Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjien vapautus elatusmaksuista

Vierailija
18.10.2009 |

elatusmaksuista, siis jos yritys ei ns. tuota. Eikö sekin ole oma valinta että on yrittäjä? Exäni on olut yrittäjä 6 vuotta, eikä ole maksanut senttiäkään. Hänellä on kauppatieten maisterin paperit eli jos olisi töissä ansaitsisi hyvin Onkohan tässäkin niin että naisia sorretaan ja miehet pääsee kuin koira veräjästä!!!!!

Siis kun kotiäidiltä peritään maksuja mutta yrittäjältä ei...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v. on naurettavan lyhyt aika

Vierailija
22/27 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kotiäiti) valitti elatusnmaksuista kaikki olivat sitä mieltä, että kyllä kuule sinun tulee maksaa elatusmaksut eikä veronmaksajien. Kun etäisästä kyse, aletaan kysellä haluatko pankkiiria lapsellesi jos mies ei maksa elatusmaksuja ja muutenkin aletaan syyllistää lähivanhemaa ahneudesta ja puolustella etäisää!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seuraa niin kirjanpitäjä kuin verottaja. Kyllä yrittäjä on selvitys velvollinen, pimeää työtä ei kyllä pysty tekemään ainakaan kovin pitkään että älkää surko!

Onko vaikea hyväksyä sitä että oikeasti sillä miehelläkin voi olla taloudellisesti vaikeata?

Onhan sillä äidilläkin elatusvelvollisuus, ei siitä miehestä tarvitse "pankkiiria" sille lapselle tehdä.

Tämä ns pankkiiri tuntuu vaan olevan melko monen naisen mielessä ja tähtäimessä.

Niin kauan menee hyvin, kunnes on lapset tehty. Haluttu määrä.

Sitten alkaa pihtaus... muu haluttomuus... kaikki on vaikeaa  ja lopulta ero. Itse ei ole maksettu mitään mistään ja elatusmaksuja pitäisi saada niin paljon että entinen elintaso säilyy.

Kuinka mies voi pitää kahta asuntoa (oma ja naisen) ja elintasoa edes entisilläkään tuloilla pystyssä???

Väkisinkin elitaso laskee.

Elatusmaksut vaan ovat niin älyttömät, että ei juuri kannata töitä tehdä, kun heti ollaan käsi ojossa odottamassa rahaa.

Älkää naiset ihmetelkö, kun itse maksimoitte maksuja, että miksi mies minimoi niitä.

Vierailija
24/27 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajalle kannattaa vihjata.

Millä se mies on elänyt 6 vuotta päätoimisena yrittäjänä jos elatukseen ei hynkkyä riitä? Yrittäjä ei saa sosiaalitukiakaan...

Osan omista menoistahan saa ihan lain kirjainta noudattaen kyllä upotettua firman kuluihin, mutta jos niin on, voisi se iskä mennä vähän itteensä...

Vierailija
25/27 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahden eri isän kanssa lapset ja molemmat ovat luistaneet/kaikin tavoin yrittäneet luistaa kepposkonstein lasten elatusmaksuista. Molemmat ovat sanoneet että eivät 'akkaa' ala elättämään. Molemmilla pyyhkii hyvin, on asunnot, autot, töitä jne. Mutta ei ymmärrystä, että jos lapsen on tuonut maailmaan, siitä on vastuukin ja etävanhemman velvollisuus osallistua myös rahallisesti lapsen elämänmenoihin.. Ei äiti sillä rahalla mällää. Kyllä se ihan oikeasti menee ruokaan, vaippoihin, lääkkeisiin, vaatteisiin, harrastuksiin, päivähoito/koulujen leirimaksuihin jne. 10 vuotta jo näin ja itse teen kovasti töitä että pystyn tarjota lapsille samaa mitä sellaisessa perheessä missä kaksi vanhempaa käyvät töissä ja elättävät yhdessä perheen.

Vierailija
26/27 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset hommaa salaa uuden elättäjän ja kun kamat on saatu roudattua uuden uhrin kämpille niin alkaa tuo sama vikinä... Ei väliä vaikka rahaa ei olisi latiakaan mutta silti meuhkataan että maksa maksa. Varokaa miehet, näitä on paljon. Kusettajia..

Vierailija
27/27 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valinnaksi mutta yrittäjyys ei, siis kannattamaton yrittäjyys. Eikö elatusvelvollisen velvollisuus ole elättää lapsensa ja mennä töihin! Ei ainakaan itsellä olisi mahdollisuus tuollaiseen koko päiväharrastukseen vaan aikuisen ihmisen on otettava elämän realiteetit huomioon eikä heittäytyä yhteiskunnan vastuulle!

Tätä ihmeellistä työhön menoa on ilmennyt jo vuonna 2009. Mä oon itse voinu mennä töihin vasta kun olen onnistunut saamaan työpaikan. Eli työttömän pitäisi laittaa kaikki likoon ja perustaa yritys, jos ei saa töitä. Jos yritys ei olekaan kannattava kun se on perustettu vain yrittämisen ilosta ja siksi ettei käytä yhteiskunnan tukia, niin ei, pitäisi ennemmin mennä sinne Töihin. Kukaan ei kerro että mihin pitää mennä. Missä tämä Työ on johon työttömänä menen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi