Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntuuko kenestäkään, että olisi muuttunut tyhmemmäksi, kun on jäänyt kotiin lasten kanssa?

Vierailija
15.10.2009 |

musta ainakin tuntuu! nyt olen ollut kotona 3v ja tuntuu, että olen unohtanut kaikki tiedot joita olen aikaisemmin oppinut! ja muutenkin ihan kuin olisin tyhmempi :( mitähän alkaisi tekemään tässä lastenhoidon ohella, ettei ihan mökkihöperöksi tule?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuntuu.

siksi mun onkin ollut pakko päästä jo töihin osapäiväisesti. on edes vähän enemmän käyttöä aivoille ;)

Vierailija
2/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "tyhmä olo". En ymmärrä miksi on nostettu esiin sellainen että äitiysloman jälkeen olisi yhtäkkiä jotenkin supertyöntekijä kun osaa organisoida vaikka mitä... No osasin sitä ennen äidiksi tuloa ja osaan varmaan vieläkin mutta on silti tyhmempi olo kun en ennätä seurata kunnolla ammatillista kirjallisuutta ja uusia siihen liittyviä juttuja.

P.S. En silti vaihtais tätä aikaa mihinkään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää edes jutella ihmisten kanssa fiksusti. Toivottavasti tilanne parenee lasten kasvaessa.

Vierailija
4/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme vuotta kotona nyt putkeen, ennen sitä puoli vuotta työelämässä ja yksi äitiysloma. Ja vielä kotona ainakin kaksi vuotta....Osaankohan sitten joskus enä työmaalmassa mitään? Valuiko koulutukseni hukkaan?

Vierailija
5/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole enää se sama sosiaalinen iloinen ja hauska tyyppi! olen nyt ihan ujo jne.. en varmaan enään edes osaisi esiintyä tarvittaessa! ääk!

ap

Vierailija
6/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä katsoa omaa CV:tä ja miettiä, että wau, minä olen ihan itse tehnyt kaikkia noita juttuja. Nyt ei luonnistuisi :) Olen kyllä varsin tietoisesti ja tahallanikin laittanut aivot narikkaan tämän kolmannen äitiysloman ajaksi. Ekan lapsen ollessa vauva opiskelin ahkerasti, toisen ollessa vauva valmistuin ja sen jälkeen olen ollut koko ajan töissä ja opiskellut koko ajan jotain lisää.

Vierailija
7/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarvitsi yllättäen käyttää kertotaulua. Ei tullut mieleen niin nopeasti kuin ennen.

Ja mulla oli sentään laaja matikka lukiossa...

Äitiys pehmittää aivot.

Vierailija
8/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen aivan lapsellinen. sitä se seura lasten kanssa teetttäää

Vierailija
9/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta niin autuaan ihanaa... Uppoan nyt täysin lasten juttuihin ja kohokohtiani ovat askartelu ja ruoanlaitto. Annan tämän tietoisesti anteeksi itselleni, seuraavassa elämässä (ehkä n 5 vuoden kuluttua) sitten taas muuta.

Vierailija
10/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä mukaan kun lapsia on tullut lisää niin myös laiskemmaksi kouluttaa itseään. Ekan aikaan tein kursseja avoimessa yliopistossa ja kävin yrittäjä kurssin vielä juuri ennen kuin kakkonen syntyi. Toisen ollessa vajaa vuoden harkitsin iltatyön ottamista etten ihan mökkihöperöksi tulisi, mutta sitten olinkin jo taas raskaana niin sekin jäi. Nyt tuntuu ettei kolmen kanssa jaksa itseään kehittää enää mitenkään :(

Vierailija
11/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. DI jota ei vois vähempää kiinnostaa työelämä, kotona oltu tällä erää nyt 2 vuotta ja 1 vuosi onneksi jäljellä.

mutta toisaalta niin autuaan ihanaa... Uppoan nyt täysin lasten juttuihin ja kohokohtiani ovat askartelu ja ruoanlaitto. Annan tämän tietoisesti anteeksi itselleni, seuraavassa elämässä (ehkä n 5 vuoden kuluttua) sitten taas muuta.

Vierailija
12/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi johtua siitä, että vaikka olen ollut kotona 4 vuotta luen lehtiä (Hesaria) joka päivää, seuraan uutisia, elokuvia ja luen kirjoja.

Ja keskustelen myös muiden aikuisten kanssa.

On minäkin nähnyt niitä jotka eivät ole lukenut ensimmäistäkään lehteä eikä katsonut uutisia 5 vuoteen.

Vierailija
13/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivon että se johtuu raskaushormoneista. Olen ihan kaheli ja unohtelen kaiken : (

Vierailija
14/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöunet jäivät vähille, tuli lörpöteltyä päivisin aika avoimesti juttuja jota näin jälkeenpäin ajatellen ois voinut jättää vain omaan tietoonsa. Sitä elää vähän niinku pilvessä jossa ei tajua ihan elämän kovuutta.

Vierailija
15/15 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistanut ne vielä ennen raskautta tai tiennyt ne, niin nyt ei kyllä tulis mitään. ihan höperö olo. pitäs kaip kerrata kirjoista, no, onneks ei viel pidä mennä töihin.