Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-miten jakaa "Mitä mietit"-kohtaan

Vierailija
15.10.2009 |

kirjoittamani vain tietyn ryhmän kanssa. (Mulla osa kamuista mm. englannikielisiä, enkä haluaisi kiusata heitä niillä mietteilläni, jotka ovat suomeksi.) Laitoin asetuksissa, että seinä on vaan tietylle ryhmälle, mutta ei se ainakaan onnistunut. Koska yksi ryhmän ulkopuolinen kommentoi.

Miten siis jakaa erilaisia mietteitä kohdistaen ne vain osalle joukkoa???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsit ja lyhyesti kirjoitat niin vaikka: hyvää yötä/godt natt/god night/guten nacht. Jos pidempää tekstiä, niin riittäiskö suomi/englanti?

Vierailija
2/5 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Privacy -> Profile -> Status and Links? Ja varmistitko että ryhmän määriteltyäsi olet ottanut oletusasetuksen "All of my networks" pois? Tuo on toiminut mulla. Huomaa, että voit katsoa miten homma toimii laittamalla jonkun ryhmän ulkopuolisen ihmisen sivun ylälaidassa olevaan boksiin jossa voit tarkastella profiiliasi jonkun kaverin silmin.

Sääli kyllä fb:ssä ei ilmeisesti ole mahdollista jakaa tiettyä statusta joidenkin kanssa ja toista statusta toisten kanssa. Olis kätsää jos sinne vois määritellä etukäteen vaikka pari ryhmää ja kirjoitella yksille ihmisille yksiä asioita ja toisille toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nimenomaan laittanut että seinä on kaikille firendeille PAITSI sille ryhmälle? Nimittäin en edes tiedä miten mainitsemallasi tavalla voi tehdä, toisinpäin vain.

Vierailija
4/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jos mulla sählyporukka ja työporukka eri ryhmissä, niin jos kirjoitan jotain sählypelivuoron siirtymisestä, niin mun on pakko jakaa se aina kaikkien kanssa?

Vierailija
5/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on oma seinä, johon kaikkien viestit tuevat näkyviin. Eihän yksittäisen ihmisen profiilia ole tarkoitus käyttää sählyporukan tiedottamiseen..

esim. jos mulla sählyporukka ja työporukka eri ryhmissä, niin jos kirjoitan jotain sählypelivuoron siirtymisestä, niin mun on pakko jakaa se aina kaikkien kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme