Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla tarvetta avulle?

Vierailija
28.09.2024 |

Kerro ketjussa mihin kysymyksiin tarvitset apua. Voit kysyä mitä tahansa niin minä yritän neuvoa sinua. Muutkin keskustelijat voivat vastata jos tietävät asiaasi vastaksen.

Jaetaan apua ja levitetään hyvää oloa eteenpäin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat voisit tulla pesemään.

Vierailija
2/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Viina loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat voisit tulla pesemään.

Tähän on vaikea vastata haluamallasi tavalla, valitan. Tulisin mieluusti auttamaan mutta se ei taida nyt onnistua. 

Vierailija
4/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Viina loppu.

Alkosta saa täysi-ikäisenä ostettua sen aukioloaikoina lisää. Aukioloajat löytyvät luultavimmin netistä googlettamalla haluamasi Alkon aukioloajat.

Vierailija
5/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean asiakaspalvelu ahterista

Vierailija
6/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneessa on jotain vikaa, lähtee käyntiin mutta ei ota enää vettä ja ohjelma jumiutuu siihen?

Vierailija
7/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on osittainen edunvalvonta?

Vierailija
8/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskikoneessa on jotain vikaa, lähtee käyntiin mutta ei ota enää vettä ja ohjelma jumiutuu siihen?

Suosittelen tilaamaan apua kodinkonehuollosta. Jos astianpesukoneessasi on vielä takuu voimassa niin ota yhteys takuuhuoltoon. Kannattaa sammuttaa kone ja varmistaa että hana on kiinni jotta voisit välttyä vesivahingoilta.

Vierailija
9/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on osittainen edunvalvonta?

Hyvä kysymys mielestäni, en osaa vastata tähän itse mutta googlettamalla löysin sivuston jossa kerrotaan edunvalvontaan liittyvistä asioista, kurkistapas linkistä jos löytäisit oikean vastauksen.

https://www.suomi.fi/oppaat/edunvalvonta

Kerro jos et löytänyt niin katsotaan lisää yhdessä.

Vierailija
10/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordean asiakaspalvelu ahterista

Sille en valitettavasti mahda nyt mitään mutta halutessasi sinun on mahdollista siirtyä jonkun toisen pankin asiakkaaksi. 

Vierailija
11/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni on 18-v. nuori ilman muita tukiverkkoja kuin minä. Hän on heikkolahjainen, ei kuitenkaan kehitysvammainen. Olen auttanut häntä tuki- ja raha-asioissa, työkkärissä, käynyt lääkärissä jne. Olen itse sairas, enkä enää jaksaisi. Kenelle voin heittää pallon, ettei nuori jää täysin heitteille?

Vierailija
12/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on 18-v. nuori ilman muita tukiverkkoja kuin minä. Hän on heikkolahjainen, ei kuitenkaan kehitysvammainen. Olen auttanut häntä tuki- ja raha-asioissa, työkkärissä, käynyt lääkärissä jne. Olen itse sairas, enkä enää jaksaisi. Kenelle voin heittää pallon, ettei nuori jää täysin heitteille?

Kurja tilanne. Suosittelen pikaisesti pyytämään apua alueenne sosiaalihuollosta, he osaavat varmasti auttaa ainakin sen suhteen kuka voisi teitä auttaa. Ei ole hyväksi että et enää itsekään jaksa, voit pyytää myös itsellesi tukea sieltä. Muuta neuvoa en valitettavasti osaa nyt antaa. Paljon rakkautta teille ja jaksamista. Elämä on toisinaan hyvin rankkaa.

Vierailija
13/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen apua . En osaa vaihtaa lamppua keittiön loisteputkeen . En tiedä miten sen suojuksen saa pois en uskalla repiä, jos se menee rikki ja en tiedä miten sen itse lampun saa irti ja netistä ei löydy ohjeita.

Vierailija
14/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsoo pitäisi taas saada

Vierailija
15/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuu, maljojen kuningatar ja sauvojen neljä. Mitä tää tarkottaa? Otin kolmen pöydän: menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus.

Vierailija
16/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussun mussun.

Vierailija
17/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoon pullakahvit jos joku lähtis mukaan.

Vierailija
18/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoon pullakahvit jos joku lähtis mukaan.

Mää voin lähtee.

Vierailija
19/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen apua . En osaa vaihtaa lamppua keittiön loisteputkeen . En tiedä miten sen suojuksen saa pois en uskalla repiä, jos se menee rikki ja en tiedä miten sen itse lampun saa irti ja netistä ei löydy ohjeita.

Pyydäthän apua huoltomiehiltäsi.

Vierailija
20/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa töitä vaikka haen koko ajan. Työttömyys rasittaa taloutta ja psyykeä.