisi käynyt. Siitä on varmaan vuosia. Teiniperheessä ei niin vaan alasti kekkuloida, ja seksipuuhatkin pitää hoitaa aina pimeässä, ettei naapurit näe ja lapset yllätä.
Kommentit (50)
seksipuuhatkin pitää hoitaa aina pimeässä, ettei naapurit näe
Eikö teillä ole verhoja ikkunoissa? Tai ovia? Vai onko naapurit muuten vaan ihan pervoja ja tiiraavat kiikarilla seinänraoista?
Siis täällä on puolisoita jotka eivät näe toisiaan alasti? Kuinka eriytyneet elämät teillä oikein on?
Kyllä me ainakin näemme, aamuin illoin, pukeutuessa, saunassa, sekstaillessa, nukumme alasti jne.
Ja on teinejä perheessä.
Saunomme alasti myös ystäviemme kanssa, ja huomenna menen ex-työkavereiden kanssa viettämään saunailtaa. Ja on kyse sekasaunasta, kuten on ollut jo vuosia.
Ja ihan normaali hyvin toimeentuleva ihminen olen ;)
Mutta että puolisot eivät näe toisiaan alasti? Huh huh.
nukkuu aina alasti ja myöskin kulkee täällä alasti, samoin kuin minä jos huvittaa...
Mies nukkuu aina alasti. Ja sitä ennen eilen illalla kun kävimme saunassa yhdessä. Mun mielestä lasten kanssa saunominen on ok, niin kauan kuin siitä lapsesta se on okei. Jos 15- vuotiasta poikaa ei hävetä käydä äitinsä kanssa saunassa niin mikäs siinä sitten.
Mutta se on musta omituista, että oman veljen kanssa käydään yhdesssä saunassa vielä aikuisenakin. Mulla on kaksi veljeä, eikä tulis mieleenkään mennä niiden kanssa yhdessä saunaan. En menisi enää saunaan myöskään isäni tai ukkini kanssa vaikka lapsena se oli ihan normaalia.
..sekstaillessa mies ottaa usein kaikki vaatteet pois. Onkin seksikkäin ilman vaatteita. Vieläkin tykkään katsella häntä nakuna ja sytyn kun hänen munansa roikkuu seksikkäänä ja isona... mm!
Olenkohan kasvanut jotenkin oudossa perheessä, kun olen vielä yläasteella saunonut samaan aikaan isäni kanssa? Tai siis oli siellä muukin perhe.
Meillä kotona kun mun kaveri oli yötä käytiin n. 12-vuotiaana kaksistaan saunassa koska oli omakotitalo ja mahdollisuus siihen, mut mun kaverilla oli rivarissa saunavuorot, ja silloin mä kävin yhdessä niiden perheen kanssa eikä siinä ollut kenenkään mielestä mitään outoa. Tää nykyaika vaan on niin kieroutunutta ettei omia lapsiaankaan saisi valokuvata kylpyammeessa leikkimässä.
herätessämme. Nukkuu yöt alasti, joten eipä tuota alastomuutta voi olla näkemättä. Esittelee muutenkin mielellään sukukalleuksiaan minulle. Hauska tyyppi vaikka onkin muuten kovin saamaton.
vaikka oma perhe olisikin kotona, niin on ihan tavallista, että kun tulee suihkusta, olohuoneeseen onkin ilmaantunut lasten kavereita. Olen kai outo, kun minua hävettäisi viuhahteluni lukiolaispoikien nähden. Olen kuvitellut perhettäni ihan normaaliksi, mutta aika estoista väkeä ollaan. Murrosikäisten kanssa saunominen on minusta vieras ajatus, enkä sauno mieheni työkavereiden kanssakaan. Lopetin saunomisen vanhempieni kanssa joskus 11-vuotiaana.
Misk mulle tuli tunne et tää on miehen kirjoittama??
..sekstaillessa mies ottaa usein kaikki vaatteet pois. Onkin seksikkäin ilman vaatteita. Vieläkin tykkään katsella häntä nakuna ja sytyn kun hänen munansa roikkuu seksikkäänä ja isona... mm!
Mun poikani tietää että pakko ei ole tulla samaan aikaan vaan vuorot voi jakaa. Mutta koska itse haluaa niin tulkoon. Kyllä me mielestämme ihan luonnollisesti saunomme, eikä meno ole ollenkaan alkukantaista. Eikä häpeällistä! Joten älä suotta murehdi!