Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet saman? (palstan rasismista)

Vierailija
21.10.2009 |

Täällä on yleensä todella rasistisia kirjoituksia keskellä päivää, sekä sitten yöllä pikkutunteina. Yhdistävä tekijä on myös huono oikeinkirjoitus.

Kouluttautumattomat työttömät siis ilmeisesti päivällä melskaavat, sekä yöllä, kun kotiutuvat lähipubista. Pata kattilaa soimaa...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus.

Kyllä kouluttautuneitakin on paljon koneiden ääressä ko ajankohtina. Sekä heissäkin paljon "rasisteja", vaikkei oikeita rasistisia mielipiteitä täällä olekaan näkynyt.

Vierailija
2/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitten niistä padoista ja kattiloista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistisia mielipiteitä.

Sellaisia keskusteluja kyllä on, joissa puhutaan joistakin maahanmuuton tuomista vaikeuksista. Lauma huutaa silloin rasismia, mutta eihän se sitä ole, vaan keskustelua, näemmä vaikeasta ja arasta aiheesta.

Vierailija
4/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitusta opiskellut tosin viimeksi 10 vuotta sitten enkä sitä koskaan työssäni tarvitse. Pahoitteluni jos on vaikeuksia ymmärtää rasistisia kannanottojani pilkun väärän paikan takia :)

Vierailija
5/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisethan ovat itse pahimpia rasisteja ja suvaitsemattomia!

ap

Vierailija
6/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen suvaitsevaisuus kun on toisten erilaisuuden ja mielipiteiden sietämistä.

Vierailija
7/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:een aloitus on rasistinen!! Se sitten niistä padoista ja kattiloista...

Se on rotuun ja ihonväriin perustuvaa syrjintää. Mitä rasistista aloituksessani oli?

ap

Vierailija
8/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut olla itse pikku pöhnissäsi kirjoittelemassa...:D

Vierailija
9/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen suvaitsevaisuus kun on toisten erilaisuuden ja mielipiteiden sietämistä.

Mutten ymmärrä huonosti käyttäytyviä ihmisiä, väriin tai kansalaisuuteen katsomatta.

ap

Vierailija
10/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

surettaa suomalaisten huono käytös. Mutta toivon, että kyseessä tosiaan vain nämä syrjäytyneet meuhkaajat. Uskon silti, että suurin osa suomalaisista osaa käyttäytyä sekä perustella näkemyksensä asiallisesti.

ap

Vierailija
11/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valtamedia hyssyttelee virtahevosta olohuoneessa, ei se tarkoita, että kansalaistenkin pitäisi.

Vierailija
12/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:een aloitus on rasistinen!! Se sitten niistä padoista ja kattiloista...

Se on rotuun ja ihonväriin perustuvaa syrjintää. Mitä rasistista aloituksessani oli? ap

Vierailija
13/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kirjakielellä!? en ole missään kohdassa maininnut että minun mielestäni on vaan kahdenlaisia ulkomaalaisia!!

vitsi tää ap ja jotkut muut on vaan niin tyhmiä..

äo 0!

minä viisaampana vetäydyn kerta eihän tänne voi kirjoittaa mistään kun kysellään miljoona kertaa samat asiat uudestaan ja uudestaan eikä silti mene jakeluun!

itse sanoit miksi vastailen, sanoin etten vastaile ja niin väitit itsekin äskeisessä että jätän vastaamatta...?

ja kyllä vievät suomalaisten työpaikat nokan edestä.

tästä olen sinulle sanonut jo muutamia kertoja, mutta ehkä olet niin vajaa ettet ehkä tuota tajunnut aikaisemmin.

miksi tästäkin tulee sinulle jankuttaa vaikka kertonut monta kertaa täällä tästä!

etkö ymmärrä suomea?!

Sinun mielestasi on vain kahdenlaisia ulkomaalaisia. Ahlyja ravintoloineen ja sossupummeja. Eli kumpikaan naista ei siis vie suomalaisten tyopaikkoja, koska toinen ryhma on luonut tyopaikkansa itse, ja toinen ei kay tyossa.

Ap lopetti kirjoittelun jo aikoja sitten, lukutaitoisena varmaankin huomasit sen? Kirjoitin kaikkiin viesteihini loppuun ap.

ap

Vierailija
14/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naet esimerkiksi kaupassa tai kaupungilla tummaihoisen perheen, tai vaikka vain puoliksi tummaihoisen (vanhemmat erivarisia) tai vain puolet tasta perheesta (eli sen tummaihoisen vanhemman ja lapsen/lapsia), niin mista tiedat asuvatko he Suomessa? Ja ovatko vieneet suomalaisilta tyopaikan? Huudatko talloin neekeria ja haukut? Vai haukutko vasta silloin, kun olet saanut varmuuden, etta he ovat asuvat Suomessa ja ovat vieneet suomalaiselta tyopaikan? Eli pointtini on haukutko ihmista ihonvarin perusteella, vai sen takia, etta luulet heidan tehneen sinulle jotain pahaa?

Terveisin puoliksi tummaihoinen perhe, joka ei asu Suomessa, mutta joka vuosittain kantaa suurehkon summan rahaa Suomeen lomillaan, nain ollen myos kartuttaa Suomen verokassaa. Mutta eihan sita tieda kuin tuntemamme ihmiset.

Vierailija
15/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usko pois en ole se pahempi puolisko tässä meidän suhteessa että kyllä se tuo minun herra hallitus on se pahempi. :)

itse inhoan ulkomaalaisia koska muuttavat suomeen ja vievät kirjaimellisesti suomalaisten työpaikat.

saavat paremmin työtä ja tämä meidänkin kaupunki on täynnä ähly ravintoloita joita en voi sietää!!

täällä ulkomaalaisilla on ihan aikuisten oikeasti merkki vaatteet päällä ja näihinkin saaneet rahat sossusta!

kävele itse suomalaisena sossuun ja sano että tarvit vaikka vaatteisiin niin vitut tipu mitään!

itse en huutele neekereille ikkunasta tai kadun toiselta puolelta mitään.

en edes katso heitä kun kävelevät jossain vastaan.

mieheni on yhtä puukottanut ja ajanut melkein yhden perheen päälle kyllä, joten hänellä on vielä pahempi tuo neekeri viha!

Vierailija
16/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usko pois en ole se pahempi puolisko tässä meidän suhteessa että kyllä se tuo minun herra hallitus on se pahempi. :)

itse inhoan ulkomaalaisia koska muuttavat suomeen ja vievät kirjaimellisesti suomalaisten työpaikat.

saavat paremmin työtä ja tämä meidänkin kaupunki on täynnä ähly ravintoloita joita en voi sietää!!

täällä ulkomaalaisilla on ihan aikuisten oikeasti merkki vaatteet päällä ja näihinkin saaneet rahat sossusta!

kävele itse suomalaisena sossuun ja sano että tarvit vaikka vaatteisiin niin vitut tipu mitään!

mieheni on yhtä puukottanut ja ajanut melkein yhden perheen päälle kyllä, joten hänellä on vielä pahempi tuo neekeri viha!

Upea mies sinulla. Juuri tätä tarkoitin, nämä pahimmat rasistit ovat usein itse syrjäytyneitä ja laitapuolen kulkijoita. Jotain mennyt elämässä pieleen, niin pitää viha purkaa sitten muualle. Esimerkiksi tummaihoisiin.

Kiitos, todistit väitteeni todeksi. Voin siis rauhassa ulkoilla lasteni kanssa pelkäämättä, että joku ihan tavallinen puistotäti hyökkäisi kimppuun. Parempi vaan välttää baareja yms.

Sinä olet siis ilmeisesti käynyt sossussa vinkumassa merkkikuteita? Tiedoksesi muuten, yleensä nuo ulkomaalaisten päällä olevat "merkkikuteet" ovat feikkejä. Niitä saa ulkomailta sukulaisiltaan.

ap

Vierailija
17/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nähtävästi eksynyt harvinaisen tyhmä provoilija! xD

Vierailija
18/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma negatiivinen suhtautumiseni somaleihin ja mustalaisiin johtuu sekä omista kokemuksistani että lehdistä lukemastani. Ei siis mistään "ennakkoluuloista".

Olen vissiin rasisti sitten...

Vierailija
19/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies sinulla. Juuri tätä tarkoitin, nämä pahimmat rasistit ovat usein itse syrjäytyneitä ja laitapuolen kulkijoita. Jotain mennyt elämässä pieleen, niin pitää viha purkaa sitten muualle. Esimerkiksi tummaihoisiin.

Kiitos, todistit väitteeni todeksi. Voin siis rauhassa ulkoilla lasteni kanssa pelkäämättä, että joku ihan tavallinen puistotäti hyökkäisi kimppuun. Parempi vaan välttää baareja yms.

Sinä olet siis ilmeisesti käynyt sossussa vinkumassa merkkikuteita? Tiedoksesi muuten, yleensä nuo ulkomaalaisten päällä olevat "merkkikuteet" ovat feikkejä. Niitä saa ulkomailta sukulaisiltaan.

ap

valitettavasti olet väärässä.

itse en ole itkenyt sossussa mitään vaatteliden perään mutta tämä nyt oli yleinen heitto tähän joukkoon.

he saavat rahaa oikeasti kaikkeen sossusta!!

ei ja koskaan ei tiedä millainen hihhuli sieltä hyökkää kimppuun.

minä jos näkisin sinut niin en epäilisi :)

Vierailija
20/59 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni ei ole laitapuolen kulkija eikä hänellä ole elämässä mennyt mikään pieleen.

ihan on syynsä hänellä tällaiseen käytökseen josta en sinulle ala erikseen kertomaan yhtään mitään ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi