Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isä sanoo pojalleen että "Sä olet vain klimppi räkää, joka on tullut mun kasseista"?

Vierailija
15.10.2009 |

Lisäksi hokee pojalleen että tämä on täysi nolla. Poika on nyt 8v. Ja että susta ei tule koskaan mitään! Poika on nyt alkanut hokea itsekseen "mä en ole mitään" ja muu puhuminen on vähentynyt melkein nollaan. Itseään ja omia saavutuksiaan mies kehuu vuolaasti. Miksi isä puhuu pojalleen näin? Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Poikamme on ainoa lapsemme.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran on päivänselvää, että miehes on tunteeton sadisti ja asettaa teidän lapsen välillisesti hengenvaaraan (masennus, psykoosi, itsemurha), ni mikset vaan hoida asiaa? Oot sitä mieltä, että lakiteitse et pärjää. Voi olla... mene tiedä.

Oleellista on se, ettet selvästikään aio edes yrittää.

Hoidat asian kuten niin monet muutkin alkoholistit tekee.

Duunaat äijäs, istut kiltisti kakkus ja autat poikas uuden elämän alkuun. Ilmeisesti huostaanotto vaihtoehtona (vaikkei häävi oo sekään) ei ole tässä tapauksessa huono.

no tää oli provo. eiksniin?

Vierailija
2/55 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otat yhteyttä viranomaisiin ja heti. Kerrot kaiken. Teet ilmoituksen poliisille sinuun kohdistuneesta väkivallasta ja uhkailusta. Et saa poikaanne itsellesi, mutta parempi hänen jossain turvallisessa paikassa kuin kummankaan teidän luona. Käy tapaamassa häntä aina kun olet selvä. Mene AA-kerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan omalle lapselle! Äkkiä perheterapiaan, ehkä pojan itsetunto on vielä nostettavissa.

Etkö sinäkään kehu poikaasi?

Vierailija
4/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä et sano mitään tuolle miehelle?

Tuo on henkistä väkivaltaa pahimmillaan. Varsinkin kun kohteena on lapsi.

Tee tuosta loppu nainen. Varsinkin jos olet pojan äiti!

Vierailija
5/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojallemme. Mies on jotenkin saanut ylivallan lapsesta eikä kukaan sukulainen tai isovanhemmat uskalla puuttua hänen tapaansa kasvattaa.

AP

Vierailija
6/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojallemme. Mies on jotenkin saanut ylivallan lapsesta eikä kukaan sukulainen tai isovanhemmat uskalla puuttua hänen tapaansa kasvattaa.

AP

Hän on sun poikasi mikset suojele häntä??? Tulet tänne inisemään kun poika on 8. Olet selkärangaton kun et ole laittanut miehen ulos ja kasvttanut poikasi itse!

Vierailija
7/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies jonnekin terapiaan. Ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
8/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä se ukko pihalle!!

Vierailija
9/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme kun poika oli 2v ja mies sai huoltajuuden, koska minulla on alkoholiongelma. Poika on ollut siis isällään viimeiset 6 vuotta.

AP

Vierailija
10/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuhonnut omasi ja poikais elämää. Kannatti juoda eikö niin

Vierailija
11/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pahempaa ja satuttaa pidemmäksi aikaa kuin se fyysinen. Henkisestä jää jäljet loppu elämäksi.

Nyt sitten tullaan siihen,että oletko yhdessä pojan isän kanssa? Mikäli olet niin sinun velvollisuustesi on sanoa isälle, että nyt loppui tuo haukkuminen ja mollaaminen. Ja jos ei lopu niin saa luvan häipyä koko mies.

Ja jos ette ole yhdessä niin ilmoita, että jos vielä aliarvostaa poikaa niin ei nää lastaan ikinä.

Poikas on taatusti ansainnut parempaa kuin paskan isän.

meinaan mikäään ei ole kamalampaa kuin romuuntunut itsetunto siitä ei koskaan tule mitään hyvää.

Vierailija
12/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana sentään...

Vierailija
13/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"et oo mitään, susta ei tuu ikinä mitään, sun ei olis koskaan pitänyt syntyä..." ja kerran kannusti itsariin. Olin 12-19 v. eli aika hyvin sisäistin tän viestin. Ja olin tappaa itseni monen monta kertaa. Nyt yli 30 v. alan päästä tästä yli ja uskon jo että olen ihan arvokas yksilö. Ja ihan hyvässä ammatissa.

Mut mä olin vahva. Alle 10 v. poika ei ole. Suojele ap häntä, oli omasi tai ei. Tai osta jotain nättiä hautajaisiin.. :(

Vierailija
14/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta tilanne on tuo mikä on niin nyt sitten äkkiä tekemään lastensuojeluilmoitus. ei herranjee.. nyt nainen nosta itsesi sieltä ojasta ja ruhdistäydy. Pikasi tarvitsee jonkun johonka luottaa.

( näin näitä tehdään tulevia psykopaatteja)

Vierailija
15/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tietenkin pohjimmiltaan siitä, että mies vihaa itseään eikä pidä itseään minään. Muuten ei koskaan sano tuollaisia asioita läheisilleen, saati jälkeläisilleen - ainakaan pikkulapselle. Myös omien saavutusten mahtaviksi vakuuttelu omasta suusta viittaisi ihan samaan. Mutta lopputuloksen (jota en uskalla kunnolla edes ajatella) kannalta se alkusyy on luonnollisesti aivan samantekevä.

Tuon luokan henkisestä väkivallasta en ole lasta kohtaan ihan vähään aikaan kuullutkaan. Kertomasi mukaan lapsi on jo lähes puhumaton eli masentumassa erittäin vakavasti.

Lastensuojelu!? Ja pian.

Vierailija
16/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kanssa, koska et jätä tollasta idaria joka yrittää saada lapsensa tuntemaan itsensä mitättömäksi.

Vierailija
17/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu poikamme kanssa eri asunnossa mutta samassa kaupungissa. Olen kyllä sanonut että lapselle ei saisi puhua noin, mutta hän vain vastaa että pidä suus kiinni juoppohuora, sun suusta ei pääse ikinä mitään järkevää ja että sun puhees on pelkkää paskaa mulle tajuatko sä sen!Siis kun yritän sanoa hänelle että kohtelisi poikaamme paremmin. Mikähän miestä oikein vaivaa kun pitää puhua ainoalle lapselleen noin?

AP

Vierailija
18/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän miestä oikein vaivaa kun pitää puhua ainoalle lapselleen noin?

AP

Mutta se ei ole se ongelma tässä tapauksessa, vaan miten saat lapsen pois tuosta rusikoinnista ennen kuin hän tappaa itsensä - todennäköisesti yritykset saattavat alkaa ennemmin kuin kuvitteletkaan. Eli raportoi nämä jutut nyt hyvä ihminen lastensuojeluun äläkä uhraa enää lapsesi elämästä enempää tuohon pahoinpitelijään!

Vierailija
19/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pian. Soita neuvolaan, sieltä ohjaavat eteenpäin. Poikarukkaa pitää auttaa ja pian. Sinä voit sen tehdä, vaikka poikasi ei luonasi asukaan eikä oma historiasikaan ole moitteeton. Auta lastasi, pian. Tiedän että pystyt siihen, pystyithän tuomaan asian esiin täällä.

Vierailija
20/55 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miksi miehesi puhuu noin, sinun tehtäväsi on puolustaa poikaasi. Jos miehesi löisi poikaa, kai menisit väliin? Ihan sama tässä. Ja vaikka sinulla olisi mikä ongelma, se ei vapauta sinua tässä asiassa! Pojan on nähtävä että hänestä välitetään, että hän ei ole arvoton ja että ihminen, joka sanoo häntä arvottomaksi, on väärässä!