Mitä SINÄ et antaisi lapsesi harrastaa? Tai ainakin pohtisit hyvin tarkkaan?
Minulla tällaisia ovat mm. baletti, cheerleading, showtanssi, jääkiekko ja kaikki moottoriuhreilulajit.
Kommentit (103)
Voi vit*un idiootit!
Te ette nyt näytä tajuavan millään, että se Amerikkalainen perseenheilutus ja suomen ihkulissut lätkämatseissa ei ole läheskään sama asia kuin kilpacheerleading. Ette näytä tajuavan, että siinä ei tyhmenny mitenkään jos harjoittelet akrobatiaa, stuntteja, hyppyjä, lihaskuntoa...
Onko voimistelu seksististä? Ei mielestäni. Ja siinä on joskus ne trikoot pienemmät kuin cheerleading asut. Olen molempia harrastanut.
Ja vähemmästäkin siis vetäsee herneen nenään kun joka hel*vetin kerta kun kertoo harrastavansa cheerleadingia, niin "ai sitä perseenheilutusta, ahha tehä vaa kiljutte ja irvistelette".
TULEPPA KOKEILEMAAN TOKI KILJUMAAN HARKKOIHIN NIIN OLET AIKA NOPEASTI PUNNERTAMASSA. Minkäs sille voi jos joillain on kapea ajatusmaailma.
Terv. 17 vuotias cheerleader jota suunnattomasti ärsyttää kapeakatseiset ihmiset.
ps. Jos kärrynpyörät, voltit, vatsalihakset, flikit, ihmisten nostaminen on naurettavaa, niin ok, jtn on sulla pahasti vialla.
Ja jos näet jotain seksiä siinä että tytöillä on shortsit ja teepaita, ja he hikisinä punnertavat, niin sulla on selvästi vilkas mielikuvitus. Onnea ja menestystä siis.
Ja kyllä, vedin herneen nenään. Oikeastaan SANGOLLISEN. Ja oli vanha, mutta pisti vituttamaan.
Useammin ne jotka ryyppää, polttaa ja huoraa tuolla on niitä teidän lapsia jotka ei harrasta mitään. ja tuli pitkä.
mitä en antaisi lapseni harrastaa! Ainoastaan jos harrastus olisi aivan liian kallis varoihimme nähden, niin sitten voi olla että toppuuttelisin asiaa.
Minun mielestäni on ainoastaan ja vain hyvä asia, että lapsella on harrastus ja josta hän on todella kiinnostunut. Siis ja kyse on oikeasta normaalista harrastamisesta.
Itse olen harrastanut itsepuolustuslajeja ja mieheni harrastaa edelleen nyrkkeilyä. Vaikka täällä suunnilleen jokainen vastustaa em. harrastuksia lapsillaan, niin itse tiedän, että ne ovat mitä mainioin tapa saada fyysistä voimaa, kuntoa ja itsevarmuutta. Ei jokainen nyrkkeilyn harrastaja pääty/pääse ammattilaisnyrkkeily kehään tyrmättäväksi ;)
Itse olisin vain super tyytyväinen jos poikani innostuisi nyrkkeilystä ja tyttäreni karatesta!