Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harrastatteko suuseksiä?

Vierailija
21.10.2009 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on luonnoton seksin muoto. Eläimillä ei sitä esiinny. Suuseksi menee kategoriaan luonnoton. Samaan sarjaan kuuluu peppuseksi.

Vierailija
22/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista keksitään...

enitenhän nainen nauttii kuitenkin, kun on selkeä kuvio, turvallinen ja hyvä yhdessäolo, ei mitään erikoisuuden tavoittelua, ei yrittämistä, ei pohtimista tyyliin "onkohan tämä ok? onkohan tämä normaalia".

suu on tarkoitettu suulle, ja pimppi pippelille/pippeli pimpille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on luonnoton seksin muoto. Eläimillä ei sitä esiinny.

varmaan myös esimerkiksi työssäkäynti on luonnotonta, koska eläimillä ei sitä esiinny.

Vierailija
24/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä erikoista väkeä.

eikös raamattukin tue luovaa seksikäyttäytymistä ja toisen hellimistä...aviosuhteessa tietysti :)

Vierailija
25/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on luonnoton seksin muoto. Eläimillä ei sitä esiinny. Suuseksi menee kategoriaan luonnoton. Samaan sarjaan kuuluu peppuseksi.

ja käsittääkseni myös delfiinit (tai hinkuttelevat sillä nokallaan).

Vierailija
26/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi ja useimmiten meillä onkin osa esileikkiä.

Eikä tuo siemenen hukkaanheittäminen kyllä mitenkään ole suhteessa miehen naiselle antamaan suuseksiin!!!

t: uskis

uskiksilla seksi olla niin vapautunutta, että siinä on suuseksiä? Aika omituiselta kuullostaa kyllä. Varmaan aika vähemmistöä on uskis joka antaa/saa suuseksiä. Luulen, että perus-uskiksia tuollainen meno hävettää.

Vierailija
27/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien seksuaalisuutta kunnioittaen haluaisin tiedustella niiltä jotka eivät suuseksiä harrasta, miten teidän rakastelunne etenee? En halua millään tavalla loukata tai arvostella, minua vilpittömästi kiinnostaa mitä vaiheita ja tapoja rakasteluunne kuuluu.

Kiitos vastanneille!

Vierailija
28/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa suuseksiä ja handjobit, mulle liukastetta, kun miestä ei nappaa suuseksin anto, eikä käsin hyväily.

Eli mulle seksi on ensin esileikissä miehen kiihottamista suulla ja käsin, mies yleensä makaa selällään, kun on tarpeeksi kova, sitten jyystämistä, siihen kunnes mies laukeaa ja se on siinä sitten.

Vierailija
29/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse uskovainen aviovaimo, en tosin tuo edellinen, mutta meidän seksiin kuuluu olennaisena osana toisen helliminen myös suulla. Mies ei joka kerta myöskään laukea sisään. Asennot vaihtelevat. Toisinaan jos on pikainen pano ei siinä ole muuta kuin yhtymistä.

Osallistun säännöllisesti seurakunnan toimintaan enkä ole koskaan kyseenalaistanut seksielämäämme.

Tämän jälkeen tulee sellainen olo josko pitäisi :)

Siunausta ja hellyyttä kaikille!

se voi ja useimmiten meillä onkin osa esileikkiä.

Eikä tuo siemenen hukkaanheittäminen kyllä mitenkään ole suhteessa miehen naiselle antamaan suuseksiin!!!

t: uskis

uskiksilla seksi olla niin vapautunutta, että siinä on suuseksiä? Aika omituiselta kuullostaa kyllä. Varmaan aika vähemmistöä on uskis joka antaa/saa suuseksiä. Luulen, että perus-uskiksia tuollainen meno hävettää.

Vierailija
30/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on luonnoton seksin muoto. Eläimillä ei sitä esiinny.

varmaan myös esimerkiksi työssäkäynti on luonnotonta, koska eläimillä ei sitä esiinny.

Sensijaan metsästys ja maanviljely on kohtuullisen luonnollista.

Vierailija
31/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain yhdyntää

Vierailija
32/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsittääkseni myös delfiinit (tai hinkuttelevat sillä nokallaan).

Eläimellistä. Ei sovi ihmiselle

Vierailija
33/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin voi olla Vain yhdyntää ??????????????????????????

Vierailija
34/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis suulla suuta. Yäk. Oletteko kuulleet?

Vierailija
35/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse enemmän antaa kuin saada.

Ja jos en vie loppuun asti, niin saan todella kovaa munaa ja nautinnollista seksiä!

Vierailija
36/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti muna sattuu kurkussa ja tuntuu kokoajan oksettavalta. Monesti olen oksentanutkin kalulle :( Seuraavana päivänä on kurkkukipeä.

Vierailija
37/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siementä ei saa heittää autiomaahan. Sinne missä se ei idä. Vaan aina sinne missä se itää eli emättimeen.

Vierailija
38/43 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän jopa enemmän kuin yhdynnästä, saan laueta suuhun. Harmi vaan ettei vaimo anna tehdä vastapalvelusta kun ei pidä siitä. Itse haluaisin kovasti...

*nam*

Vierailija
39/43 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tällä siis sitä ettei ehkäisykään ole oikein?

Abortti on murha, kondomin käyttö on myös. Ehkäisy luonnollisesti on murha ja luonnoton teko minusta.

Vierailija
40/43 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tällä siis sitä ettei ehkäisykään ole oikein?

Abortti on murha, kondomin käyttö on myös. Ehkäisy luonnollisesti on murha ja luonnoton teko minusta.

Entäs lisääntymisiän ohittaneen naisen sukupuolielämä? Hukkaanhan siinäkin menee siemen. Pitäisikö vanhenevan pariskunnan pidättäytyä seksistä kokonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi