Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usein se on näin: hoikka ihminen on ruma kasvoistaan.

Vierailija
19.10.2009 |

Ja ylipainoinen on kaunis kasvoistaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla iällä tuo kyllä pitää paikkansa. Pullukka ei ole niin ryppyinen :-)

Vierailija
2/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuitenkin mieluummin lihava ja kauniskasvoinen, kuin hoikka ja ruma. Läskit saa halutessaan laihdutettua, mutta rumalle naamalle ei ole paljoa tehtävissä (ellei ole rahaa kauneusleikkauksiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos AP:n painoindeksi oli

Vierailija - 19.10.09 04:33 (ID 9383306)

Vierailija
4/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla iällä tuo kyllä pitää paikkansa. Pullukka ei ole niin ryppyinen :-)

Vierailija
5/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kasvojen luusto paremmin ja esimerkiksi silmät tulevat esille. Höllyvä paksu kerros kasvoissa ei mielestäni yleensä kaunista ketään. Mutta tietysti poikkeuksiakin on ja pullukkakin voin olla kaunis. Tunnenkin yhden.

Vierailija
6/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taida ihmisen ulkonäkö olla painosta riippuvainen asia, eiköhän ne geenit sanele sen ulkonäön aika pitkälti

Vierailija
7/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttanut on harnoin kaunis, koska naama on ryppyinen ja roikkuu. Sen sijaan alle viisikymppisillä hoikka on usein kauniimpi, koska kasvojen luusto pääse esiin, ja silmät ja huulet korostuvat. Tosin kaunis on useimmiten kaunis painosta riippumatta, jos nyt ei sairaalloiseen lihavuuteen mennä.

Vierailija
8/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit on kauniita, niiden ei tarvitse niin panostaa ulkonäköönsä, niin lihovat.

Ruma taas ei voi tehdä naamalleen ihmeitä, niin pitää sitkeesti huolta kropastaan.

Vierailija
9/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisella kasvo on muodoton pötkö. Kasvoista ei näe kuka sielä läskin alla piilee.

Kasvojen muodon määrää läskittömyys. Toisaalta jos henkilöllä on todella suuret poskipäät hän saattaa näyttää paremmalta vähän lihavana kuin laihana.

Vierailija
10/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on kaunispiirteinen, niin pysyy toki kauniina kasvoistaan, kunnes on niin lihava, että kasvojen piirteetkin häviävät läskin alle ja tulee esim. kaksoisleuka. Itse muuten olisin mieluummin ruma naamasta ja hoikka kun "kaunis" ja lihava, koska kokonaisuus on hoikkana kuitenkin aina parempi. Hoikka on "ketterämpi", vaatteet istuvat ja olemus on terveemmän ja viehettävämmän oloinen, vaikka kasvot ei niin kauniit olisikaan. Lihava on usein punakka, helposti hengästyvä, hikoileva ja joutuu peittämään makkaransa telttaan. Ei kiitos.

Vierailija
11/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootko oikeesti sitä mieltä, että se on kaunista kun silmät painuu läskiposkien vaikutuksesta sirrilleen eikä kaulaa erota, kun se pää jatkuu yhtenä höttönä alas harteille?

Puhumattakaan siitä kiillosta, joka on läskin otsalla ja poskilla...

Ei, kyllä mä sanoisin, että sopusuhtainen, puhdas ja kohtuullisesti laitettu ihminen on kaikkein kaunein, jos keskiarvoa ajetellaan. Langan laihat eivät ole klommoposkineen ja ylikoristuvine piirteineen yhtään sen kauniimpia kuin hyllyvät läskikasat.

Vierailija
12/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoikka ihminen ei välttämättä ole kaunis kasvoiltaan vaikka usein niin väitetään. Pikkuisen pyöreä voi taas olla kovinkin kaunis kasvoiltaa ja kaikki eivät edes liho kasvoistaan vaikka muuten olisivat pullukoita.

Vierailija
13/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiton hyvä vartalo, vaikka itse sanonkin. Olen saanut geenit, etten liho millään. Olen pitkä, hoikka ja isot rinnatkin vielä.

Mutta tää naama. Olen omasta mielestäni maailman rumin. En todellakaan milläään lailla kaunis.

Olisin paljon mieluummin ylipainoinen ja kaunis, sillä kyllähän sille ylipainolle voi tosiaan jotain tehdä, naamalle ei. Ja jos on kauniit kasvot niin mun mielestä se on ihan se ja sama, miltä kroppa näyttää. Mulla ei ole muuta kuin tää hyvä kroppa ja ruma naama. Ei tällä yhdistelmällä tee mitään.

Vierailija
14/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän logiikan mukaan.

Vierailija
15/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan laihoilla nakyy kasvoissa rypyt helpommin. Muutamat laiheliini kaverini on aika ryppyisia ja varmasti naama nayttaisi paremmalta jos olisi enemman rasvaa.

Nateimmat kasvot on normaalipainoisilla, joilla on hieman lisaravintelia vartalossa.

Vierailija
16/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista, lihavaa ihmistä. Onhan se totta, että siellä pullukkaposkien alla voi olla ihan nätit piirteet, mutta lihava vain ei voi millään olla nätti. Hoikkia sitten on kauniita ja vähemmän kauniita ja jopa rumia tietty, mutta onpahan terveysriskit pienemmät.

Vierailija
17/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nääs lihavilla taas on ne vaatteet sitten paljon ikäisiään vanhempien vaatteita.

Vierailija
18/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi esimerkki. Miss XL:t ovat kaikki rumia ainakin. Hoikat ja naiselliset ovat lähes aina ainakin ok-näköisiä--kasvonpiirteistä huolimatta.

en ole koskaan tavannut kaunista, lihavaa ihmistä. Onhan se totta, että siellä pullukkaposkien alla voi olla ihan nätit piirteet, mutta lihava vain ei voi millään olla nätti. Hoikkia sitten on kauniita ja vähemmän kauniita ja jopa rumia tietty, mutta onpahan terveysriskit pienemmät.

Vierailija
19/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pulloposket miellyttävät silmää, niin mikäs siinä.

Vierailija
20/46 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille annetetaan kauhalla ja toisille lusikalla. Ja ihminen, joka huoletii itsestään on sisäisesti ja ulkoisesti kaunis. Helppo sanoa, kumpaan ap kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä