Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä SINÄ et antaisi lapsesi harrastaa? Tai ainakin pohtisit hyvin tarkkaan?

Vierailija
20.10.2009 |

Minulla tällaisia ovat mm. baletti, cheerleading, showtanssi, jääkiekko ja kaikki moottoriuhreilulajit.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta yli 18v saa harrastaa kolajia ja pitää olla vielä puhdas rikosrekisterikin..

No joo mutta kyllä te ootte hölmöjä..

Meillä saa harrastaa mitä itse tahtoo, kunhan ei ole rikollista.

Toki toivon , ettei mitään nyrkkeilyä kukaan aloittais mutta jos niin sitten sitä.

Ja oikeesti itse olen uskossa enkä käsitä myöskään tuota "itämaisissa taistelulajeissa palvotaa epä jumalia" heheheh, sitä voi kuulkaa aina itse siunata Jeesuksen nimessä harrastuksensa ja tehdä kumarruksetkin Jeesukselle, Ei siellä kukaan käske mitään budhaa ylistää.

Avatkaa nyt hyvät ihmiset se vanne sieltä päästä vähän löysemmälle.

Vierailija
42/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii tosi hyvin kehonhallintaa saa paljon notkeutta ja voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lapseni harrastaa mitä hän haluaa edellyttäen että laji ei vaatisi tavattomia taloudellisia uhrauksia eikä yhden lapsen harrastus rupeaisi pyörittämään koko perhettä.

Okei, nyrkkeilystä en niin pitäisi, mutta tuskin sitä kieltäisinkään, mutta salaa olen ilahtunut, kun se ei kiinnosta kumpaakaan lasta.

Mutta siis internet avartaa maailmaa. Ihan tuli hyvä mieli, kun huomasin miten reilu vanhempi olen ja kuinka annan lasten elää omaa elämäänsä ilman älytöntä kontrollia :-)

Vierailija
44/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

showtanssi - seksuaalisväritteista perseenkeikutuksta, ainoa tarkoitus olla silmänilona miehille ap

oletko ikinä harrastanut showtanssia?? sen tarkoitus ei tosiaankaan ole olla silmänilona miehille, voi hyvänen aika, mitä käsityksiä!!

Vierailija
45/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa tekstiä :)

Antaisin lapseni harrastaa mitä hän haluaa edellyttäen että laji ei vaatisi tavattomia taloudellisia uhrauksia eikä yhden lapsen harrastus rupeaisi pyörittämään koko perhettä.

Okei, nyrkkeilystä en niin pitäisi, mutta tuskin sitä kieltäisinkään, mutta salaa olen ilahtunut, kun se ei kiinnosta kumpaakaan lasta.

Mutta siis internet avartaa maailmaa. Ihan tuli hyvä mieli, kun huomasin miten reilu vanhempi olen ja kuinka annan lasten elää omaa elämäänsä ilman älytöntä kontrollia :-)

Vierailija
46/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailua. Koska se on rahan ja luonnonvarojen tuhlausta.

Shoppailu on ajanvietettä, ei tavoitteellinen harrastus.

sillä, että lastenvaatteiden hankkiminen on heille harrastus?

Vierailija
47/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovathan kaikki naisfutaritkin lesboja

Kerrotko miten tämä väitteesi ihmisen seksuaalisesta suuntauksesta rinnastuu nuuskan käyttöön? Onko lesbouskin vain päihde?

eiköhän ap viestin kirjoittaja vain halunnut ampua nuuskayleistyksen alas vitsailemalla naisjalkapalloilijoista.

On mauttomuutta - ja mauttomuutta. Toisten ihmisten loukkaaminen, no, se ei minulle idiootille vain koskaan ole avautunut. Onneksi täällä akateemisessa maailmassa arvostetaan pitkiä piuhoja! Jatka sinä vain muiden viestien kääntämistä selvälle suomen kielelle, niin me vähempiarvoiset (ja järkiset) lesbotkin ne ymmärrämme!

Vierailija
48/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on painissa? Oppii tosi hyvin kehonhallintaa saa paljon notkeutta ja voimaa.

Vierailija
49/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, että lastenvaatteiden hankkiminen on heille harrastus?

Jos ajatellaan lasta (alle 15), niin tuskin heistä kovin moni vaateblogia pitää. Enkä usko, että oikeasti lasten kauniisti pukeminen voi olla mikään "oikea" harrastus. Puuhastelua, ajanvietettä, addiktio tai jotain muuta, mutta ei sitä, minkä itse harrastuksena ymmärrän.

Vierailija
50/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on painissa? Oppii tosi hyvin kehonhallintaa saa paljon notkeutta ja voimaa.

Vierailija
51/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä baletti, taitoluistelu, telinevoimistelu sen laihuusihanteen takia. Ja toisaalta nuo lajit menevät hyvin aikaisin siihen että niihin pitää ihan tosissaan panostaa.

Nyrkkeily ja muut "hakkaa-potki"kamppailulajit, siis ne missä ihan oikeasti otetaan kontaktia. Mm. karatea en tähän laske. Judot, jujutsut jne käy, samoin paini.

moottoriurheilu - kallista eikä kotona olla yhtään teknisiä ihmisiä, ei siis mitään hajua noitten vempeleitten huoltamisesta jne.

äkkipäätä ei muuta tule mieleen (ei lie ajankohtaista miettiä tän pitemmälle 5-vuotiaan äitinä)

Vierailija
52/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleadingiä tai jotain mallikisoja.

Vierailija
53/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovathan kaikki naisfutaritkin lesboja

Kerrotko miten tämä väitteesi ihmisen seksuaalisesta suuntauksesta rinnastuu nuuskan käyttöön? Onko lesbouskin vain päihde?

eiköhän ap viestin kirjoittaja vain halunnut ampua nuuskayleistyksen alas vitsailemalla naisjalkapalloilijoista.

On mauttomuutta - ja mauttomuutta. Toisten ihmisten loukkaaminen, no, se ei minulle idiootille vain koskaan ole avautunut. Onneksi täällä akateemisessa maailmassa arvostetaan pitkiä piuhoja! Jatka sinä vain muiden viestien kääntämistä selvälle suomen kielelle, niin me vähempiarvoiset (ja järkiset) lesbotkin ne ymmärrämme!

En tajua ollenkaan miksi sait tuollaiset raivarit.

Vierailija
54/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoriurheilulajeja, niin saavat teinit sitten mopoa/skootteria?

Vierailija
55/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niissä palvotaan epäjumalia.

Vierailija
56/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovathan kaikki naisfutaritkin lesboja :),

tunnen monia ihan heteroita jalkapalloilijoita. Samoin salibandareita, jääkiekkoilijoita. Tunnen tosin niitä lesbojakin... Mutta oi tätä yleistämistä.

Vierailija
57/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jotakin haluavat alkaa soittamaan, voisin yrittää ohjata soitnvalintaa niin, ettei se olisi viulu tai nokkahuilu! ;)

Vierailija
58/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutakaan tappelemiseen perustuvaa lajia.

En ihan tajua tuota cheerleadingin vieroksuntaa. Sehän on akrobatiaa ja tanssia, ei siinä sen enempää peffa heilu kuin muussakaan tanssissa. Enemmän seksuaalisvärittyneistä on lasten paritanssi, se on aika kornin näköistä.

Vierailija
59/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mikä on aivotonta touhua.

Vierailija
60/103 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily ja baletti